جاباما
۹۰۰۲۸۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نامجو مطلق:

فتحی درباره ناراحتی استراماچونی توضیح بدهد

پیشکسوت باشگاه استقللال گفت: اتفاقاتی که در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی استقلال و ماشین سازی تبریز رخ داد، بسیار زشت بود و به نظرم «امیر حسین فتحی» و دیگر مدیران استقلال باید توضیح بدهند که چرا چنین اتفاقی شکل گرفت.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت باشگاه استقللال گفت: اتفاقاتی که در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی استقلال و ماشین سازی تبریز رخ داد، بسیار زشت بود و به نظرم «امیر حسین فتحی» و دیگر مدیران استقلال باید توضیح بدهند که چرا چنین اتفاقی شکل گرفت.

«مجید نامجو مطلق» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: این درست که استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر شکست خورد اما باید به این تیم زمان داد تا بتواند تا در هفته های آتی شکل واقعی خود را پیدا کند.

وی افزود: استقلال علاوه بر اینکه نتیجه را به ماشین سازی تبریز واگذار کرد، در خلق موقعیت و نمایش زیبا نیز به بن بست خورد که امیدوارم در مسابقات آینده با تدابیر آندره‌آ استراماچونی و سایر اعضای کادر فنی‌اش این مشکلات از بین رود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی در سطح اول فوتبال اروپا مربیگری کرده است و وقتی چنین مربی‌ای را به ایران می آورید، باید تمامی ابزار لازم را در اختیارش قرار دهید. مدیران استقلال پیش از اینکه استراماچونی را به ایران بیاورند باید از این مساله آگاهی می‌داشتند که حتی کوچک‌ترین کمی و کاستی در امکانات وجود نداشته باشد.

نامجو مطلق تصریح کرد: اتفاقاتی که در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی استقلال و ماشین سازی تبریز رخ داد، بسیار زشت بود و به نظرم «امیر حسین فتحی» و دیگر مدیران استقلال باید توضیح بدهند که چرا اتفاقی شکل گرفت. اینکه برای سرمربی خارجی تیمی مترجم در نظر گرفته و هماهنگی‌های لازم در این باره صورت بگیرد از اصول ابتدایی مدیریت فوتبالی است.

وی تاکید کرد: استراماچونی مربی بزرگی است و باید در این برهه زمانی از او حمایت کرد تا بتواند تفکرات تاکتیکی‌اش را در استقلال جا بیندازد. استقلال باید از شکست در هفته اول درس بگیرد و نقاط ضعفش را برای بازی های آینده برطرف کند.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: هواداران استقلال بیشتر از هر زمان دیگری منتظر موفقیت استقلال هستند و چیزی جز قهرمانی آن‌ها را راضی نخواهد کرد.

نامجو مطلق در پایان گفت: استقلال در سال‌های گذشته به خاطر از دست دادن امتیازات ابتدای فصل لطمات زیادی خورد و این موضوع نباید در این فصل تکرار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خداروشکر کیسه کش نشدم

      ششششش جهانی شده
      کیسه روانی شده
      شششش جهانی شده
      کیسه روانی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج