جاباما
۹۰۰۴۰۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

صیادمنش: پدیده لیگ شدن، آرزوی من نیست

مهاجم جوان استقلالی فنرباغچه گفت: ورود به ورزشگاه باشاک استانبول با کارت هواداری و پردردسر بود برای همین در دیدار بعدی در استادیوم فنرباغچه آن‌ها هم می‌آیند و بازی را از نزدیک می‌بینند.

خبرورزشی: اللهیار صیادمنش در عرض چند ماه اتفاقات بزرگی را در زندگی فوتبالی اش تجربه کرده است. از بازی و گلزنی برای یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران و قاره آسیا گرفته تا انتقال به یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ترکیه به نام فنرباغچه. پس از مدتی هم حضور در مسابقات دوستانه مقابل رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ و هرتابرلین را تجربه کرد. او به تازگی توانست عنوان پدیده لیگ هجدهم برتر را نیز از آن خود کند. مهاجم جوان استقلالی فنرباغچه در همین باره با خبرورزشی حرف می‌زد که بحث به دیدار استقلال و ماشین‌سازی رسید.

* از چه طریق خبر انتخاب شدنت به عنوان پدیده لیگ هجدهم را شنیدی؟

اتاقم تلویزیون دارد ولی شبکه‌های ایران را نمی‌گیرد. برای همین از طریق کانال خبرورزشی در تلگرام داشتم اخبار را دنبال می‌کردم که دیدم خبر انتخاب شدنم را گذاشت و اولین بار همان جا دیدم.

* چه حالی شدی؟

خب باعث افتخار و خوشحالی‌ام است ولی این همه آرزوی من نیست. خیلی دوست داشتم روزی این عنوان را به دست بیاورم ولی من به مدارج بالاتری در فوتبال فکر می‌کنم و دوست دارم هر بار بالاتر بروم. جا دارد از طریق روزنامه خبرورزشی از همه مربیان، کارشناسان، خبرنگاران و بازیکنانی که به من رأی دادند تشکر کنم. از آقای زرینچه هم ممنونم که در مراسم به جای من حضور یافتند.

* بازی هفته دوم سوپرلیگ ترکیه را هم به سختی بردید؟

بله! شکر خدا وضعیت خوبی در جدول داریم. البته هنوز بازی‌های سخت باقی مانده است ولی همین که لیگ را با دو برد متوالی استارت زدیم می‌تواند برای روحیه کلی تیم خوب باشد.

* باز هم بازی نکردی؟

این نظر کادر فنی است. البته من آماده بودم ولی سرمربی ترجیح داد ترکیب برنده بازی قبل را دست نزند. بالاخره نوبت به من هم می‌رسد.

* بازی سختی بود؟

این اولین بازی بیرون خانه‌مان بود. تیم استانبول باشاک هم خیلی خوب دفاع می‌کرد. تا دقیقه ۳+۹۰ هم مساوی بودیم تا بالاخره گل زدیم و ۲- یک برنده شدیم.

* مادر و پدرت هم در ترکیه هستند؟

بله! خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم می‌آیند. مدت‌ها بود مادرم را ندیده بودم. در این دو ماه پدرم یک بار دیگر به ترکیه آمده بود ولی مادرم را مدت‌ها ندیده بودم.

* آن‌ها هم بازی شنبه شب تیمت را از نزدیک دیدند؟

نه! ورود به ورزشگاه باشاک استانبول با کارت هواداری و پردردسر بود برای همین در دیدار بعدی در استادیوم فنرباغچه آن‌ها هم می‌آیند و بازی را از نزدیک می‌بینند. استادیوم‌مان در دیدار بعدی دو مهمان ویژه از مازندران دارد.

* بازی استقلال را دیدی؟

فقط ۱۰، ۱۵ دقیقه اولش را دیدم، چون باید می‌رفتم تمرین و نشد ببینم.

* تیم محبوبت باخت! فکرش را می‌کردی؟

نه! البته بعداً گزیده صحنه‌های بازی را دیدم و مشخص بود تیم هنوز هماهنگی لازم را ندارد. با این همه فکر می‌کنم استقلال باید در دیدار هفته دوم در تهران این نتیجه را جبران کند تا دل هواداران شاد شود. ان‌شاءا... از همین بازی نتایج تغییر می‌کند و استقلال در جدول بالا می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      خوشا به حالت.حداقل حق وحقوقت رابه موقع پرداخت میکنند.اینجا تیمها جای خواب هم ندارند.

    • سعید خدابنده

      نگران بازی کردن نباش تو هم دیر یا زود دیپورت میشی و برمیگردی.دیر و زود داره سوخت و سوز نداره.

    • بدون نام

      دستت درد نکنه که پدیده فصل شدی ایشالا اقای گل میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج