جاباما
۹۰۰۵۱۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ویلموتس هم لیگ برتر را نمی‌بیند؛ مثل کی‌روش

یکی از انتقاداتی که همیشه به کارلوس کی روش وارد بود این بود که بازی های لیگ برتر را نمی دید و انجام این کار را به دستیاران خود واگذار می کرد.

ورزش سه: با آمدن مارک ویلموتس انتظار می رفت از این پس شاهد حضور سرمربی تیم ملی در جایگاه ویژه استادیوم های لیگ برتری باشیم اما اکنون که لیگ برتر شروع شده است نه از حضور مارک ویلموتس خبری است و نه از دستیاران خارجی او و گویی برای استراحت به زادگاه خود رفته اند و تنها وحید هاشمیان است که در هفته های اخیر بر سر بازی های دوستانه حاضر شده است و یکی از بازی های هفته نخست لیگ برتر را هم از نزدیک دیده است.

البته فدراسیون فوتبال بعد از عقد قرارداد با مارک ویلموتس متعهد شده بود بخشی از قرارداد او را پرداخت کند که فعلا موفق به انجام این کار نشده است و شاید در چنین شرایطی نباید از این مربی و دستیاران خارجی اش انتظار داشت بر سر بازی های لیگ برتر حاضر شوند. این در حالی است که تیم ملی ۱۹ شهریور باید در هنگ کنگ به مصاف تیم ملی این کشور برود و مارک ویلموتس اگر پیش از شروع تمرینات تیم ملی بازی های لیگ برتر را می دید چه بسا چند بازیکن خوب پیدا می کرد و آنها را به اردو فرا می خواند.

شاید وحید هاشمیان گزارش خیلی از بازی ها را در اختیار مارک ویلموتس بگذارد و حتی ویدئوی بازی ها هم در اختیار سرمربی تیم ملی قرار بگیرد اما آنچه که مسلم است تماشای بازی های لیگ برتر از نزدیک، دستاوردهای مهم تری برای کادر فنی تیم ملی به همراه خواهد داشت و از همه مهمتر اینکه برای بازیکن ایجاد انگیزه می کند.

از آنجایی که مارک ویلموتس در شروع کار با تیم ملی است و باید به زودی در هنگ کنگ تیم ملی را هدایت کند در این برهه از زمان بیش از هر زمانی نیاز به تماشای بازی های لیگ برتر داشت اما ترجیح داده است با تعطیلی بازی های لیگ برتر و شروع تمرینات تیم ملی وارد تهران شود! شاید او خیالش از بابت غنای بازیکن در تیم ملی راحت است و دیگر ضرورتی به دعوت از بازیکنان جدید نمی بیند که قطعا این طرز تفکر می تواند چالش هایی را در آینده برای مربی تیم ملی و تیم ملی ایجاد کند.

اگر مارک ویلموتس از تماشای بازی های هفته اول و دوم لیگ برتر فقط یک بازیکن خوب برای حضور دراردوی تیم ملی پیدا می کرد باز هم یک گام مثبت و رو به جلو برای تیم ملی بود. همان طور که از اردوی پیشین تیم ملی با حضور بازیکنان گمنام، کار یک بازیکن جدید یعنی محمد محبی وینگر راست شاهین شهرداری بوشهر را پسندید.

حضور مربی تیم ملی در استادیوم های لیگ برتر حتی اگر تیم ملی با ازدیاد بازیکن هم همراه داشته باشد به سود تیم ملی و فوتبال باشگاهی است. این حضور انگیزه بازیکنان را چند برابر می کند و از همه مهمتر رقابت را در تیم ملی داغ تر می کند و این به سود تیم ملی است.

وقتی مارک ویلموتس نظاره گر بازی ها می شود بازیکنانی که در اردو حضور دارند به خوبی متوجه می شوند اگر در کار خود چار فراز و نشیب شوند جایگاه خود را از دست خواهند داد. البته همان طور که اشاره شد شاید پای پول در میان باشد و در روزهایی که مارک ویلموتس دستمزد خود را نگرفته است خیلی نباید از او انتظار حضور در بازی های لیگ برتر را داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه چه لیگ با کیفیت و بازیکنان درسطح بالایی داریم که ببند یا نبیند هر کس هم جای این مربیان بود و چند بازی بی کیفیت لیگ و میدید همین کار و میکرد .چقدر به کیروش ایراد گرفتید تازه اون خیلیها رو از لیگ دعوت کرد..اقا وقتی تیمهای باشگاهی ما زمین ندارند و تمرینات بازیکنانشون در مقایسه با اونهایی که لژیو کم و بیخود و خنده دار هستش چه انتظاری دارید؟یاد حرف کیروش افتادم که بازیکنان لیگ ایران بازیکنان 90دقیقه نیستند..90دقیقه مثل بازیهای جام جهانی نه لیگ ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج