۹۰۰۳۸۱
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اولیایی: مربی خارجی به چه درد استقلال می‌خورد؟

اوضاع استقلال این روزها به‌گونه‌ای است که صدای همه پیشکسوتان و خبرنگاران را در آورده.

فرهیختگان: اوضاع استقلال این روزها به‌گونه‌ای است که صدای همه پیشکسوتان و خبرنگاران را در آورده. هواداران استقلال بعد از شکست در بازی اول نگران اوضاع تیم خود هستند. در چنین شرایطی، کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق استقلال سکوت خود پیرامون اوضاع باشگاه را شکسته و با گله از وزیر ورزش او را متهم نخست این اوضاع لقب داده. صحبت‌های او را با هم می‌خوانیم.

گفتنی زیاد است ولی گوش شنوایی نیست

حرف زیاد دارم. اگر به قدر یک صفحه هم بخواهید، حرف و طرح و ایده و راه‌حل برای مشکلات ورزش ایران هست، اما کسی اهمیتی نمی‌دهد و گوشی نیست که بشنود. اوضاع باشگاه‌های فوتبال ایران بسیار اسفناک است، اما نمی‌دانم چرا رسانه‌ها فقط روی مشکلات استقلال تمرکز کرده‌اند.

بقیه باشگاه‌ها اوضاع بدتری هم دارند. مثلا در ملوان کار به ردوبدل شدن چک سرقتی کشیده! صدای بقیه باشگاه‌ها هم به‌زودی در می‌آید. کمی صبر کنید تا تنور مسابقات لیگ برتر و دسته اول داغ‌تر شود تا چیزهایی بشنوید که در عمرتان نشنیده باشید.

گردابی که در این سال‌ها به لطف مدیران ناکاربلد و توهم دانایی وزیر ورزش ساخته شده، این روزها درحال تبدیل شدن به منجلاب و مرداب است!

باشگاهی که ساختار ندارد، مربی خارجی به چه دردش می‌خورد؟

در هر جای دنیا باشگاه ساختار تعریف‌شده خود را دارد. اینجا ۱۰ سال است طرح و نظام جامع باشگاهداری ما در کشوی دربان مجلس درحال خاک خوردن است! در بیابان‌ها مجموعه‌های ورزشی چندمنظوره می‌سازیم، بعد کارمند نداریم اداره‌اش کند! خب اینها را بسازید و در اختیار باشگاه‌ها قرار بدهید یا دست‌کم آنها را تبدیل به باشگاه‌ها کنید و قهرمان‌های ورزشی همان شهر و منطقه را مسئول اداره کردن‌شان قرار بدهید.

نه به باشگاه‌هایی که داریم، می‌رسیم، نه باشگاه جدید می‌سازیم. هر روز یک باشگاه قدیمی منحل می‌شود یا دیگر ردی از آنها نیست. راه‌آهن کجاست؟ برق کجاست؟ هما کجاست؟استقلال نمونه‌ای است از این وضعیت. مشتی است نمونه خروار. باشگاهی که حتی ساده‌ترین ساختار ممکن را هم ندارد، چرا باید مربی خارجی حرفه‌ای بیاورد؟

وضعیت مترجم در استقلال نشان‌دهنده سطح مدیریت این باشگاه است

اگر می‌خواهید بدانید در این باشگاه چه خبر است، به همین قصه مترجم نگاه کنید تا دادتان در بیاید! مگر می‌شود شما مربی خارجی بیاوری و روی نیمکت مترجمش ننشیند! حالا شما بگو، دکتر تیم هم زبان بلد است. بحث زبان بلد نبودن نیست.

بحث بر سر این است که چطوری می‌شود دو ماه بعد از حضور یک مربی در باشگاه هنوز چنین چیزهای ساده‌ای رعایت نشود! مجموعه‌ای که حاصل تصمیم‌گیری وزیر ورزش است، نتیجه‌اش می‌شود همین! وقتی وزیر ورزش ما توهم دانایی دارد و فکر می‌کند همه‌چیز را می‌داند، آدم‌هایی را انتخاب می‌کند که آنها هم توهم دانایی دارند و فکر می‌کنند همه‌چیز را می‌دانند.

نتیجه‌اش می‌شود اشتباه‌های پشت‌سر هم! الان چه کسی مسئول پیگیری وضعیت مترجم است؟ معاون ورزشی؟ نداریم! معاون اجرایی؟ مریض و خانه‌نشین است! خب، چه کسی باید برود دنبال کار؟ سرپرست، رفته، نرفته؟ این باشگاه ساختار ندارد؟ این نفرات باید تیم را با هارمونی به سمت قهرمانی ببرند. پس کجا هستند؟ چرا تیم در هفته اول اینقدر لنگ زده؟ آیا عزمی برای اصلاح اشتباه هفته نخست هست؟ بعید می‌دانم. این‌طوری مشکلات بیشتری هم سر راه استقلال سبز خواهند شد.

باز هم تاکید می‌کنم وزیر ورزش مقصر است

رئیس مجمع استقلال کیست؟ وزیر ورزش! پیغام دادیم شما رئیس مجمع هستی، اما مجمعی نداری. انتخاباتی برای مجمع برگزار کن یا آدم‌هایی را به مجمع راه بده که درد تیم را بدانند. پیغام داده نیازی نیست. خودم همه‌چیز را می‌دانم. خب، همین توهم دانستن است که امروز پدر استقلال را درآورده! آقای وزیر! آقای رئیس مجمع! بیا نتیجه دانایی‌ات را تحویل بگیر!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تنها

      ایول به غیرتت بالا خره یکی پیدا شد بگه درد این تیم چیه

      پاسخ ها

      • اس اس

        استقلا ل بزرگ پدر می خواهد نه ناپدری بزرگان وپیشکسوتان دلسوز نه سهم خواهان وحاشیه سازان به داد این باشگا ه برسند بزرگانی ما نند اقایان ایروانی اقا محمدی قریب اولیایی فتح اله زاده جباری هاشمی و.... این دارو دسته حکم ناپدری ظا لمی رادارند که بین بچه هاش تفاوت قایل میشه ومی خواهند ان یکی فرزند معلولشان رابه جایگاهی شایسته نیست برسانند

      • اس اس

        استقلا ل بزرگ پدر می خواهد نه ناپدری بزرگان وپیشکسوتان دلسوز نه سهم خواهان وحاشیه سازان به داد این باشگا ه برسند بزرگانی ما نند اقایان ایروانی اقا محمدی قریب اولیایی فتح اله زاده جباری هاشمی و.... این دارو دسته حکم ناپدری ظا لمی رادارند که بین بچه هاش تفاوت قایل میشه ومی خواهند ان یکی فرزند معلولشان رابه جایگاهی شایسته نیست برسانند

      • بدون نام

        این پیرمرد هم اگه پست میگرفت به به وچه چه میکرد. الان انگ ضد استقلالی زدن به وزیر سخن تکراری و کلیشه ای کیسه کشا شده. آخه مگه قراره وزیر بیاد میدون واسه شما گل بزنه. سرمربی ایتالیایی، بازیکن گرانقیمت خارجی و ... دیگه چی میخواین؟

      • بدون نام

        اولیایی، قریب، نظری جویباری ،دادکان و تنی چند نفر دیگر مدیران کاربلدی هستند که کمتر حرف میزنند وبیشتر عمل میکنند نه مثل فتح الله زاده همیشه مدعی وکسی که زیاد حرف میزند ونه مثل روشن که همیشه منتقد ومنفی باف کامل هست

    • بدون نام

      آن وقت که میگم شما کیسه کشا هوچیگر هستید، میگید نه ! آخه مرد حسابی این وزیز ورزش ، وزیر ورزش پدیده ، سپاهان ، تراکتور ، پرسپولیس و ذوب آهن و... هم هست . مگه قراره هر وقت استقلال شکست خورد همه تشکیلات ورزش بره زیر سوال ؟ شما میدونید توی این چند سال چه بودجه هنگفتی از وزرات ورزش دریافت و حیف میل کردید که اگر یک دهم آنرا به باشگاههایی مثل سپیدرود یا به بقیه تیم های ته جدولی میدادند ، این حال و روز را نداشتند ؟ وزارت ورزش آنقدری که به استقلال رسید به هیچ تیمی دیگری نرسید ، پس بی لیاقتی خود و بقیه مدیرانتان زا به حساب وزیر ورزش و بقیه نگذارید و سعی کنید بهتر کار کنید و از این بودجه هنگفتی که در اختیارتان قرار دادند حساب شده خرج کنید.

    • بدون نام

      درود به شرفت

    • محسن

      خدا حفظتون کنه جناب اولیایی وزیر نالایق ورزش همه چیز را به گند کشیده و عناد او با استقلال تمام شدنی نیست خداوند اه ه اداران استقلال را از این بشر خواهد گرفت دنیا دار مکافات است بدون شک تبعیض و ناعدالتی هم حدو حدودی دارد

    • بدون نام

      اولیایی هم به جای ( عمل ) به هوچیگری پرداخت !!

    • بدون نام

      جون خودت تو یکی حرف نزن که یکی از بدترین مدیران استقلال بودی و همه ستاره ها را فراری برای...

    • بدون نام

      جون خودت تو یکی حرف نزن که یکی از بدترین مدیران استقلال بودی و همه ستاره ها را فراری برای...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون یه بار که استقلال رو بادست های خالی قهرمان کرد برای لونگیهای بی افتخار حسرته...

      • بدون نام

        تمام ستاره ها را فراری داد یکی از بدترین مدیریتها تا قبل از دهه نود بود .... اون که میتونه کاری کنه چرا میذاره حق استقلال به همین راحتی پایمال بشه چطور تیم لنگ بدون بدهی است مگه میشه به غیر از اینکه دولت کلید از بیت المال بدهی 50الی 60 میلیاردی لنگ را تسویه کرد ولی بازیکنان تیم ما مجوز بازی نگیرند چرا از همین الان باید وریا و استرا به کمیته انضباطی احضار بشن ولی دوپینگی لنگ اعتراض کنه آب از آب تکان نخوره آقای اولیایی با یه مصاحبه مشکل حل نمیشه تا این دولت لنگی هستش باید دست به کار شوید تا مثل پارسال نشه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج