۹۰۰۹۵۵
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

عرب: به خاطر مشکلات شخصی رفتم

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که به خاطر مشکلات شخصی از وزیر ورزش خواست که با استعفایش موافقت شود.

ایسنا: ایرج عرب، مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران درباره قبول استعفایش اظهار کرد: من قبلا هم گفته بودم که من یک استعفای باز نزد وزیر ورزش دارم که هیچ‌وقت این استعفا را تکذیب نکردم. منتها وزیر ورزش با آن موافقت نمی‌کردند. با خواهشی که این اواخر به خاطر مشکلات شخصی داشتم، خواستم که با این استعفا موافقت کنند. فعلا هم در هیات مدیره باشگاه هستم.

او درباره ماجرای شرکت متولی بلیت‌فروشی الکترونیکی بازی‌های پرسپولیس که با مشکلاتی مواجه شده است، گفت: شرکت توسعه و تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجاد کرده که در اختیار استقلال، پرسپولیس و تیم‌ملی است. به همین دلیل آن‌ها معتقدند که نمی‌توانند امکانات را به صورت اجاره به شرکت دیگری بسپرسند و باید کارها را خودشان انجام دهند. دلیل آن‌ها هم این است که نمی‌خواهند به امکاناتی که ایجاد کردند صدمه‌ای وارد شود. هم‌چنین آن‌ها به خاطر متصل بودن به سامانه ثبت احوال، معتقدند که اطلاعات این سامانه باید محرمانه بماند. بلیت‌فروشی یک موضوع است و کارت‌های هواداری هم یک موضوع دیگر است که منافاتی با یکدیگر ندارند. در مورد شرکت مذکور در جلسه هیات مدیره صحبت شد تا این مشکلات حل شود.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس درباره عملکردش در مدت حضورش در این سمت بیان کرد: همیشه یکسری افراد با عملکرد شما راضی هستند و یکسری افراد هم ناراضی هستند. نمی‌توان هنگام کار در باشگاه پرسپولیس نظر مثبت همه را جلب کرد چون هواداران از اقشار مختلف جامعه هستند. ما دوران گذار را گذراندیم که مربوط به رفتن برانکو می‌شود که خدا را شکر با جذب یک سرمربی خوب، این دوران را به خوبی رد کردیم. هم‌چنین ما بازیکنان‌مان را حفظ کردیم. البته مسائل مالی هیچوقت در باشگاه پرسپولیس تمامی ندارد و شرایط خاصی به خاطر تورم وجود دارد. ما اعضای هیات مدیره هم دل و هم زبانی داشتیم که در جلسات زیادی که داشتیم، توانستیم بحران‌های پرسپولیس را مدیریت کنیم. امروز هم کار را به دوست عزیزی می‌سپارم که خودش پرسپولیسی است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم اتفاقات خوب گذشته دوباره تکرار شود.

عرب افزود: من فکر می‌کنم از دیروز تاکنون نزدیک به ۳۰۰ سند و مدرک را امضا کردم. در باشگاه پرسپولیس بدهی هیچ‌وقت تمامی ندارد و همه ما بدهی داریم. سعی ما بر این بود که بیش‌تر بدهی‌ها حل و فصل شود و مقدار کم‌تری برای دوره بعد بماند. در هر صورت هنگام تغییر دوره مدیریتی، مواردی برای دوره بعد وجود دارد که در این شکل کارها عادی است. ما پرداختی خوبی در یک ماه گذشته به بازیکنان داشتیم و بسیاری از بدهی‌ها پرداخت شده است. برخی از بازیکنان بالای ۹۰ - ۸۰ درصد پرداختی داشتیم و با برخی هم تسویه حساب کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      همون بهتر بنده حاضربودم شخصاشش گلوله پلاستیکی حرومت کنم ولی نباشی.
      گلوله پلاستیکی رامیزدم به بیضه هات تا اززندگی ساقط بشی یا دیگه. نتونی ادامه نسل بدی.

    • بدون نام

      همون بهتر که گم شدی. از اول هم نباید میومدی

    • بدون نام

      ماموریش فراری دادن برانکو بود همین و بعد رفت

    • علی

      همه میدونن اومدی که برانکو رو فراری بدی و الی تو رو چه به مدیرعاملی پرسپولیس کبیر.واقعا قیافه منفورت تا سالها تو ذهن هوادارا میمونه مثل سیاسی.برو که گور به گور بشی

    • بدون نام

      به قول خودتون تاج کبیر هم با پولا شاه دوتا چهار جانبه انم تو تهران اورد ان زمان پرسپولیس هم توجه ای نداشتن ,,,,,

    • بدون نام

      بنده خدا سرویس مدرسه برای نوهاش امثال گرون شده استعفا داد که خودش انجام بده اینهم مشکل شخصی

    • بدون نام

      راست میگه بنده خدا مشکلش(دبیر کلی فدراسیون ) بود که به امید خدا داره حل میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج