۹۰۰۴۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«دخیا» دلیل جدید نگرانی یونایتد

منچستریونایتد نگران است که با وجود توافق شفاهی با داوید دخئا، این دروازه‌بان قراردادش را تمدید نکند، مخصوصا که هنوز قراردادش را امضا نکرده است.

خبرگزاری مهر: تنها دو هفته از آغاز بازی‌های لیگ انگلیس گذشته است، اما به نظر تیم فوتبال منچستریونایتد هنوز دلیلی برای نگرانی دارد. بعد از این که پل پوگبا درخواست کرده بود از یونایتد جدا شود و رئال هم برای خرید او فشار می‌آورد، این که نقل و انتقالات در انگلیس به پایان رسید باعث آرامش باشگاه انگلیسی شد، اما دوباره این تیم نگرانی‌ای دارد و آن هم از بابت تمدید قرارداد داوید دخئا، دروازه‌بان اسپانیایی است که هنوز انجام نشده است. یونایتد نگران است که دخیا در نهایت به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر برود.

قرارداد دخیا در پایان فصل جاری به پایان می‎رسد، او اخیرا به صورت شفاهی با سران باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بود و قرار بود قراردادش تا سال ۲۰۲۵ تمدید شود. طبق توافقات این دروازه‌بان هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوند در یونایتد دستمزد خواهد گرفت. این در حالی است که هنوز خبری از امضای قرارداد نیست.

به نظر چیزی که او را پشیمان کرده قانون جدید در باشگاه یونایتد است که اگر باشگاه نتواند برای فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، از دستمزد همه بازیکنان ۲۵ درصد کاسته خواهد شد. این یعنی دستمزد دخئا ۲۶۰ هزار پوند در هفته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج