۹۰۱۱۳۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

قاتلِ فراریِ برادر زن دستگیر شد

فردی که فروردین امسال برادر همسر خود را در شهرستان سروآباد به قتل رسانده بود پس از چند ماه با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.

ایرنا: فردی که فروردین امسال برادر همسر خود را در شهرستان سروآباد به قتل رسانده بود پس از چند ماه با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سروآباد روز سه شنبه اظهار داشت:‌ قاتل ۱۲ فروردین امسال بوسیله چاقو و به دلیل اختلافات خانوادگی برادر همسر خود را به قتل رسانده بود که متهم در ساعات اولیه پس از ارتکاب به قتل شناسایی شد.

سرهنگ علیرضا کرجی اضافه کرد:‌ با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه پلیس سرانجام قاتل که در یک خانه باغ در شهرستان ملارد تهران مخفی شده بود شناسایی و توسط عوامل پلیس دستگیر و همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

عاملین تیراندازی در بانه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بانه هم در خبری اعلام کرد:‌ ۲ نفر که اقدام به تیراندازی در این شهر کرده اما با استفاده از شلوغی و ترافیک اقدام به فرار کرده بودند توسط ماموران پلیس شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ رسول چگینی با بیان اینکه پس از تیراندازی و متواری شدن این ۲ نفر تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری آنها آغاز شد، افزود: پس از انجام کارهای پلیسی متهمان که به وسیله تیراندازی موجب ایجاد رعب و وحشت مردم شده بودند شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی تاکید کرد:‌ آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن این آرامش و احساس امنیت را برهم زنند.

خودروی بی ام و قاچاق متوقف شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان هم خبر از توقیف یک خودروی گران قیمت بی ام و در محور سنندج - قروه داد و اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی در این محور این خودرو مدل ۲۰۱۶ را متوقف کردند و در بررسی های مشخص شد، خودرو قاچاق است.

سرهنگ جمال سلمانی با بیان اینکه ارزش این خودرو ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود:‌ این خودرو با پلاک مجعول و بدون مدارک گمرکی در حال تردد بود که با هوشیاری عوامل انتظامی متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج