۹۰۰۳۳۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

چورا: ایران خانه دوم من است

مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظرم والیبال ایران کیفیت بالایی دارد و باید در المپیک هم حاضر باشد.

خبرگزاری فارس: اسلوبودان پراک لیاچیچ، مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که همه او را با نام «چورا» می‌شناسند پس از کنار رفتن از تیم ملی مدتی با عقد قراردادی رسمی به کادرفنی تیم ثامن الحجج سبزوار پیوست و پس از آن هم به عمران ساری رفت.

این مربی صربستانی سابقه مربیگری در تیم‌های سنت بریوک، پیکان، میزان خراسان، شهرداری ارومیه و کاله را دارد و چند سال مربی تیم ملی والیبال ایران بود که با توجه به افزایش انتقادات نسبت به عملکرد کادرفنی تیم ملی همراه با بوبان کواچ از سمت خود برکنار شد.

چورا: ایران خانه دوم من است

او پس از رفتن از ایران به هالک‌بانک ترکیه رفت و حالا هم می‌خواهد کارش را با تیم بلگوری بلگراد آغاز کند. حضور چندین ساله چورا در لیگ ایران، همکاری‌اش با بوبان کواچ، انتخاب کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال صربستان و ... بهانه‌ای شد خبرنگار وی را برای مصاحبه انتخاب کند.

متن مصاحبه وی را در زیر می‌خوانید:

* در حال حاضر با چه تیمی همکاری می‌کنید؟

سال گذشته در لیگ ترکیه و عضو تیم هالک‌بانک بودم و برای فصل پیش‌رو هم با مسئولان تیم بلگوری بلگراد مذاکراتی انجام داده و به توافق رسیده‌ایم.

* اسلوبودان کواچ که زمانی با هم هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده داشتید، حالا سرمربی تیم ملی صربستان شده است.

فکر می‌کنم صربستان بهترین انتخاب را انجام داده است. صربستان بازیکنان بسیار خوبی دارد و نیاز داشت که یک مربی بزرگ همچون کواچ هدایت آن را برعهده بگیرد. فکر می‌کنم بوبان در تیم ملی صربستان موفق خواهد بود و نتایج بسیار خوبی کسب خواهد کرد.

* تیم ملی جوانان ایران توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند؛ نظر شما درمورد عملکرد این تیم چیست؟

ایران خانه دوم من است. من در تیم ملی ایران و در چند تیم باشگاهی ایران کار کردم و شناخت زیادی از بازیکنان ایرانی دارم. این موفقیت بزرگ را باید به مربیان، مسئولان و بازیکنان والیبال ایران تبریک بگویم.

* تیم ملی ایران با هدایت ایگور کولاکوویچ در مسابقات انتخابی المپیک نتوانست جواز حضور در المپیک را کسب کند.

بله، متاسفانه متوجه این موضوع شدم. به نظرم والیبال ایران کیفیت بالایی دارد و باید در المپیک هم حاضر باشد. فکر می‌کنم ایران و صربستان باید در المپیک حاضر باشند، چراکه هر دو تیم قابلیت‌های بالایی دارند. ایران این شانس را دارد که در مسابقات انتخابی آسیا یک بار دیگر تلاش کند تا به هدف خود برسد.

* زمانی که کواچ، هدایت ایران را برعهده داشت برخی‌ها انتقادهای تندی نسبت به وی داشتند و سرانجام او از تیم ایران کنار گذاشته شد، اما حالا کواچ در تیم ملی صربستان کارش را آغاز کرده است...

در آن زمان ایران واقعاً والیبال خوبی از خود به نمایش می‌گذاشت. کواچ در آن مقطع واقعاً خوب کار کرد و اقدامات بزرگی برای والیبال ایران انجام داد. اینکه تغییر کواچ در آن مقطع درست بود یا نه به زودی مشخص خواهد شد. فکر می‌کنم کواچ آینده بسیار خوبی داشته و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

من همیشه پشت کواچ خواهم بود و هرجایی که بتوانم به وی کمک خواهم کرد. به نظر شما چرا کواچ همیشه در سطح اول والیبال جهان کار می‌کند؟ چرا همیشه تیم‌هایی هستند که خواهان همکاری با او باشند؟ شاید جواب به این سوالات موارد زیادی را روشن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج