۹۰۰۹۰۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

حلالی: کالدرون می‌خواهد آرژانتینی بازی کند

گابریل کالدرون دنبال ارائه یک بازی سراسر تهاجمی در پرسپولیس است اما او برای اجرای این بازی نیاز به زمان و هماهنگی برخی بازیکنان در پست های مختلف دارد.

ورزش سه: پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در یک بازی سخت و حساس در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت که با مصطفی دنیزلی و ستاره های سرشناسش به دنبال شکست دادن قهرمان سه دوره متوالی است. اسماعیل حلالی یکی از کسانی است که سابقه بازی در دو تیم تراکتور و پرسپولیس را دارد.

او با تراکتور به فوتبال معرفی شد و سپس به یکی از پرستاره ترین پرسپولیس ها پیوست و شش فصل در این تیم بازی کرد. او درباره بازی اش در تراکتور سازی گفت« من دو سال در تراکتورسازی بازی می کردم البته فوتبالم را از ماشین سازی شروع کردم. آن زمان ماشین سازی تیم سازنده ای بود و بازیکنان خوبی را پرورش داد. »

او افزود:« واسیلی گوجا سرمربی رومانیایی تراکتور ما را پسندید و به تراکتور بود. سال اول در لیگ دو بودیم که من شانزده هفده گل زدم و سپس به لیگ یک آمدیم که من یازده گل برای تراکتور زدم.»

بازیکن سابق تراکتور درباره اینکه رقابت های این دو تیم در سال های اخیر رنگ و بوی دیگری گرفته اند گفت:« بله قبلا جو مسابقه پرسپولیس و تراکتور به شکل امروز نبود. متاسفانه در این سال ها یکسری مسایل حاشیه ای ایجاد شده که از زیبایی های فوتبال کم می کند. اتفاقاتی که در سال های اخیر روی سکوها افتاده از زیبایی های داخل زمین کم کرده است . امیدوارم این هفته شاهد بازی زیبا و بدون حاشیه ای از دو تیم باشیم.»

حلالی با اشاره به بازی هفته دوم گفت:« ای کاش این دو تیم در هفته های پنجم و ششم به هم می خوردند چون الان آن ها آمادگی کامل را ندارند. با این حال فکر می کنم اگر از حواشی کم شود شاهد بازی زیبایی خواهیم بود چون هر دو تیم فوتبال رو به جلو و تهاجمی را بازی می کنند.»

او درباره کالدرون هم گفت:« باید به کالدرون فرصت بدهیم. او می خواهد فوتبالی رو به جلو را در پرسپولیس اجرا کند، او تیمی اکتیو دوست دارد و دلش می خواهد فوتبالی بازی کند که وقت تلف شده در آن نباشد؛ چیزی شبیه فوتبال آرژانتین. الان اما تیم در بعضی از پست ها با ناهماهنگی هایی مواجه است ، کمال کامیابی نیا مصدوم شده و بعضی از بازیکنان باید از نظر بدنی بیشتر با تیم هماهنگ شون. این اتفاق به مرور زمان رخ خواهد داد و یکی از زیباترین فصل ها را از نظر سبک بازی و نمایش تیمی از پرسپولیس شاهد خواهیم بود.»

مربی تیم امید پرسپولیس درباره وضعیت تیم های پایه پرسپولیس هم گفت:« در تیم های پایه پرسپولیس همیشه مشکل مالی و کمبود امکانات وجود دارد اما ما سعی کردیم در این شرایط به دنبال سازندگی باشیم. هدف خود من بهشخصه اصلا نتیجه نیست و فقط به دنبال این هستم که بتوانیم بازیکن بسازیم.» او افزود:« ما در هفته های اخیر به خاطر برخی مشکلاتی که بود خوب نتیجه نگرفتیم اما با انگیزه بالا کارمان را دنبال می کنیم تا به هدف اصلی مان برسیم.»


هافبک سابق پرسپولیس همچنین گفت:« ما چند روز قبل بازی دوستانه ای با تیم بزرگسالان برگزار کردیم و چون نزدیک به بازی مان بود از تیم دوم استفاده کردیم و با این حال آقای کالدرون از 4-5 بازیکن تیم خوشش آمد. این نشان می دهد ما راهمان را درست می رویم و توانستیم بازیکنانی را به پرسپولیس بیاوریم که آینده دار هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی

      حتما تیم لنگپلیس در آینده ای نزدیک تبديل میشه به تیم ملی آرژانتین حتما سیدبلال میشه شبیه به دیماریا شجاع علیل زاده میشه دیبالا ربیع خواه میشه مسی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ به همین خیال باش آقای حلالی

      پاسخ ها

      • ابوذر

        داره میسوزه چند سال یه میسوزه بزار بسوزه تا ته بسوزه

      • علی

        بیشعور هتاک چند سالته از طویله تون فرار کردی اومدی زیر خبر سرورت پست میذاری رو

    • بدون نام

      آقای تاجی به این صورت مطرح کردن صددرصد از پرسپولیس خیلی به رسیده داری بیان میکنی

    • بدون نام

      آقای تاجی به این صورت مطرح کردن صددرصد از پرسپولیس خیلی به رسیده داری بیان میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج