جاباما
۹۰۰۸۹۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

بازداشت ۳۵ محکوم فراری در طرح رعد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت ۳۵ محکوم فراری در بیست و هشتمین مرحله از طرح رعد خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: بیست و هشتمین مرحله از طرح "رعد" توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اجرا درآمد، در طرح رعد قرار است کلانتری‌ها حوزه خود را از سارقان، مالخران و خرده‌فروشان مواد مخدر پاکسازی کنند.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای این مرحله از طرح رعد با اشاره به بازداشت بیش از ۷۳ سارق و مالخر و اجرای ۳۱۹ حکم قضایی در مرحله بیست و هشت طرح رعد، اظهار کرد: در بیست و هشتمین مرحله از طرح رعد با تشکیل ۹۳۴ پرونده برای سارقان، ۸ هزار و ۴۸۴ فقره از اموال مسروقه کشف و ۲۱ باند سارقان و مالخران منهدم شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به تحقق ۶۳ درصد از اهداف پیش‌بینی شده پلیس در بیست و هشتمین مرحله از طرح رعد، گفت: ۸۶ درصد از صاحبان اموال مسروقه نیز تاکنون شناسایی شده و ارزش اموال مکشوفه بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان بوده است.

به گفته وی بیش از ۵۰ درصد متهمان بازداشت شده در بیست و هشتمین مرحله از طرح رعد دارای سوابق کیفری و تکرار جرم هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بیست و هشتمین مرحله از طرح رعد ۳۵ محکوم فراری نیز بازداشت شدند؛ محکومان فراری افرادی هستند که به بهانه‌های مختلف از زندان آزاد شده و با سپرده وثیقه دیگر به زندان باز نگشته بودند.

رحیمی افزود: ۴ قبضه سلاح جنگی و ۷ قبضه سلاح سرد که عمدتا در زورگیری به کارگیری می‌شد، در بیست و هشتمین طرح از ممرحله رعد از متهمان کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در بیست و هشتمین مرحله از طرح رعد ۱۴.۵ میلیارد تومان اموال قاچاق و ۴۱.۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی درباره نحوه بازگشت اموال مسروقه به صاحبان آنها نیز گفت: اموال مسروقه پس از این طرح به صاحبان آنها بازگردانده می‌شود و اگر صاحب مال مسروقه‌ای پیدا نشد، مشخصات آن مال مسروقه در سیستم و سامانه پلیس آگاهی ثبت می‌شود که مالباختگان با مراجعه به این سامانه می‌توانند نسبت به شناسایی و تحویل اموال خود اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا در شهرستانها این طرح اجرا نمیشود؟ و در روز روشن با موتور شیشه و مشروب پخش میکنند،و دوم اینکه یک رفراندم یا نظر سنجی بگذارند تا مردم درباره مجرمین و دزدانی که سابقه دار هستند و برای چندمین بار راهی زندان میشوند حکم دهند مثلا اول این افراد در مناطق بیابانی جنگل کاری و یا بوته کاری کنند و بابت هر یک سال ،یک سال از محکومیتشان کم شود،دوم در کویر لوت یک خط فرضی قرار دهند و در طول این خط یک دیوار سنگی به ارتفاع دو متر بکشند تا از پیشروی شن ها جلوگیری شود۳)در معادن سنگ کار کنند و برای جاده ها زیر ساخت اجرا کنند۴)در مناطقی که جنگلها نابود شده اند جنگل کاری کنند۵)در مناطق مرزی فنس کاری ویا دیوار کشی کنند و احکام دیگر که کارهای طاقت فرسا باشد ا نیکه میخواد ادم بشه میشه اونیکه نمیخواد ادم بشه همانجا در اردوگاه بمیرد و یک انگل کمتر!خداییش اگر من قاضی بودم یک همچین حکم هایی میدادم!تازه با یک وعده غذا تا دو هفته و اگر دیدم رفتارشان بهتر شده دو وعده غذا،باید برای یکبار و برای همیشه تکلیف افرادی که چندین بار مواد و یا تجاوز به عنف و یا ارعاب و وحشت راه میاندازند روشن شود عین چین قاطع و راسخ!

      پاسخ ها

      • مارمولک

        با تمام پیشنهادها موافقم. اگر مسئولین ناکارآمد اهل کار کردن بودند از این ایده ها استفاده میکردند.

      • بدون نام

        فیلم زیاد میبینیا دوست عزیز مگه پاپیونه

    • حمید موحد

      انشالله برق رعد ریشه این افراد را خشگ کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مسخربازیهاروجمع کنیدخجالت اورساعتی۵۰نفرمیرن زندان بیکاری وفقرولی اروپادرسال۳نفرمیرن زندان چه بلایی سرایران وایرانی اورداین دولت چراقبل روحانی اینجورنبودمگه مابااروپاییهاچه فرقی میکنیم اوناادم هستن مانیستیم لابد. دلیل۹۰درصدبیکاری وفقرنمومی که باعثش دولت صابکارومردم وقتی بودجه ومنابع شغل ایران وایرانی خرج۲۰ملیون افغانی کتیدعاقبتش این میش بایداینهاروبگیرین وگرنه اینقدرگرفتین چیشدبیشتروبیشترشده این اقتدارنیست این ننگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج