۹۰۰۴۷۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رامین ناصرنصیر از «در کنار هم ۲»می‌گوید

رامین ناصرنصیر که این روز‌ها جلوی دوربین «در کنار هم ۲» است، درباره کار‌های جدید خود توضیحاتی را ارایه داد.

خبرگزاری صبا: امین ناصرنصیر بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در سریال «در کنار هم ۲» به کارگردانی داریوش جهانگیری و تهیه کنندگی آرزو ابوحمزه ایفای نقش می کند در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره موضوع این سریال بیان کرد: «در کنار هم ۲» به سفارش معاونت سیما پیرو تفاهمنامه معاونت سیما و ستاد مبارزه با مواد مخدر برای گروه خانواده شبکه دو سیما ساخته می شود. در این سریال علاوه بر بیان موضوعات آموزشی در خانواده درباره مسایل پیشگیری از مبتلا شدن فرزندان به اعتیاد پرداخته می شود.

رامین ناصرنصیر از «در کنار هم ۲»می‌گوید

وی درباره داستان «در کنار هم ۲» توضیح داد: خانواده ای هستند متشکل از پدربزرگ و مادربزرگ و سه برادر و خانواده هایشان. یکی از این سه برادر که در کیش زندگی می کند ورشکست می شود و به تهران بازمی گردد تا در کنار پدر و مادر و خانواده برادرش زندگی کند. این فرد یک فرد بی مبالات است که سنت های خانوادگی را رعایت نمی کند و در مقابل برادرش فردی مقید است و تفاوت شیوه رفتاری این دو برادر بار آموزشی و اخلاقی دارد که پیام داستان را به مخاطب نشان می دهد.

بازیگر سریال «در کنار هم ۲» با بیان اینکه موضوع این سریال اعتیاد را که یکی از معضلات جامعه است به تصویر می کشد، گفت: شاید اعتیاد و مسایل آن موضوع پیچیده ای باشد اما در این سریال روان و ساده بیان می شود. من و همکارانم در این سریال که سال ها با آنها همبازی بوده ام سعی کرده ایم در کنار هم یک کار نمایشی شیرین را انجام دهیم.

ناصرنصیر با اشاره به اینکه سه سریال تلویزیونی دیگر نیز کار کرده که هنوز روی آنتن نرفته است، مطرح کرد: سریال «حکایت های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایان فر و «افسانه هزار پایان» به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی را در گذشته کار کردم که هنوز زمان پخش آنها مشخص نیست. همچنین سریال «محکومین ۲» را نیز در نوبت پخش دارم.

وی درباره تجربه بازی خود در سریال «محکومین ۲» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید عنوان کرد: «محکومین ۲» سریالی اپیزودیک است و هر اپیزود آن قصه و فضای جدیدی دارد و من یک اپیزود از این سریال را کار کرده ام. کار کردن برای هر بازیگری که اغلب کارهایش سریال های طنز و کمدی است در فضای جدید مانند این سریال که فضای جدی و کمی تلخ دارد، جذاب است.

بازیگر سریال «محکومین ۲» افزود: سید جمال سیدحاتمی کارگردان خوب و نکته سنجی است که موقعیت های خوب می سازد و به ظرایف و جزییات همه کار از جمله خلق شخصیت تمرکز و دقت دارد و کار با او برای من تجربه جذابی بود.

وی معتقد است معمولا کسانی که کار کمدی بازی می کنند اکثرشان توانایی بازی در نقش های جدی را نیز دارند چراکه بازیگران کمدی انعطاف بیشتری دارند اما عکس این موضوع همیشه صادق نیست.

ماجراهای مالی سریال «افسانه هزار پایان»

ناصرنصیر که در سریال «افسانه هزار پایان» نیز حضور داشته است درباره سرنوشت این سریال نیز اظهار کرد: شهاب عباسی از دوستان قدیمی ما است و با هم، هم دوره بوده ایم. من مطمئن هستم که قضایای آلوده ای در کار نیست و اگر این پروژه به مشکل مالی برخورد شاید به دلیل بی تدبیری و محاسبات غلط و طولانی شدن کار بود که بودجه ای که تلویزیون در اختیار سریال گذاشت کفاف نداد و باعث شد بدهی هایی به وجود بیاید.

وی ادامه داد: من قرارداد ۶ ماهه با «افسانه هزار پایان» داشتم اما زمانی که کار طولانی شد قرارداد خود را تمدید نکردم. مراحل فنی این سریال نیز به دلیل مشکلات مالی طولانی شده است. برخی از دوستان با تخفیف زیاد بخشی از حق الزحمه خود را دریافت کردند اما کسانی که مبالغ درشتی داشتند هنوز حق الزحمه خود را نگرفته اند.

ناصرنصیر با اشاره به اینکه سریال «حکایت های کمال» کمدی نیست اما لحظات شیرین دارد درباره داستان آن و نقش خود توضیح داد: من نقش یک دکتر هندی را در این سریال ایفا می کنم که دکتر محله است. نقش من در این سریال کوتاه بود و سه قسمت را بازی کردم. فضای داستانی این سریال مربوط به دوره پهلوی اول است. داستان در محله ای اتفاق می افتد که قهرمان آن پسری نوجوان به نام کمال است و از زاویه دید او نوع زندگی افراد و مسایل اجتماعی بررسی می شود.

بازیگر سریال «حکایت های کمال» درباره جدیدترین پروژه خود نیز تصریح کرد: در حال حاضر برای حضور در یک سریال تلویزیونی که فضای جدی و تاریخی دارد و داستان آن به انقلاب مشروطه می پردازد صحبت های نهایی صورت گرفته است و در این پروژه حضور دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که امروزه سریال های طنز تلویزیون در چه سطحی قرار دارند، اظهار کرد: کیفیت سریال های طنز پایین آمده است چراکه در گذشته تلویزیون مهمترین برنامه اش برای سریال های کمدی سریال های ۹۰ شبی بود که منبع خوب سرگرمی برای خانواده ها و جلب مخاطب برای تلویزیون محسوب می شد اما سال هاست که تعطیل شده است و شاید یکی از دلایل کاهش کیفیت سریال ها همین باشد. یکی دیگر از دلایل نیز کمبود بودجه است که روی کیفیت آثار اثر گذاشته است.

بازیگر سریال «در کنار هم ۲» افزود: البته کم کیفیت شدن کارهای طنز مختص سریال های تلویزیونی نیست بلکه در سینما نیز با شرایط نامناسب اقتصادی در کارهای کمدی به سطحی ترین لایه هایی که ممکن است مخاطبان را بخنداند، پرداخته می شود. اگر چه در ایران فیلم های کمدی مورد بی مهری قرار می گیرند و با وجود آنکه تعداد فیلم های کمدی خوب زیاد نیست اما آنهایی هم که ساخته شده اند در جشنواره های مختلف جدی گرفته نشدند.

ناصرنصیر در پایان گفت: گاهی به خود من نیز نقش هایی پیشنهاد می شود که در حین خواندن متن و پیش از ایفای آن نقش خجالت می کشم و این موضوعی غم انگیز است. ما نباید فقط از فرهنگ و تهاجم فرهنگی صحبت کنیم بلکه باید در عمل نیز سیاست گذاری فرهنگی مناسبی انجام دهیم و فقط به نیاز بازار توجه نکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج