۹۰۰۵۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلیلی: پیراهن‌های جدید انتخاب خود بازیکنان است

محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیراهن‌های فصل جدید انتخاب خود بازیکنان است و ما هم به انتخاب آنها احترام گذاشتیم.

خبرگزاری میزان: محسن خلیلی در خصوص اینکه اعلام شده لباس اصلی این فصل پرسپولیس برای فصل پیش است و طرح جدیدی برای سرخپوشان درنظر گرفته نشده است، اظهار داشت: این مسئله درست نیست. شاید طرح ۲۰۱۹ که انتخاب شده کمی شبیه طرح سال ۲۰۱۸ باشد، اما وقتی دو پیراهن را کنار هم قرار می‌دهید متوجه می‌شوید که تفاوت‌هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: طرح ۲۰۱۹ در دوخت و بافت‌های روی پیراهن با طرح ۲۰۱۸ متفاوت است، البته شباهت‌هایی روی آستین‌ها وجود دارد، اما کلا متفاوت هستند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته شده او به تنهایی پیراهن این فصل پرسپولیس را انتخاب کرده است، گفت: اصلا درست نیست. من به نمایندگی آل‌اشپورت رفتم و ۵ مدل پیراهن را انتخاب کردم. این پیراهن‌ها را به تمرین آوردم تا خود بازیکنان انتخاب کنند. پیراهن‌های فصل جدید انتخاب خود بازیکنان است و ما هم به انتخاب آنها احترام گذاشتیم.

خلیلی تاکید کرد: پیراهن‌هایی که امسال برای تمرین و مسابقه در نظر گرفته شده کاملا بحث اسپانسری دارد و قرار نیست باشگاه هیچ پولی بابت پیراهن‌ها بدهد. شرکت آل‌اشپورت به عنوان اسپانسر تمام البسه امسال را تامین می‌کند.

وی در خصوص لباس‌های تمرینی پرسپولیس که هنوز به دست سرخپوشان نرسیده هم خاطرنشان کرد: در اردوی ترکیه که بودیم من سفری به دبی داشتم و به نمایندگی آل‌اشپورت رفتم. در آنجا لباس و کیت تمرینی را انتخاب کردم. البته هنوز این محوله به دست ما نرسیده که به محض رسیدن تمرینات را با لباس‌های جدید برگزار می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج