جاباما
۹۰۰۶۷۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

اعتراض صنف «عینک و اپتیک» به پزشکان

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با بیان اینکه این مرکز مدافع حقوق اصناف است، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در بحث عینک و اپتیک فعالان صنفی اعتراضی به ورود پزشکان به مساله فروش عینک داشتند و از این رو مذاکراتی جدی و فشرده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کردیم.

ایسنا: پیمان زندی، رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت در نشستی با روسای اتحادیه‌های مرتبط با چاپ و نشر گفت: آرامش بازار مهمترین هدف ما است و انتظار داریم در این شرایط فعالان صنفی وظیفه خود را انجام دهند و ما نیز پیگیری مشکلات را در این حوزه در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اینکه فصل بازگشایی مدارس نزدیک است، ادامه داد: انتظار داریم فعالان صنفی این حوزه در نمایشگاه‌های ویژه بازگشایی مدارس حضوری فعال داشته باشند و به آرامش بازار در این شرایط کمک کنند.

اعتراض صنف «عینک و اپتیک» به پزشکان

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت ادامه داد: ما صدای رسای اصناف در دولت هستیم و مطمئن باشید برای احقاق حقوق فعالان صنفی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

زندی در توضیح این مطلب خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در بحث عینک و اپتیک فعالان صنفی اعتراضی به ورود پزشکان به مساله فروش عینک داشتند و از این رو مذاکراتی جدی و فشرده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کردیم. در عین حال در خصوص ساماندهی و مدیریت متمرکز و واحد در حوزه حمل و نقل "آنلاین" با شهرداری‌ها، و وزارت کشور مذاکراتی داشتیم و نتایج خوبی حاصل شده است.

او با اشاره به اعتراضات اعلامی از سوی صنف تهیه‌کنندگان فتوکپی و اوزالید مبنی بر ورود دانشگاه‌ها، دفاتر نیروی انتظامی، شهرداری‌ها، دارایی و دادگستری به حوزه کاری این صنف گفت: رسیدگی به این موضوع نیز در دستور کار ما قرار خواهد داشت.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با تاکید بر اینکه برگزاری این نشست‌ها تداوم خواهد داشت، از همه فعالان صنفی خواست مشکلات خود را برای پیگیری و رفع اعلام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      يك هزارم چشم پزشكا نميفهمن چرا تو جامعه ما اينجوريه من عينك دادم بيرون ساختن زمين تا آسمون با شماره چشمم فرق ميكرد رفتم چند جا حتي دوباره چشممو چك كردم ببينم دكتر اشتباه كرده يا بينايي سنجي كه عينك رو ساخته بعد فهميدم جناب آقاي بينايي سنج بعد هم قيمت شيشه سه برابر سود واسشون فريم هم كه ٢٠برابرش سوده

    • بدون نام

      اگر یک عینک تولیدشودکه درقسمت دسته عینک که درپشت گوشها قرارمیگیرددارای سمعک برای افرادکم شنوا وکرباشد خدمت خیلی خوبی برای افرادکم شنوا وکر خواهدبودچون بعضی از افرادکم شنوا ازگذاشتن سمعک درگوش خودداری میکنندومتآسفانه از کم شنوایی رنج می برندولی اگرعینک درقسمت دسته دارای سمعک باشد سمعک تقریبآ حالت نامرئی دار ودرمعرض دیدقرارندارد وبه صورت نامرئی است و همه افرادکم شنوا وکر نسبت به زدن عینکهای دارای سمعک خوشحال خواهندشدومزیت دیگراین نوع عینکها هم این است که اگرچشم فرد ضعیف باشدیا ضعیف شودبا مراجعه به چشم پزشک میزان ضعیفی چشم مشخص ونسبت به تعویض شیشه عینک برابرنمره چشم فرداقدام میشود واین برای افرادسن بالا(پیرزنها وپیرمردها)خدمت خیلی خوبی خواهدبود برترینها لطف کن این پیام را درج کن تا اگرعینکی با این مزیت تابحال تولیدنشده شایدتولیدکنندگان عینک وسمعک به این مسئله توجه کنندوچنین عینکهایی تولیدودربازارعرشه شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج