جاباما
۹۰۰۹۲۳
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

نرخ کالا‌های اساسی برای ماه محرم اعلام شد

دبیر ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر از سوی دولت تعیین شده است، گفت: قیمت برنج خارجی ۶۵۰۰ تومان، شکر ۳۲۵۰ تومان، مرغ ۱۲۵۰۰ و گوشت ۵۵ هزار تومان است.

خبرگزاری مهر: دبیر ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر از سوی دولت تعیین شده است، گفت: قیمت برنج خارجی ۶۵۰۰ تومان، شکر ۳۲۵۰ تومان، مرغ ۱۲۵۰۰ و گوشت ۵۵ هزار تومان است.

عباس قبادی با تشریح جزئیات قیمت کالاهای اساسی قابل توزیع برای هیات‌های مذهبی در ایام محرم و صفر گفت: بر اساس تصمیم دولت، نرخ مصوب هر کیلوگرم برنج خارجی ۶۵۰۰ تومان، شکر ۳۲۵۰ تومان، مرغ ۱۲۵۰۰ تومان، گوشت گوساله وارداتی ۵۵ هزار تومان و روغن نباتی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود؛ این در حالی است که نرخ چای نیز از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به زودی اعلام خواهد شد.

نرخ کالا‌های اساسی برای ماه محرم اعلام شد

دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: سهمیه هیات‌های مذهبی بسته به جمعیت و نوع عملکرد آنها تعیین شده و با تائید سازمان تبلیغات اسلامی اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: توزیع تمامی کالاهای اساسی برای هیات‌های مذهبی از طریق سامانه تعیین شده و پروسه کار، کاملا شفاف است.

به گفته قبادی، بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان‌ها، سهمیه هر هیات متناسب با جمعیت تعیین خواهد شد.

در جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار، طرح ویژه تامین و تنظیم بازار کالاهای اساسی در ایام محرم و صفر برای تامین نیازهای مردم و هیئات مذهبی به تصویب رسید که بر اساس آن ۱۰۰ هزار تن کالای اساسی در این ایام توزیع خواهد شد هک بر این اساس، با توجه به افزایش تقاضا در بازار مصوب شد تا از محل ذخایر موجود، برنج، شکر، روغن، چای، گوشت قرمز و گوشت مرغ توزیع گردد.

همچنین به دلیل پاسخگویی به نیاز دانش آموزان و دانشجویان، ستاد تنظیم بازار مصوب کرده تا «نمایشگاه مهر» در ایام بازگشایی مدارس برگزار شود که در قالب آن دفاتر دانش آموزی و البسه مورد نیاز دانش آموزان عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه در این ایام با هماهنگی اتاق اصناف ایران و ستادهای تنظیم بازار استان ها مقرر گردیده تا نمایشگاه مهر با تشخیص کارگروه ها و با همکاری و محوریت اصناف از ۱۵ شهریور تا ۱۰ مهرماه در سراسر کشور برگزار شود.

بر این اساس، با توجه به شرایط خاص هر استان، این نمایشگاه ها برگزار شده و در قالب آن بازرسی و نظارت ویژه ای بر توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان و نیز به صورت کلی خانوارها صورت خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تهران .جنوب شهری

      منو بزارید بازارو تنظیم کنم برای همه سال ۵۵ عرضه میکنم شما به اسم محرم دارید دروغ میگید!!! دامدار را بهش سی دوتومن میدن دلال بیشرف همه رو ........میکشه بلا و لیلقت ندارید جلوشو بگیرید !!!!؟ مجانی کار میکنم حقوق بازنشستگی م کافیه فقط قول شرف میدم صادقانه کار کنم محرم و این حرفا زشته!! یعنی میتونید اما نمیخوان همیشه مردم همین قیمت رو استفاده کنن امام حسین به کمرتون بزنه به حق اولیاء وانبیا خدا انشالله

    • بدون نام

      از این قیمتها دولت زیاد داده.
      کجا اجرایی شده.

    • بدون نام

      خوبه

    • بدون نام

      هر وقت خودمونم برنج خارجی خوردیم دست مردمم برنج خارجی میدیم,والا به امام حسین میرسیم بدبخت میشیم

    • بدون نام

      مگه فقط برای عزاداری محرم برای تبلیغات مذهبی ارزون میدید ...

    • بدون نام

      بازارکه گوشش به غلط شماهابدهکارنیست. بازارکارخودش رامیکندوجلوگیرهم نداردجلوگیربازارخودش شریک دزدورفیق قافله است ودزدبازار

    • آزاد

      نذورات وقتی باید از سوبسید دولتی بهره مند شود که به افرادی داده شود که مستحق کمکند ولی اکثریت کسانی که از اون بهره مند میشوند مثل تمام کارهای دیگر مملکت پارتی دارها و نزدیکان به مسئولینند،پس غزاداری و محرم و صفر شده ابزاری برای دیده شدن و تظاهر به دینداری ،یا برای جلب آ رای مردم ،تاکی بسه دورنگی و خیانت به احساسات وعقاید مردم

    • بینام

      خوش بحالشون به بهانه های مختلف گوشت سهمیه ای میگیرن برای خاونه هاشون مردم بدبخت باید ارزوی خوردن گوشت راداشته باشند

    • بدون نام

      لطفا قیمت تمامی اجناس را برای همیشه '''''' محرم ''''''' آنه ''''' نگهدارید و یا محاسبه نمایید'!

    • بدون نام

      گوشت کیلویی ۵۵؟؟؟؟ اگر واقعا در ایام محرم به همچین قیمتی فروخته بشه باعث شرمساری هست چون در روزهای عادی بالای ۱۰۰تومن باید هزینه کنیم....ننگ بر این دولت

      پاسخ ها

      • ش

        منظور آقایان گوشت منجمد برزیلی است! به قیمت ۵۵هزار تومان

    • فلاکت/

      بقیه ماها ماه خدا نیست؟؟

    • بدون نام

      میریم مغازه فلان جنسو چند برابر گرونتر میخریم تازه با ۹۹ در صد تخفیف.... بعد به طرف میگیم کو تعزیرات..... اونم به ریش ما میخنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج