جاباما
۹۰۰۸۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هفته سوم لیگ دسته اول؛ دربی از شمال تا جنوب

هفته سوم لیگ دسته اول عصر امروز برگزار می‌شود که شهرآورد گیلان و کرمان از حساس‌ترین مصاف‌های این هفته هستند.

خبرورزشی: تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در دربی استان گیلان به مصاف داماش گیلانیان می‌رود. دیداری که قوی سپید انزلی تلاش می‌کند نتایج ناموفق خود را در دو هفته گذشته با برتری در دربی جبران کند.

دو تیم ۶ امتیازی بادران تهران و نود ارومیه هم در خارج از خانه به دنبال کسب سومین برد خود هستند.

ملوان انزلی - داماش گیلان

ملوان این روز‌ها شرایط خوبی ندارد و چه در بحث مدیریتی و چه فنی سردرگم است. قوی سپید انزلی در این دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده و پس از بازی هفته قبل علی لطیفی از سمت خود برکنار شد و جای خود را به طور موقت به آرتا منهاجی داد. ملوانی‌ها در دومین بازی پیاپی خانگی این بار میزبان داماش هستند تا شهرآورد گیلان را شاهد باشیم. داماشی‌ها هفته قبل با یک برد پرگل روحیه گرفتند و به نظر می‌رسد در بازی امروز هم شرایط خوبی داشته باشند.

رایکا بابل - بادران تهران

رایکا هنوز نتوانسته به پیروزی برسد و حالا در دومین بازی خانگی‌اش مصاف دشواری با بادران دارد. تیم تهرانی با فرهاد کاظمی از مدت‌ها قبل مهیای مسابقات شده و به نظر می‌رسد در این بازی عزم خود را برای سومین پیروزی جزم کرده است. بادران اگر بتواند در این بازی به پیروزی برسد در صدر جدول دست‌نیافتنی خواهد شد.

آلومینیوم اراک - نود ارومیه

یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم را در اراک شاهد هستیم. نودی‌ها که در دو بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیدند برای اینکه نشان دهند دو برد آن‌ها اتفاقی نبوده به اراک آمده‌اند. آلومینیوم با محمود فکری نیم‌نگاهی به صدر جدول دارد و با ۴ امتیاز اندوخته وارد میدان می‌شود تا حتی شانس خود برای صدرنشینی را هم محک بزند. اگر نود بتواند از این بازی سربلند بیرون بیاید باید روی این تیم حساب ویژه باز کرد.

آرمان‌گهر سیرجان - مس کرمان

برای تماشای دومین شهرآورد این هفته از شمال به جنوب می‌رویم و در کویر جدال سیرجان و کرمان را مشاهده می‌کنیم. آرمان‌گهر هنوز نتوانسته با شرایط لیگ یک اخت بگیرد و عملکرد خوبی در این دو بازی نداشته است. درست در مقابل، مسی‌ها پس از شکست هفته اول، در هفته دوم موفق به پیروزی مقابل رایکا شدند تا با ۳ امتیازی شدن به شهرآورد بیایند. هر دو تیم با توجه به شرایطی که دارند به چیزی جز پیروزی در این بازی فکر نمی‌کنند.

قشقایی شیراز - مس رفسنجان

رضا عنایتی روی تیمش در خانه حساب ویژه‌ای باز کرده و شیرازی‌ها هم دوست ندارند قشقایی به چیزی جز سه امتیاز در خانه فکر کند. این تیم در شرایطی در جست‌وجوی دومین برد خانگی است که ربیعی در مس رفسنجان هنوز طعم پیروزی را نچشیده و برای کسب سه امتیاز در این بازی به آب و آتش می‌زند.

نیروی زمینی تهران - سپیدرود رشت

این بازی را باید جدال ناکامان دو هفته ابتدایی دانست. نیروی زمینی هنوز موفق به کسب امتیاز نشده و در شرایطی از سپیدرود پذیرایی می‌کند که اگر دومین بازی خانگی خود را نبرد مهر پایین‌نشینی به پیشانی آن‌ها خواهد خورد و کار تیم روانخواه سخت می‌شود. در سمت مقابل سپیدرود تلاش زیادی برای پیروزی در دو بازی ابتدایی کرده، اما راه به جایی نبرده تا حالا در مقابل تیم بدون امتیاز به فکر پیروزی باشد.

سرخپوشان پاکدشت - گل ریحان البرز

سرخپوشان بعد از برد هفته اول در هفته دوم شکست بدی را تجربه کرد تا پیش‌بینی‌ها در مورد این تیم سخت شود. آن‌ها امروز از گل ریحانی پذیرایی می‌کنند که فعلاً نباخته و می‌خواهد بار دیگر مدعی صعود باشد. تیم نصرتی البته هفته قبل نتوانست در خانه به پیروزی برسد و اگر در این بازی هم به پیروزی نرسد از بعد روانی کار کرجی‌ها سخت خواهد شد.

علم و ادب تبریز - خوشه طلایی ساوه

تبریزی‌ها در قعر جدول لیگ دسته اول جا خوش کرده‌اند و بازی خانگی فرصت خوبی برای یونس باهنر و تیمش است تا از بحران دور شوند. البته آن‌ها بازی آسانی ندارند چرا که خوشه طلایی در دو هفته اخیر عملکرد بدی نداشته و با کسب ۴ امتیاز حتی سودای صدرنشینی هم دارد. با توجه به حضور محسن عاشوری روی نیمکت تیم خوشه طلایی، این بازی را باید تقابل پرسپولیسی‌های اسبق دانست.

استقلال خوزستان - فجرسپاسی شیراز

هر دو تیم یک بازی از دو بازی خود را باخته‌اند با این حال فجری‌ها سه امتیازی هستند و همین عامل روحیه آن‌ها را برای بازی امروز بالاتر می‌برد. البته میزبانی استقلال خوزستان کفه ترازو را به نفع این تیم سنگین می‌کند با این حال یکی از تقابل‌های غیر قابل پیش‌بینی هفته سوم همین دیدار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج