۹۰۱۰۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ساری به بازی یوونتوس مقابل ناپولی می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌تواند تیمش را از کنار زمین در حساس‌ترین بازی از هفته دوم سری A هدایت کند.

خبرگزاری تسنیم: برخلاف اعلام‌ قبلی رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر عدم حضور مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس روی نیمکت این تیم برای بازی هفته آینده بانوی پیر مقابل ناپولی در سری A، اکنون گفته می‌شود که این مرد ایتالیایی می‌تواند بانوی پیر را در فصل جدید کالچو همراهی کند.

ساری به دلیل ابتلا به بیماری ذات‌الریه، خانه‌نشین شده و در ابتدای هفته جاری هم نتوانست یوونتوس را در بازی خارج از خانه مقابل پارما همراهی کند هر چند تیم او با دستوراتی که از راه دور از سرمربی ۶۰ ساله‌اش گرفت، توانست بازی را یک بر صفر ببرد.

یوونتوس در هفته دوم سری A میزبان ناپولی خواهد بود و گمان می‌رفت که ساری مصاف تیم جدید و تیم سابقش را هم از دست بدهد اما ظاهراً روند درمان و بهبودی او امیدوار کننده پیش رفته و شانس‌اش برای نشستن روی نیمکت یوونتوس برای بازی بعدی این تیم بالا رفته است. در طبق اعلام نشریه استمپای ایتالیا، یوونتوسی‌ها خوشبین هستند که در بازی مقابل اصلی‌ترین رقیب‌شان در کورس قهرمان فصل گذشته سری A، ساری آنها را از کنار زمین هدایت کند.

هنوز حضور ساری روی نیمکت یوونتوس برای مصاف با ناپولی قطعی نیست اما انتظار می‌رود که پزشکان یووه روز جمعه به او اجازه انجام چنین کار را بدهند.

در همین حال گفته می‌‌شود که ساری روز دوشنبه در شرایط روحی خوب در زمین تمرینی یوونتوس حضور پیدا کرده و با هواداران عکس گرفته و به آنها امضا داده است.

در صورتی که ساری شنبه هفته آینده (از ساعت ۲۳:۳۰) روی نیمکت یوونتوس بنشیند، برای اولین بار از زمان جدایی‌اش از ناپولی در تابستان سال گذشته روبه‌روی تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج