۹۰۰۶۵۵
۱۲۶ نظر
۵۰۱۱
۱۲۶ نظر
۵۰۱۱
پ

مکرون: آماده برگزاری ملاقات بین ترامپ و روحانی هستم؛ ترامپ: در شرایط مناسب دیدار می‌کنم

رئیس جمهوری فرانسه با بیان اینکه رئیس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده آماده ملاقات با هر رهبر سیاسی برای تامین منافع مردم ایران است، گفت: آماده برگزاری ملاقات بین ترامپ و روحانی هستم.

ایرنا: رئیس جمهوری فرانسه با بیان اینکه رئیس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده آماده ملاقات با هر رهبر سیاسی برای تامین منافع مردم ایران است، گفت: آماده برگزاری ملاقات بین ترامپ و روحانی هستم.

«امانوئل مکرون» عصر دوشنبه در پایان نشست گروه هفت و در مصاحبه مطبوعاتی به همراه رئیس جمهوری آمریکا گفت: ایران باید در تامین امنیت خلیج فارس با اروپا همکاری کند، تاکید کرد: ایران باید به تمام تعهدات هسته ای خود عمل کند.

رئیس جمهوری فرانسه اظهارداشت: در راستای دیدار رئیس جمهوری ایران با رئیس جمهوری آمریکا من آماده برگزاری ملاقات بین ترامپ و روحانی هستم.

مکرون یادآورشد: امکان رسیدن به توافق بین رئیس جمهوری ایران و آمریکا وجود دارد.

مکرون: آماده برگزاری ملاقات بین ترامپ و روحانی هستم؛ ترامپ: در شرایط مناسب دیدار می‌کنم

مکرون گفت که درباره ایران در چند هفته گذشته و به‌ویژه در چند روز اخیر گفت‌وگوهایی با ترامپ داشته و دو طرف توافق کرده‌اند که ایران باید به تعهدات هسته‌ای خود پایبند باشد و در خلیج (فارس) رفتار مسئولانه داشته و با ما همکاری کند.

رئیس جمهوری فرانسه به اشاره به گفت‌وگوهایش با همتای آمریکایی خود تاکید کرد: دو مسئله بسیار واضح بود که برای ما مهم است نخست اینکه ایران نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد ودوم اینکه نباید ثبات منطقه را تهدید کند.

وی افزود: فرانسه ابتکارهای مختلف بسیاری داشته است و من همیشه رئیس جمهوری ترامپ را در جریان آن‌ها قرار داده‌ام تا بتوانم کارها را به پیش ببرم؛ زیرا تصمیم‌هایی که ایالات متحده در ماه‌های گذشته گرفته فشار زیادی وارد کرده و ما را در وضعیتی قرار داده که ارتقای امنیت منطقه بسیار ضروری شده است.

رئیس جمهور فرانسه ادامه داد: برهمین اساس، ما تلاش‌های خود را هماهنگ کردیم و به این تصمیم رسیدیم که با وزیر خارجه ایران دیدار کنیم. نقشه راه تا حدی مشخص شده؛ اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و ما باید با هم به پیش برویم تا به نتیجه‌ای برسیم.

مکرون اضافه کرد: امروز صبح رئیس جمهوری روحانی گفت که به خاطر کشورش آماده دیدار با هر مقام سیاسی است. و این چیزی است که من به وزیر [خارجه] ظریف گفتم و در گفت‌وگوی تلفنی با روحانی نیز متذکر شدم که اگر موافق دیدار با رئیس جمهوری ترامپ باشد، عقیده من این است که رسیدن به یک توافق ممکن است.

وی ادامه داد: ما مفاد را می‌دانیم، هدف را می‌دانیم و فقط باید دور یک میز بنشینیم و آن را محقق کنیم. لذا امیدوارم که براساس گفت‌وگوهایمان در چند هفته آینده دیدار میان رئیس جمهوری روحانی و رئیس جمهوری ترامپ محقق شود.

رئیس جمهوری فرانسه همچنین گفت: من و دیگر طرف‌هایی که امکان ایفای نقش در مذاکرات هسته‌ای دارند نیز به طور کامل در این مذاکرات مشارکت خواهند داشت. "من فکر می‌کنم که این دیدار بسیار مهم است" "و در چند روز گذشته وضعیت شفاف شده است"؛ "میان وزیران پیام‌های بسیاری رد و بدل شده و کارهای بسیاری انجام شده است".

مکرون افزود: البته می‌خواهم بسیار محتاط باشم و پیش‌قضاوت نکنم؛ اما فکر می‌کنم که این تلاش به پایان دادن به افزایش تنش‌ها و رسیدن به راه حلی مناسبت منجر می‌شود. گفت‌وگوهایی که روز شنبه داشتیم بسیار مفید بود و هدف ما تضمین ثبات منطقه است. برنامه این است که مطمئنم شویم ایران به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد و در طولانی‌مدت شفافیت بیشتری [در برنامه هسته‌ای] دارد.

رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر توافق هسته ای ایران را وحشتناک خواند و در عین حال گفت اگر شرایط مناسب باشد، با ایرانی ها برای رسیدن به یک توافق جدید دیدار خواهم کرد.

دونالد ترامپ روز دوشنبه در نشست خبری مشترک با امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه که در حاشیه نشست گروه ۷ برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به این که اگر ابتکار عمل رئیس جمهوری فرانسه موثر شود، آیا آمادگی دیدار با مقامات ایران را دارید، گفت: ایران نسبت به ۲.۵ سال گذشته تفاوت زیادی دارد.

ترامپ با تکرار اتهام حمایت ایران از تروریسم بار دیگر برجام را یک توافق وحشتناک نامید که به موجب آن، ایران ۱۵۰ میلیارد دلار به اضافه ۱.۸ میلیارد دلار وجه نقد را برای فعالیت های بدخواهانه به کار برد.

وی نومیدانه از تلاش های تغییر رژیم در ایران صحبت کرد و افزود: ما خواهان تغییر کادر رهبری ایران نیستیم چرا که زمان این کار به سر رسیده است.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: معتقدم که ایران می تواند کشور بزرگی باشد اما نمی تواند سلاح اتمی داشته باشد، اگر شرایط مناسب باشد با رئیس جمهوری ایران دیدار می کنم اما باید بازیگران خوبی باشند.

ترامپ با اشاره به سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به بیاریتز اضافه کرد: مکرون همه مسایل را با من در میان گذاشت و دقیقا به من گفته بود چه کسی می آید. درباره خرید نفت ایران صحبت کرد، با این حال، شاید ابتکار مکرون کار ساز باشد، شاید هم نباشد.

وی اظهار کرد: توافق قبلی(برجام) بسیار مسخره بود و به زودی زمان آن به سر می آید، احساس مثبتی درباره ایران دارم. ایرانی ها فوق العاده هستند.

مکرون: آماده برگزاری ملاقات بین ترامپ و روحانی هستم؛ ترامپ: در شرایط مناسب دیدار می‌کنم

رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد: برجام یک توافقی بود که نباید هرگز وارد آن می شدند، ایرانی ها اجازه یافتند موشک بالستیک آزمایش کنند، برخی از تاسیسات اجازه بازرسی نیافتند که همه اینها باید تغییر کند با این حال، ممکن است به سرعت به این هدف دست نیابیم.

ترامپ با تکرار اینکه ایران نسبت به ۲ سال گذشته، متفاوت شده است، گفت: برخی از دوستان من در ایران ساخت و ساز داشتند و وقتی که آنجا بودند خیلی مردم ایران را دوست داشتند. ایران ظرفیت فوق العاده ای دارد.

وی با بیان این که ایران در یک موقعیت جغرافیایی عالی اما پرتنش قرار دارد، افزود: کشورهای عضو برجام به مرور بیشتر با ما موافق شدند. فکر می کنم زمان اعتبار توافق هسته ای بسیار کوتاه است. ایرانی ها مذاکره کنندگان توانمندی هستند. نگاه کنید چه کار کردند تا به توافق دست یابند، نگاه کنید چه بلایی بر سر جان کری آوردند؛ هواپیما را پر از پول کردند و به ایران فرستادند.

رئیس جمهوری آمریکا درباره اینکه آیا با رئیس جمهوری روحانی دیدار خواهید کرد، گفت: من روحانی را نمی شناسم، طی سال های اخیر تنها از دور تماشا کرده ام، فکر می کنم ایران می خواهد وضعیت را تغییر دهد.

ترامپ در توصیف آثار تروریسم اقتصادی دولت خود بر مردم ایران افزود: وضعیت اقتصاد آنها بد است، تورم بالایی دارند، اقتصادشان دچار نزول شدید است و تحریم ها به آنها صدمه رسانده است؛ نمی خواهم این طور باشند، فقط نمی خواهم که سلاح اتمی داشته باشند، از این رو شانس زیادی برای توافق وجود دارد.

وی درباره اینکه آیا قرار است به ایران غرامت پرداخت کنید، ادامه داد: اینگونه نیست، آنها نیاز به وام کوتاه مدت دارند، می خواهند پول داشته باشند که بر معضلاتشان غلبه کنند. ایران نفت زیادی دارد؛ بیشتر درباره مدارک اعتباری صحبت کرده ایم که از سوی کشورهای مختلف تامین خواهد شد و ایران باید همه آنها را بازپس دهد.

چین

رئیس جمهوری آمریکا درباره جنگ تجاری با چین هم گفت: ما خواستار یک تجارت منصفانه با چین هستیم و آنها مایلند یک توافق داشته باشند.

ترامپ با احمقانه خواندن توافق های تجاری پیشین چه با ژاپن چه با چین، افزود: ما اکنون در حال تغییر دادن آن هستیم.

وی با این ادعا که در ۴۸ ساعته گذشته، چینی ها تماس های زیادی با مقامات آمریکا داشته اند، اظهار کرد: فکر می کنم چینی ها خواستار توافق هستند، معاون رئیس جمهوری چین گفت می خواهیم به توافق برسیم و می خواهیم این اتفاق بیفتد.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: این گفته من نیست، تماس های زیادی گرفته شده است نه فقط با وزارت خزانه داری و استیون منوچین بلکه با مقامات دیگر واشنگتن گرفته شد. اگر بتوانیم با آنها به توافق خواهیم رسید.

ترامپ ادامه داد: نوع مذاکراتی که من برای سال ها دنبال کرده ام برای کشور هم مفید بوده است. خیلی از آدم ها شجاعت ندارند و نمی توانند مذاکره کنند. نمی توان هر سال بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار از دست داد، این اقدام باید از دوره بوش اول انجام می شد.

وی اضافه کرد: درباره کره شمالی هم اینگونه بود، کارهایی را که اکنون انجام می دهم، باید پیش از این انجام می شد.

روسیه

رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عضویت روسیه در گروه ۷ و اینکه آیا به خاطر انتخابات ۲۰۲۰ مطرح نشده است، گفت: با توجه به نظرسنجی ها پیروز خواهم شد، از این رو من به خاطر مسایل سیاسی تصمیم نمی گیرم. روسیه یک قدرت است اما بهتر است در اتاق باشد تا بیرون اتاق.

ترامپ افزود: نظر من این است که روسیه باید جزو گروه ۷ باشد، در دوره اوباما اتفاق بدی بین پوتین و اوباما رخ داد.

وی با اشاره به مشکلات کریمه و اوکراین گفت این مساله در دوره اوباما رخ داد و موجب شرم او شد ، ا زاین رو اوباما خواست که پوتین از گروه ۸ خارج شود. پوتین با هوشتر بود؛ هرچند حدس می زنم که اوباما از این مساله ناراحت بود.

رئیس جمهوری آمریکا که فرصت را برای کوبیدن جو بایدن حریف انتخاباتی مناسب یافته بود، ادامه داد: انضمام کریمه به روسیه در دوره اوباما اتفاق افتاد، اگر در دوره من بود حتما عذرخواهی می کردم. اوباما هوش و فراست نشان نداد و نتوانست جلوی این مساله را بگیرد.

ترامپ اضافه کرد: نمی دانم که پوتین این دعوت را خواهد پذیرفت یا خیر، فکر می کنم برای او بسیار مشکل است. از نظر روانی فکر می کنم برای او مشکل باشد. او از سوی اوباما به خاطر اینکه باهوشتر از او بود، اخراج شد.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه شنیده است پوتین عضو خوبی برای گروه ۸ بوده است، اظهار کرد: حضور روسیه در این گروه برای جهان مثبت خواهد بود و خیلی ها در این رابطه با من موافق بوده اند.

ترامپ افزود: فکر می کنم اگر دعوت رسمی شوند، به گروه بازگردند. در تمام مسایلی که مطرح است، روسیه دخیل است. می گفتند که چرا روسیه در اینجا نیست تا مذاکره شود. اگر روسیه بود خیلی مفید بود چرا که خیلی از این موضوعات سردرگم مانده است.

برگزیت

رئیس جمهوری آمریکا درباره بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و برگزیت هم گفت: ترزا می (نخست وزیر سابق انگلیس) برای رسیدن به توافق قادر نبود. من از همان ابتدا، پیشنهادهای خود را به خانم می مطرح کردم؛ فکر می کنم بوریس جانسون نخست وزیر عالی خواهد بود.

ترامپ با این ادعا که ۶ سال است منتظر نخست وزیری جانسون بوده است، او را باهوش و قوی دانست که انگلیس را دوست دارد.

وی در پاسخ به این سوال که جانسون موافق توافق تجاری با آمریکا است اما نگران است که فریبش دهید، گفت: من املاک و مستغلات خوبی در بریتانیا دارم. فکر می کنم کار جانسون عالی خواهد بود و زمان مناسبی برای درخشش اوست.

تغییرات اقلیمی

رئیس جمهوری آمریکا درباره تغییرات اقلیمی هم گفت: معتقدم آمریکا ثروت بسیاری دارد. من آن ثروت را زنده کردم. ما تولیدکننده شماره یک انرژی هستیم و ممکن است بزرگترین پایگاه تولید گاز را داشته باشیم.

ترامپ افزود: حاضر نیستیم این ثروت را تنها به خاطر یک رویا از دست بدهیم. ما می خواهیم تمیز ترین آب و هوا را در آمریکا داشته باشیم.

وی با طرح این ادعا که "خودم یک محیط زیستی هستم"، ادامه داد: من بیش از هرکسی که رئیس جمهوری یا معاون رئیس جمهوری بوده است، درباره محیط زیست حرف زده ام. خیلی درباره محیط زیست دقت دارم اما باید آنچه را که ساخته ایم محافظت کنیم.

رئیس جمهوری آمریکا که از پیمان آب و هوایی پاریس خارج شد چرا که استخراج زغال سنگ را ممنوع می کرد، اضافه کرد: ما به یک کشور ثروتمندتر تبدیل شده ایم و به خاطر آن می توانیم به انسان ها بپردازیم در حالی که پیش از این نمی توانستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی هم خوبه ایران قدرتمند تر از همیشست

      پاسخ ها

      • واقعیت

        مرگ بر گرانی مرگ بر فقر مرگ بر بیکاری مرگ بر دلال مرگ بر اختلاس گر

      • بدون نام

        کدوم قدرت؟مذاکره با ترامپ هم ذلته و هم حماقت

      • بدون نام

        میشه بگی کجاست قهرمان

      • بدون نام

        بالاخره دیدین جلوی آمریکا نمیتونید وایسید دمش گرم ترامپ

      • بدون نام

        احسنت

      • .

        مرگ بر شیطان

      • hassan.h

        من برجام را مساوی ترکمانچای نمی دانم
        ولی ولی ولی اگر ایران قبل از برگشت آمریکا به برجام تن به مذاکره بدهد اولا که بی ثمر خواهد بود ثانیا غربیها در اینکه فشار بر ایران موثر هست مطمئن می شوند و ثالثا چه دولت فعلی یا دولت آینده بخواهد با غربی ها توافق جدیدی انجام دهد قطعا آن توافق مشابه ترکمانچای و گلستان خواهد بود

    • بدون نام

      هیچ فرقی برای مردم نداره چه توافق بشه چه نشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چرا وقتی ترامپ از توافق اومد بیرون قیمتا چند برابر شد؟

      • بدون نام

        قول چي رو به مكرون دادن كه اينجوري آماده شده ؟! حواستون به اين قسمتم باشه !

      • بدون نام

        نفت با نصف قیمت 10.31

      • بدون نام

        کاربر ۰۱۳۷ اون کاره ترامپ های داخلی بود
        به خدا اگه دزدی و اختلاص نشه همه چی ردیفه حتی به پول فروش نفتم احتیاجی نداریم

        وقتی این ترامپ زردک پیر این حرفارو میزنه آدم از هرچی توافق زده میشه
        مرگ بر ترامپ
        مرگ بر اختلاص گران
        مرگ بر جاسوسان
        مرگ بر مسئول دزد

    • بدون نام

      زودتر توافق کنید و مردم رو از این بدبختی در بیلریید بابا عه زنده باد ایالات متحده امریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر ادبیات شما شبیه اوایل امضا برجام بود
        امان از فراموشی سیاسی ایرانی جماعت

      • s gh

        آمریکا غلط کرد با تو . فقط ایران وایرانی زنده باد. تو وامثال توکه مثلا دارین ادای روشنفکرها رو درمیارین برین و شرتون روکم کنید مث همون مزدک کله پوک

      • بدون نام

        همه تحریم ها هم برداشته بشه که قطعا برداشته نمیشه،اقتصاد ما درست نمیشه،این همه کشور که هیچ مشکلی با آمریکا ندارند ولی اقتصادشون مثل ما ضعیفه،چون مثل ما مدیریت ضعیف و نالایق در زمینه اقتصادی دارن

      • بدون نام

        عالي

    • بدون نام

      اینا که میگفتن مذاکره با امریکا هرگز قبلا میخواستیم مذاکره الان نه دیگه

    • علی

      جمله حضرت اقا رو داخل گوشت کن نه مذاکره میشود نه جنگ حالیت شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که مذاکره کردن . خوابی یا خودتو زدی به خواب؟!!

      • بدون نام

        درود

    • بدون نام

      سال دیگه انتخابات امریکاست و سال بعد مال ایران...ببین چطوری دوتا ملتو فیلم کردن..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر دو طرف برای انتخاباته که میخوان یه عکس الکی بگیرن والا هیچ سودی برای مردم نداره

    • عالیس

      بسته اقا روحانی دیگه تمومش کن تا کی میخوای منت این اون بکشید ما مردم ایران اماده روزهای سخت هستیم

      پاسخ ها

      • ایران

        شما جات خیلی عالیس
        بد به شما نمیگزره تو این ولوشویی...

      • بدون نام

        هلو شو بدم یا لیمو شو ؟

      • بدون نام

        بسته اینترنت بیسواد کافی یعنی بس

      • بدون نام

        از اسمت معلومه چی تو کله ات هست

      • خودم

        تو دلال تحریمی

    • بدون نام

      پناه بر خدا

    • بدون نام

      خب خدا رو شکر
      مکانش رو مکرون تامین کرد

    • بدون نام

      فقط دارین با مردم بازی میکنین

    • بدون نام

      ترامپ احمق نشو گول نخور همین فرمون برو

      پاسخ ها

      • خودم

        دقیقا

    • نشون به اون نشونی...تواون پیشونی

      همه دنیا ازاول میگفتن پشت پرده مذاکره میکنید شمامیگفتید نه ولی الان دیگه معلوم نیست این ترامپ حاضربشه باشما مذاکره کنه

    • wyro

      طرف ایران مذاکره نمیکنه چون به ضرر مسئولان و به نفع مردم میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه که برجام به نفع مردم شد،اتفاقا به نفع مسئولانه چون با دوتا عکس دوباره رای یه عده ساده میره تو کیسه اصلاح طلبا

    • بدون نام

      توافق بشه هم بردی فرقی نمیکنه

    • مرتضی

      اگربرای مردم وآینده درخشان ایران باشد خیلی خوب است چون دین هم درخطراست فقرواقعا دارد بیداد میکند

    • مشتی

      برید گم شید لاشخورهای بی همه چیز
      اگه مسئولین نامرد درست عمل کنن شما واسه ما آدم نمیشدید
      هر چی میکشیم از اعتماد و مذاکره با شماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا کاسب تحریمی یا شکمت خیلی سیره! ملت دارن زیر فشار له میشن. دنیا دنیای تعامله نه انزوا

      • بدون نام

        منم زیر فشارم ولی با مذاکره فشار بیشتر میشه

      • بدون نام

        شکم تو با فروش وطن سیر نمیشه.با کار و تلاش سیر میشه.

      • بدون نام

        احتمالا شکم تو در شرایط تحریم سیر شده

    • بدون نام

      کی به روحانی اجازه داده با کسی که شدیدترین تحریم ها را به منظور تسلیم ایران اعمال کرده به اسم منافع مردم اما به کام دشمنان ملاقات کند .ما از این ملاقات ها و مذاکرات روحانی جز خفت و خواری و شکست چیز دیگر نصیب مان نشده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقاومت کن و بذاز ملت بیشتر نابود بشند . بدبخت تو جامعه نیستی و فشار رو نمی بینی

    • دانا

      دوباره روحانی، دوباره مذاکرات، دوباره برجام، دوباره گرانی، دوباره واردات، دوباره وابستگی، دوباره ذلت، دوباره دروغ....

    • بدون نام

      نظرفقط نظررهبری نظرماکرون وروحانی مهم نیست وقتی رهبرمیگه مذاکره بی مذاکره پس تکلیف دولت روشنه وبایداطاعت کنه.

      پاسخ ها

      • خودم

        پس نظر مردم کشکه دیگه؟

      • بدون نام

        کشک برجام آقای روحانی بود که به مردم عزیز تحویل داده شد

      • بدون نام

        اهان ، مردم که مهم نیستند

    • عباس

      خیلی جالبه واقعا تا دیروز میگفت مردم ایران ملت تروریستی هستن حالا الان میگه مردم ایران فوق العادن این مردک تعادل روانی نداره بنظرم نمیشه ب امریکایی ها اعتماد کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا مردم گول بخورن ببینیم چی پیش میاد پشت پرده فکنم باهم رفت امد خانوادگی دارن بس

      • بدون نام

        در دعوا که حلوا پخش نمیکنند، امریکا بهتر از هرکسی به
        فوق اعاده بودن ایرانها ایمان دارند، اینو بدون

    • بی نام

      این ظریف و روحانی دارن مملکت و به باد ميدن کی گند کارشون در بیاد خدا ميدونه بزدلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی سر خود نطر دادن و ظریف به محل اجلاس رفته؟

      • بدون نام

        تنها کاسبان تحریم به باد میرن عمو

      • بدون نام

        پوتين چي به باد نميده كل ايران و داره ميچاپه

      • بدون نام

        عزیزم بدون نام شما با این پرچم زیر همه نظرات مخالف کامنت گذاشتی ،خودتو خسته نکن داداش یه چیزی میشه ،زیاد حرس نخور ،عمو ترامپ راضی نیست

    • قرمزته

      دوستی صلح آرامش خوبه ...پول هم کنارش ..ایشالا همه چی تمام میشه دوست و رفیق میشن همه دنیا باهم

      پاسخ ها

      • قرمز

        دوست عزیز مگرامریکا با کره شمالی دوست شدفقط سرآنها کلاه گذاشت پس این رییس جمهورامریکا یک آدم دروغ است

      • بدون نام

        عزیزم کاش همه مثل شما بودن

    • بدون نام

      این دیداربیفایده است همونطور که دیدارترامپ با رهبر کره شمالی بی نتیجه بود چون ترامپ ادم زیاده خواهی است

    • بدون نام

      چار ه ای جز مذاکره نداره ایران روحانی دیشب گفت مذاکره میکنیم

    • بدون نام

      اقا مذاکره کن

    • بدون نام

      به امید مذاکره. انشاا...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه مذاکره ای وقتی امریکا عمل نمیکنه

    • mzb

      ترامپ قابل اطمینان نیست فقط می خواهد دو دستگی درست کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از مذاکره چه ترسی دارین. فقط ترسش از بین رفتن کاسبی تحریمه

    • وحید

      باز دوباره مذاکره واقعا خجالت نمیکشن دوباره بشین پای مذاکره خجالت اوره مگه مسخرهٔ امریکا هستیم
      همه دنیا بهمون میخندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترس یه نفر دیگه زحمتشو میکشه تو مینالی؟ حتما منافعت در خطره

    • ناخدا

      بسیار عالی. بهتر است باسیاست جلو برویم

    • بدون نام

      ترامپ را دعوت کنید ایران وباهاش حرف بزنید

    • بدون نام

      حالامعلوم شدسگ زردبرادر شغاله،اروپاییائم مثل همون آمریکا و اسراییل هستن امابه یک شکل دیگه

    • سینا ابویی مهریزی

      مرگ بر سازشکار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر کاسبان تحریم و جنگ

    • بدون نام

      بازمیخوان چندسال دیگه ایران رامعطل نگه دارندوبازبه توافقشان عمل نکنندوسرایران کلاه بگذارندبه نظرمن ایران بایدازهمان اول بمب هسته ای میساخت وکسی هم جرات نمیکردبه ایران چیزی بگوید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدا مثلا الان اینها که دارند از روسیه و چین تا کره شمالی که تحریم امریکا هستند با بمب اتمی تونستن غلطی بکنند.

      • بدون نام

        چین تحریم نیست.
        روسیه خیلی جزئی تحریمه.
        کره شمالی بدون بمب هسته ای یک هزارم قدرت ایران رو نداره.
        مقایسه ی اشتباهی بود.

    • بدون نام

      رهبری ترامپ رو شایسته تبادل پیام نمیدونه و روحانی باهاش قرار شام میزاره!!؟ میشه یکی توضیح بده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مذاکره نکنیم یه روز بعد از نابودی کشور باید کاملا آمریکایی بشیم!

    • بدون نام

      تورو خدا به دادمون برسید زوارمون درفته از گرونی مرگ برگرانی

    • بدون نام

      انشاالله با تلاش دکتر روحانی و دکتر ظریف به نتیجه مطلوب و در خور و شأن ملت ایران برسند . صد البته با رهنمودها و درایت امام خامنه ای مده ضله ال.......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکتر روحانی و ظریف دل بدن برای حل مشکلات .مذاکره راه حل نیست

      • بدون نام

        حتما به همت تو مشکل ایران حل میشه ، دل به کار دادن زیرساخت میخواد بیسواد

    • بدون نام

      اینها با این آمار دادنشون تا کشور را به فنا ندهند ولکن نیستند

    • بدون نام

      خوبه

    • بدون نام

      منتظر باش تا شرایط مناسب برات فراهم بشه، ولی نه در دوران رئیس جمهور بودنت.

    • اکبری

      خاک بر سر هرچه آدمک ترسو و وطن فروشه

    • بدون نام

      اونیکه بخاطر منافع ملتش حاضر دست در دست شیطان هم بگذاره نخست وزیر کارکشته استعمار پیر بریتانیا اقای وینستون چرچیل هست که گفته بود برای منافع ملتش اگه لازم شد دست در دست شیطان هم میگذارم
      حالا اقای روحانی جنابعالی تا الان کدام منافعی را به سود مردم خودت رقم زده ای که این دومی باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی چشم و رو

    • بدون نام

      کسانی که تحریمها براشون سود داره هرگز راضی نیستند مذاکره صورت گیرد .... امریکا هرگز سودی به کسی نمی رسونه اما ببینید اگر برجام نبود الان وضع ارتباط ما با دنیا چگونه می شد ؟ به دور از احساسات کودکانه و شعار های فریبنده باید به مساله نگاه کرد .....دوران شعار های احساسی و فریبنده سپری شده است...‌‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كاسبان تحريم يك بار ديگر جيبها را پر كردند

      • بدون نام

        با برجام مگه همه تحریم ها برداشته نشد؟؟؟دیگه کاسب تحریمی نمونده

    • بدون نام

      مذاکره باید کرد همانطور که دوران بزن و در رو تمام شده دوران حرف نزدن و قهر کردن هم باید تمام بشه بالاخره آمریکا یه ابرقدرته و همه دنیا حرفشو گوش میکنند ما هم نباید از مذاکره بترسیم مثل رهبر کره شمالی که هم داره مذاکره میکنه و هم تسلیم نشده ایران هم البته نباید تسلیم زیاده خواهی اونا بشه ولی باید با قدرت و منطق مذاکره کنه.

    • بدون نام

      همه باید تابع امر رهبری باشند.دایه مهربانتر از مادر که نیستید. بهتر از کج روی و تندروی نکنید که گمراه خواهید شد. مسلما آقای طریف سر خود به انجا نرفته و رئیس جمهور هم همینطور. بهتراست پشت سر حرکت کنید.

    • سهیل

      مواضع اروپاییها و آمریکا نه تنها بهتر شده بلکه گستاخانه تر هم شده..تنها راه اینه که مقاومت باشه..تکیه بر خودمون .ببینید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما به خودت تکیه کن داداش ، به بقیه مسایل فکر نکن

    • بدون نام

      ترامپ برای انتخابات آمریکا نیاز به یه عکس با روحانی داره.با کیم رهبر کره شمالی عکسشو گرفت با روحانی هم بگیره دور دوم رأی بیاره دمار از روزگار شون در میاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا اصلاح طلبا هم به این عکس بیشتر نیاز دارن

    • علی بختیاری

      مرد باشین مذاکره کنین به فکر مردم بدبخت باشین تو رو حضرت عباس ، مردم به گدایی افتادن .

    • امیر

      به گفته رهبر هر نوع نشست وتوافق سم است یعنی میخواهند سم را نوش جان کنند..متزلزل شدن برای ماندن بر سر قدرت حاظر شدن برای نجات خودشان پای میز مذاکره بشینند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان وقتشه، اون نیاز به رای داره میشه ازش امتیاز گرفت

    • ابوالفضل

      برای بعضی از شما کاربران خیلی زیاد متاسفم وقتی شما برای همه ی کشورها مرگ میفرستید بعد میگید ما با دولت ان کشورها هستیم نه مردمشون حالا وقتی اونا میگن تروریست یعنی مردم ایران تروریستن واقعا برای بعضی از شما متاسفم که خودتونو زدید به نفهمی این همه فقر و بدبختیو نمیبینید مردم دیگه حتی نون خالی هم ندارن بخورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر روز يك خودكشي

    • سامان رضایی

      منظورت ادم ترسو چه کسی است ترسویی درکار نیست چرا نباید با دنیا تعامل بکنیم تا مردم ایران زندگی خوب ومرفه داشته باشند بعضی ها جنگ طلب هستند دوست ندارند با امریکا سازش بکنیم میترسند برای پست ومقامشان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعامل نتیجش برجام بود و وضعیت اقتصادی فعلی

    • بدون نام

      آقای روحانی ما توافق باین ذلت رو نمیخواهیم تورو خدا قسم اینقدر عزت ایران و ایرانی رو پائین نیارید
      اگه جلوی اختلاص و رانت خواری و دزدی گرفته بشه منابع ایران مدریت صحیح بشه
      تولیدات ایران با حمائت دولت قوی بشه
      اونوخت یه پیر مرد احمقی مثل ترامپ نمیتونه ضر زیادی بزنه

      آقای ترامپ ملت فهیم ایران به تو و امثال تو نیازی ندارند
      به شرطیکه یه دولت دلسوز و مدیران لایق بامعرفت داشته باشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو كاسب تحريم

      • بدون نام

        تو باغ نیستی
        از همین شرایط تحریم استفاده می کنند که اختلاص و رانت خواری می کنند
        در شرایط تحریم که بایستی دور بزنی و بدون هیچ ردی حرکت کنی ، همین میشه اختلاس و دزدی
        بیشتر مطالعه کن بچه جان

    • بدون نام

      وقتی ترامپ رییس جمهور شد یک سال ونیم به ایران پیام میداد بیایید در مورد برجام مذاکره کنیم ! وگرنه من از برجام میام بیرون بهش خندیدم که بابا مگه می تونی بیایی بیرون مگه کشکه ! بعدش که اومد بیرون الان بهش میگیم اگه برگردی به برجام باهات مذاکره می کنیم ! کلا پله عقبیم ! این فرصت رو هم بسوزنید تحریم ها بدتر بشه بعد بگید با همین شرایط هم مذاکره می کنیم باز اونها قبول نکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقيقا خيلي احمقيم فقط يك سال ضربه به خودمون زديم

      • بدون نام

        افرین ، چه خوب گفتی

    • بدون نام

      چرا نمیزارین کمی دیپلماسی داشته باشیم.همش.تهدید و جنگ و موشک پرونی و مرگ بر این واون گفتن....کی خواست مذاکره کنه.مگه جرات میکنن بدون اجازه رهبری ....یک ملاقات به ظاهرساده باهم درحاشیه اجلاس ممکنه همون لحظه قیمت ارزو بشکنه و یک تکونی بخوره اقتصاد.

    • بدون نام

      مکرون برای این کار کوچیکه مذاکره انجام می شود اما در کمتر از ۵ دقیقه ترامپ میز را ترک خواهد کرد

    • بدون نام

      هیچ کشوری در طول تاریخ یدون تعامل با دنیا پیشرفت نکرده که ما بخواییم دومیش باشیم.

    • ایرانیه

      گول نخوره اقای روحانی.میخوان رژیم صهیونیزم را حفظ کنند.دوستی با امریکا یعنی برسمیت شناختن اسرائیل و نابودی مقاومت.

    • بدون نام

      اين اتفاق بهترين اتفاق ممكنه است

    • بدون نام

      وقتي اقاي روحاني هزار بار با پوتين مذاكره ميكنه چه فرقي مذاكره با ترامپ داره

    • رضا

      واقعا آدم چند بار باید از یک سوراخ گزیده شود مگه مذاکرات دور قبل چه سودی برای ما داشت که الان بخواد داشته باشه مگر این تورم بی سابقه بعد از اون مذاکرات نبود.

    • بدون نام

      این آرزوها را به کور خواهید برد ...مگر اینگه سر عقل بیایید ....

    • گ

      ۸ساله داره با کشور بامنطق مذاکره می کنه وصعیت اقتصاد بدتر شده حالا با ترامپ دیوانه می خوای کشور را اباد کنی؟
      ترامپ به توافق های بین المللی پایبند نیست اونوقت می خواد به توافق با روحانی پایبند باشه !!!!!

    • بدون نام

      بافقر بد بختی زندگی کنی عمرمون تموم شد یک روز خوش ندیدیم پسرکلاس پنجمه میگه بابا مسافرت یعنی چه،یکی از این ابر مردا که تا یک میلیون سال آینده نیاز به کار کردن نداره جوابشو بده،بهش بگه حق بابای تووامثال باباتو روخوردیم که هیچوقت نفهمی مسافرت یعنی چه

    • بدون نام

      درود بر ترامپ عزیز...

    • بدون نام

      مگر ما ايراني ها چند بار به دنيا ميايم كه همش بايد تو بدبختي و فلاكت زندگي كنيم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج