۹۰۰۴۲۳
۷ نظر
۵۰۱۳
۷ نظر
۵۰۱۳
پ

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

بسیاری از سینماگران از فرصت برپایی فستیوال‌های مختلف برای نمایش فیلم‌هایشان استفاده می‌کنند تا شاید بتوانند شانس خود را برای معرفی به‌عنوان نامزد‌های نهایی اسکار ۲۰۲۰ افزایش دهند. در این مطلب نگاهی اجمالی به ۲۲ فیلمی که براساس پیش‌بینی‌ها احتمال نامزدی آن‌ها نسبت به سایرین برای اسکار ۲۰۲۰ بیشتر است خواهیم داشت.

روزنامه شهروند - آرش نهاوندی، محمدناصر احدی: فصل اسکار بسیار زود و از همان زمان برگزاری جشنواره فیلم کن آغاز می‌شود؛ در این جشنواره است که برای نخستین‌بار فیلم‌های هنری و مطرح و آثار سینمای مستقل به نمایش درمی‌آید و می‌توان تا حدودی پی برد که کدامیک از آن‌ها به احتمال زیاد قابلیت نامزدی در اسکار را خواهد داشت. اما بسیاری از این فیلم‌ها از فصل نمایش پاییزه و جشنواره‌های بین‌المللی سینمایی که در فصل پاییز برگزار می‌شوند به‌عنوان سکوی پرتاب برای نامزدی در رقابت‌های اسکار استفاده می‌کنند.

به این ترتیب از پایان‌ماه اوت بسیاری از فیلم‌های سال ۲۰۱۹ خود را برای نخستین نمایش در جشنواره‌های سینمایی معتبر نیمه دوم سال آماده می‌کنند. برخی از فیلم‌ها نیز پس نمایش اولیه در فستیوال‌های ساندنس، برلین و کن باز هم به تدبیر کمپانی‌هایی که پخش این فیلم‌ها را عهده‌دار هستند دوباره در فستیوال‌های نیمه دوم سال نمایش داده می‌شوند.

فستیوال فیلم ونیز (۲۸ اوت تا ۷ سپتامبر - ۶ تا ۱۶ شهریور ۹۸)، جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (۵ تا ۱۵ سپتامبر - ۱۴ تا ۲۴ شهریور ۹۸) و جشنواره فیلم نیویورک (۲۷ سپتامیر تا ۱۳ اکتبر - ۵ تا ۲۱ مهر ۹۸)، ازجمله معتبر‌ترین فستیوال‌هایی هستند که در آغاز فصل پاییز برپا می‌شوند و بسیاری از سینماگران از فرصت برپایی این فستیوال‌ها برای نمایش فیلم‌هایشان استفاده می‌کنند تا شاید بتوانند شانس خود را برای معرفی به‌عنوان نامزد‌های نهایی اسکار ۲۰۲۰ افزایش دهند. در این مطلب نگاهی اجمالی به ۲۲ فیلمی که براساس پیش‌بینی‌ها احتمال نامزدی آن‌ها نسبت به سایرین برای اسکار ۲۰۲۰ بیشتر است خواهیم داشت.

مرد ایرلندی

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

فیلم «مرد ایرلندی» اثری از مارتین اسکورسیزی که نشان از بازگشت وی به ساخت فیلم در ژانر گنگستری دارد، قرار است شب افتتاحیه فستیوال فیلم نیویورک برای نخستین بار نمایش داده شود. در این فیلم بازیگران «رفقای خوب» -رابرت دنیرو و جو پشی- پس از قریب به ۳۰ سال دوباره در کنار هم بازی کرده‌اند. در این فیلم آل پاچینو هم در نقش جوانی که وارد حلقه داخلی یکی از روسای مافیا شده بازی می‌کند. در این فیلم به‌منظور کاهش سن و جوان نشان دادن این بازیگران که در دهه ۷۰ زندگی‌شان به‌سرمی‌برند از جلوه‌های ویژه استفاده شده است. همه این عوامل، فیلم مرد ایرلندی را در زمره فیلم‌هایی قرار داده که منتقدان معتقدند می‌تواند جزو کاندیدا‌های اسکار سال ۲۰۲۰ باشد.

داستان ازدواج

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

نوآ بومباک در طول زندگی حرفه‌ای خود یک‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار در رشته بهترین فیلمنامه برای فیلم «ماهی مرکب و نهنگ» شده است. اما بسیاری از منتقدان انتظار دارند بومباک با فیلم «داستان ازدواج» گام‌های بلندتری بردارد؛ به‌عنوان مثال نامزد جایزه اسکار شود و بتواند حداقل یک یا دو جایزه را از آن خود کند. داستان ازدواج ازجمله فیلم‌های پرستاره است؛ بازیگرانی نظیر آدام درایور، اسکارلت یوهانسون و آلن آلدا در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم که پخش آن را نتفلیکس عهده‌دار است، در ۲۹ اوت ۲۰۱۹ برای نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درخواهد آمد.

بروکلین بی‌مادر

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

ادوارد نورتون با فیلم «بروکلین بی‌مادر» دوباره بر صندلی کارگردانی می‌نشیند تا فیلمی براساس قتلی اسرارآمیز که در دهه ۱۹۵۰ در نیویورک رخ داده بسازد. این فیلم با اقتباس از کتاب بروکلین بی‌مادر اثر جاناتان لتم ساخته می‌شود. خود نورتون در این فیلم به‌عنوان بازیگر اصلی و در نقش یک کارآگاه خصوصی دارای تیک ظاهر می‌شود که قرار است به راز مرگ استادش پی ببرد. در این فیلم ویلم دافو و بروس ویلیس نیز ایفای نقش می‌کنند. فیلم بروکلین بی‌مادر در سپتامبر ۲۰۱۹ برای نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درخواهد آمد.

درد و افتخار

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

فیلم «درد و افتخار» پدرو آلمودوار برای نخستین‌بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و توانست برای بازیگرش آنتونیو باندراس جایزه بهترین بازیگر را کسب کند. این فیلم نیز مانند سایر فیلم‌ها گام‌های اول خود را برای نامزدی در اسکار از فستیوال‌های فیلم نیویورک و تورنتو در سال ۲۰۱۹ برخواهد داشت. بسیاری انتظار دارند که فیلم درد و افتخار به‌عنوان نماینده رسمی سینمای اسپانیا برای شرکت در بخش بهترین فیلم بین‌المللی (پیش از این با نام رشته بهترین فیلم زبان خارجی شناخته می‌شد) به آکادمی اسکار معرفی شود. پیش‌تر آلمودوار در این رشته با فیلم «همه چیز درباره مادرم» برنده جایزه اسکار شده بود.

انگل (پارازیت)

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

بونگ جون هو با بردن جایزه نخل طلایی کن ۲۰۱۹ با فیلم «انگل» (پارازیت) تاریخ‌ساز شد. حال این سؤال مطرح می‌شود که آیا فیلم پارازیت با نامزدی در رشته بهترین فیلم بین‌المللی در اسکار ۲۰۲۰ دوباره تاریخ‌ساز خواهد شد؟ اگر چنین شود، این نخستین‌باری خواهد بود که یک فیلم از کشور کره‌جنوبی نامزد دریافت جایزه اسکار می‌شود. سال گذشته فیلم «سوختن» اثر لی چانگ از کشور کره نتوانست نامزد دریافت جایزه اسکار شود. فیلم «پارازیت» هم برای بالا بردن شانس نامزدی خود در اسکار و بیشتر دیده شدن به‌ویژه در آمریکای شمالی در جشنواره‌های فیلم تورنتو و نیویورک به نمایش درخواهد آمد.

چهره یک زن در آتش

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

فیلم «چهره یک زن در آتش» به کارگردانی سلین سیاما در کن ۲۰۱۹ شگفتی آفرید و توانست جایزه بهترین فیلمنامه را از آن خود کند. انتظار می‌رود فیلم چهره یک زن در آتش به‌عنوان گزینه اصلی فرانسه به اسکار ۲۰۲۰ معرفی شود. کمپانی نئون این فیلم را در جشنواره‌های تورنتو و نیویورک نمایش خواهد داد. این فیلم قرار است رسما در ۶ دسامبر ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود. کمپانی نئون که نمایش و پخش ۲ فیلم پارازیت و چهره یک زن در آتش را عهده‌دار است. به‌نظر می‌رسد از شانس بالایی برای حضور در مراسم اسکار ۲۰۲۰ برخوردار باشد.

فورد در برابر فراری

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

جیمز مانگولد پس از کارگردانی فیلم «ابرقهرمانی لوگان»، دوباره به ساخت فیلم‌های تاریخی روی آورده که رأی‌دهندگان در آکادمی اسکار کمتر می‌توانند در برابر آن از خود مقاومت نشان دهند. در فیلم «فورد در برابر فراری» کریستین بیل و مت دیمون - دو بازیگر مشهور سینمای آمریکا- بازی می‌کنند. این فیلم به داستان واقعی تلاش کمپانی فورد برای بردن مسابقه ۲۴ ساعته لمانس در سال ۱۹۶۶ می‌پردازد. مانگولد سابقه خوبی با فیلم‌های خود از حضور در اسکار به جا گذاشته است. فیلم‌های او نظیر «دختر»، «گسیخته شده» و «سر به‌راه باش» برای آنجلینا و ریس ویترسپون جایزه بهترین بازیگری در اسکار را به ارمغان آورده‌اند. فیلم سر به راه باش نیز در ۵ رشته نامزد اسکار شده بود. وسترن «۳:۱۰ به یوما» هم نامزد ۲ جایزه اسکار شده بود.

جوکر

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

فیلم «پلنگ سیاه» ریان کولگر بهترین فیلم اقتباس شده از یک کتاب کمیک بود که توانست نامزد دریافت بهترین فیلم اسکار شود. آیا فیلم تاد فیلیپس می‌تواند دومین در این زمینه باشد؟ وارنر بروس فیلم «جوکر» را با بازیگری واکین فینیکس هم در ونیز و هم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درخواهد آورد تا بتواند با گام‌های استوار این فیلم را به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی نامزدی اسکار ۲۰۲۰ مطرح کند. سازمان‌دهندگان هر دوی این فستیوال‌ها از هم‌اکنون هم فیلم جوکر و هم بازی فینیکس در این فیلم را ستوده‌اند.

فقط بخشش

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

دستین دانیل کرتون پیش از آنکه با فیلم «ابر قهرمانی شانگ چیی» به دنیای سینمایی مارول بپیوندد، انتظار می‌رود بتواند با فیلم دادگاهی «فقط بخشش» که توسط وارنر بروس تولید شده شانس خود را برای نامزدی در جایزه اسکار امتحان کند. فقط بخشش قرار است پیش از اکرانش در شب کریسمس برای نخستین بار در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو نمایش داده شود. فقط بخشش فیلمی است به کارگردانی دستین دانیل کرتون با اقتباس از کتاب خاطره‌نویسی برایان استیونسون.

سهره طلایی

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

این فیلم نیز ازجمله فیلم‌هایی است که وارنر بروس با آن به نامزدی در اسکار ۲۰۲۰ امید دارد. «سهره طلایی» فیلمی است از جان کراولی با اقتباس از کتاب پرفروشی به همین نام اثر دانا تارت. آخرین اثر کراولی فیلمی رمانتیک به نام «بورکلین» بود که در نهایت نامزد ۳ جایزه اسکار در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر زن شد. با بازیگران مطرحی نظیر انسل الگورت، نیکول کیدمن، سارا پاولسون، لوک ویلسون و جفری رایت انتظار می‌رود توجه بسیاری از منتقدان در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به فیلم سهره طلایی جلب شود و این فیلم بتواند تا حد زیادی راه خود را برای کسب نامزدی در اسکار ۲۰۲۰ هموار کند.

فرانکی

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

سونی پیکچرز کلاسیک (از زیر شاخه‌های سونی پیکچرز) قراردادی را برای پخش فیلم فرانکی اثر ایرا ساچز در جشنواره سینمایی کن ۲۰۱۹ به امضا رساند. پیش از آنکه این فیلم در ۲۵ اکتبر روانه بازار شود سونی‌پیکچرز کلاسیک آن را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو نمایش خواهد داد. از نقاط قوت این فیلم برای نامزدی در اسکار ۲۰۲۰ بازی ایزابل هوپرت است. با این حال به‌نظر می‌رسد برای مطرح کردن وی در جشنواره بین‌المللی تورنتو سر و صدای زیادی باید برپا شود. هوپرت برای نخستین بار برای نقش‌آفرینی در فیلم ال در سال ۲۰۱۷ نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

اسم من دلمیت است

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

بیش از یک دهه از زمانی که ادی مورفی در رشته بهترین بازیگر نقش دوم به‌خاطر ایفای نقش در فیلم «دختران رؤیایی» رقابت را به آلن آریکن بازیگر فیلم «خانم کوچک سان‌شاین» باخته بود، می‌گذرد. این کمدین دوست‌داشتنی اکنون با فیلم «نام من دلمیت است» که با سرمایه نتفلیکس ساخته شده قصد دارد دوباره برای فصل بعد رقابت‌های اسکار در سال ۲۰۲۰ نامزد شود. این فیلم کمدی آخرین اثر کریگ بریور است و برای نخستین بار در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده خواهد شد. مورفی در این فیلم در نقش رودی ری مور کمدین مشهور دهه ۱۹۷۰ ظاهر خواهد شد.

نخستین گاو

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

کلی ریچارد، فیلمساز مستقل با حمایت کمپانیای ۲۴ به‌احتمال زیاد خواهد توانست برای نخستین بار به‌طور جدی نه‌تن‌ها به نامزدی در اسکار ۲۰۲۰ فکر کند بلکه به کسب جایزه از این آکادمی معتبر سینمایی با فیلم «نخستین گاو» امیدوار باشد. تا‌کنون نمایش فیلم نخستین گاو با بازی جان ماگارو در فستیوال بین‌المللی فیلم نیویورک و تلوراید تأیید شده است. فیلم نخستین گاو با حمایت منتقدان می‌تواند در اسکار ۲۰۲۰ سر و صدای زیادی به پا کند. فیلمنامه این فیلم را نیز کلی ریچارد و جاناتان ریموند براساس رمان «زندگی نصفه» اثر جاناتان ریموند نگاشته‌اند.

روز زیبا در محله

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

فیلم «هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟» اثر ماریل هلر امسال توانست نامزد دریافت ۳ جایزه اسکار شود. سونی پیکچر، کمپانی تولید‌کننده فیلم «روز زیبا در محله» امیدوار است این اتفاق دوباره با فیلم جدید ماریل هلر تکرار شود. فیلم روز زیبا در محله، فیلمی زندگینامه‌ای درباره زندگی فرد راجرز از شخصیت‌های محبوب و دوست‌داشتنی تلویزیونی در آمریکاست. در این فیلم که برای نخستین بار در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده خواهد شد تام هنکس در نقش فرد راجرز بازی می‌کند.

اد آسترا

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

جیمز گری و برد پیت برای کسب موفقیت به هم ملحق شده‌اند تا درام فضایی «اد آسترا» شروع خوبی در جشنواره فیلم ونیز داشته باشد. تقریبا همیشه فیلم‌های جیمز گری بازیگری را در فصل جوایز در مرکز توجه قرار می‌دهد (واکین فینیکس برای دو فیلم «محوطه» و «دو عاشق» و ماریون کوتیار برای فیلم «مهاجر»). هرچند، برد پیت از همین حالا به‌خاطر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو یکی از امید‌های کسب جایزه در شب توزیع جوایز مراسم اسکار است. از سوی دیگر، در چند سال گذشته درام‌های فضایی مثل «جاذبه»، «میان‌ستاره‌ای» و «مرد اول» چه در جوایز اصلی و چه در بخش‌های فنی مورد نظر رأی دهندگان اسکار بوده‌اند و باید دید اد آسترا می‌تواند موفقیت این فیلم‌ها را ادامه دهد.

سیبرگ

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

«سیبرگ» بندیکت اندروز از حضور کریستین استوارت بهره می‌برد که در نقش جین سیبرگ ـ بازیگر فیلم «از نفس افتاده» ژان لوک گدار و یکی از نماد‌های موج نو سینمای فرانسه ـ ظاهر شده است. جین سیبرگ به‌دلیل دیدگاه‌های سیاسی و ارتباطش با فعال حقوق بشر- حکیم جمال- هدف اف‌بی‌آی قرار گرفت. سیبرگ در بخش خارج از مسابقه ونیز به نمایش در می‌آید و آمازون هنوز تاریخ قطعی اکران آن را اعلام نکرده است. اما چنانچه نمایش فیلم در ونیز موفقیت‌آمیز باشد، احتمال دارد که استودیو تا پیش از سال ۲۰۲۰ فیلم را روانه اکران کند.

پادشاه

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

تیموتی شالامی، بازیگر ۲۳ ساله آمریکایی، در ۲ فصل اخیر اسکار حضور موفقیت‌آمیزی داشته است؛ او برای فیلم «مرا با نامت صدا کن» نامزد دریافت جایزه شد و با «پسر زیبا» حسابی سروصدا کرد، هرچند نامزد دریافت جایزه نشد. شالامی می‌تواند با «پادشاه» نتفلیکس بازگشت دوباره‌ای داشته باشد. با اینکه این درام شکسپیری برگ برنده نتفلیکس در فصل جوایز نیست، اما بازی شالامی در نقش اصلی و همچنین ارزش‌های دوره تولید فیلم می‌تواند نقد‌های مثبتی برای آن به همراه داشته باشد. پادشاه در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم ونیز اکران خواهد شد.

یک زندگی مخفی

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

«یک زندگی مخفی» وقتی در جشنواره فیلم کن نمایش داده شد، بهترین نقد‌ها را برای ترنس ملیک از زمان اکران «درخت زندگی» به ارمغان آورد. استودیوی فاکس سرچ‌لایت این درام مذهبی را خریده و اکران آن را برای‌ماه دسامبر برنامه‌ریزی کرده تا ملیک را به فصل اسکار برگرداند. درخت زندگی، نامزد دریافت ۳ جایزه اسکار ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی بود که می‌تواند در حمایت منتقدان از یک زندگی مخفی خوش‌یمن باشد. فیلم در جشنواره‌های تیف یا ونیز به نمایش درنمی‌آید و تنها حضور جشنواره‌ای آن به جشنواره فیلم تلوراید ختم می‌شود.

رختشویخانه

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

«رختشویخانه» به کارگردانی استیون سادربرگ و با بازی مریل استریپ، گری اولدمن، شارون استون و آنتونیو باندراس فیلمی است که نتفلیکس امید زیادی به آن در فصل جوایز دارد. سادربرگ از سال ۲۰۰۱ که برای فیلم «قاچاق» جایزه بهترین کارگردانی را برد و در همین رشته برای فیلم «ارین براکوویچ» هم نامزد بود، دیگر نامزد جایز اسکار نشده و شاید رختشویخانه نشانه بازگشت او به رقابت اسکار باشد. فیلم درباره رسوایی اسناد پاناماست که از آن به عنوان بزرگ‌ترین افشای فساد مالی سیاستمداران جهان و همینطور بزرگ‌ترین نشت اطلاعاتی تاریخ یادشده است.

فانوس دریایی

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

پس از فیلم «جادوگر»، انتظار فراوانی برای کار بعدی رابرت اگرز وجود داشت تا سرانجام «فانوس دریایی» در جشنواره کن به نمایش درآمد. این فیلم سیاه و سفید درامی ترسناک‌ـ فانتزی با مایه‌های روانشناختی است که رابرت پتینسون (بازیگر مجموعه فیلم‎های گرگ و میش) و ویلم دفو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. با اینکه فیلمی در این ژانر به سختی می‌تواند نظر رأی‌دهندگان اسکار را به‌خود جلب کند، اما به‌دلیل بازی‌های خوب دو بازیگر اصلی‌اش هیچ بعید نیست که فانوس دریایی یکی از شگفتی‌های اسکار امسال باشد.

دو پاپ

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

«باغبان وفادار» به کارگردانی فرناندو میرلس نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار شد و برای ریچل وایز جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به ارمغان آورد، اما از آن پس میرلس تاکنون نتوانسته است به رقابت اسکار بازگردد. باغبان وفادار می‌تواند میرلس را به این خواسته‌اش برساند. این فیلم که اکران کانادایی‌اش در جشنواره تیف خواهد بود، به رابطه پاپ فرانسیس و پاپ بندیکت با بازی جاناتان پرایس و آنتونی هاپکینز می‌پردازد. نتفلیکس تهیه و پخش فیلم را برعهده داشته و مکان فیلمبرداری آن رم بوده است.

حقیقت

۲۲ فیلمی که شانس نامزدی اسکار ۲۰۲۰ دارند

هیروکازو کورئیدا با «حقیقت» جشنواره فیلم ونیز را افتتاح خواهد کرد. این فیلم داستان یک ستاره مشهور سینمای فرانسه (کاترین دنوو) است که رابطه پرفراز و نشیبی با دخترش (ژولیت بینوش) دارد و انتشار کتاب خاطرات این بازیگر به وخیم‌تر و پیچیده‌تر شدن این رابطه دامن می‌زند. البته اگر اتان هاوک را نیز به این دو بازیگر نامدار اضافه کنید، نمی‌توان سرنوشت دیگری جز موفقیت در فصل جوایز برای حقیقت متصور شد. فیلم قبلی کورئیدا، «دله دزدها»، برنده نخل طلای هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان شده بود. IFC حقوق نمایش فیلم در آمریکای شمالی را در اختیار دارد و احتمالا بعد از نمایش فیلم در ونیز، در پاییز آن را اکران می‌کند.

بسیاری از سینماگران از فرصت برپایی فستیوال‌های مختلف برای نمایش فیلم‌هایشان استفاده می‌کنند تا شاید بتوانند شانس خود را برای معرفی به‌عنوان نامزد‌های نهایی اسکار ۲۰۲۰ افزایش دهند.

منبع: indiewire

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mobina

      پس انتقام جویان : پایان بازی چی ؟؟؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم ... تخیلی و مزخرف که فقط جلوه ویزه داره رو نمیگن
        فیلم مفهومی رو میگن خوب

    • بدون نام

      به به
      چه فیلمایی

    • NO NAME

      دوست دارم فیلم داستان ازدواج رو ببینم...حتما داستان مفهومی و خوبی داره

    • امیرحسین

      پس فیلم تارانتینو چی

    • علی

      بهترین فیلم بنظر من روزی روزگاری در هالیوود
      حتی تو لیست هم نگذاشتین.

    • داود

      جوکر حرف مداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج