۹۰۱۰۲۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

فرزامی: باشگاه استقلال مدیر ندارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به‌نظر می‌رسد آمده‌اند استقلال را از بین ببرند و بروند ولی این باشگاه تا ابد پابرجاست و بالاخره شما روزی از این مجموعه می‌روید.

خبرورزشی: حسین فرزامی به هیچ عنوان استراماچونی را در شکست اول استقلال مقصر نمی‌دانست. پیشکسوت استقلال در دهه ۴۰ و اوایل ۵۰ که عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال هم بوده درباره مشکلات این روز‌های باشگاه با ما حرف زد.

چرا استقلال این‌همه دچار مشکل شده است؟

چون استقلال مدیر ندارد. این افرادی که وزیر منصوب کرده هر روز یک دسته گلی به آب می‌دهند. هر روز باید سرمان را بابت اتفاقی تازه پایین‌تر بیندازیم و تأسف بخوریم که چرا چنین اشخاصی در رأس مسئولیت باشگاه هستند ولی عده‌ای این‌کاره بیرون نشسته‌اند.

در جریان بازتاب اتفاقات تبریز در رسانه‌های ایتالیایی هستید؟

مترجم؟ بله! آبرو برای باشگاه نگذاشته‌اند. به‌نظر می‌رسد آمده‌اند استقلال را از بین ببرند و بروند ولی این باشگاه تا ابد پابرجاست و بالاخره شما روزی از این مجموعه می‌روید.

راه‌حل این مسائل چیست؟

وقتی هر کارخانه‌ای بد کار می‌کند یعنی مدیر ندارد. وقتی یک چلوکبابی غذای بد دست مردم می‌دهد یعنی مدیر رستوران این‌کاره نیست که از آشپز‌ها غذای خوب بخواهد. در باشگاه هم همین است وقتی استقلال مدیر ندارد باید هم آوازه اشتباهات و کمبود‌هایی که سرمربی اش به آن‌ها می‌پردازد تا ایتالیا برود و در شوی تلویزیونی به ما بخندند. وزیر ورزش اگر این مسائل را می‌بیند و اقدامی نمی‌کند باید به مردم جواب دهد! اگر نمی‌بیند چرا دور و بری‌هایش او را متوجه نمی‌کنند؟ رئیس‌جمهور با رأی چه کسی انتخاب شده است؟ مگر همین وزیر را همان رئیس‌جمهور تعیین نکرده است؟ چرا یک نفر را آورده‌اند که خون به جگر استقلالی‌ها می‌کند؟

نقش استراماچونی در این باخت چقدر بود؟

او زحماتش را برای تیم کشیده است. از فوتبال ایتالیا آمده و کم مربی نیست ولی وقتی می‌بیند در باشگاهی کار می‌کند که هر روز یک گوشه اش می‌لنگد عصبانی می‌شود و حق هم دارد. الان چرا یک مربی داخلی کنار دستش نبود تا درباره بازی با تبریزی‌ها به او اطلاعات بدهد؟ دلیلش باز هم ضعف مدیریتی است که نتوانسته یک مربی داخلی برای او دست و پا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ‌خبر

      استقلال فقط پول بیت المال رو حروم میکنه...

    • یحیی اسماعیلی

      حاجی را بیاورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج