۹۰۱۱۵۸
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

جهانگیری: اقتصاد در برابر تکانه‌ها مستحکم شود

معاون اول رئیس جمهور گفت: اقتصاد مقاومتی باید به حدی برسد که کشور در برابر تکانه‌های خارجی مستحکم بماند.

خبرآنلاین: به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز (۵ شهریور ۱۳۹۸) در همایش سازمان اطلاعات خارجی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج ) را مردان بی ادعا و خادم ملت دانست و از خداوند توفیقات روزافزون آنان را مسئلت کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت : باید تلاش کنیم ارزش هایی که امام بزرگوار و شهدا ترسیم کرده‌اند را حفظ کنیم و استمرار ببخشیم.

وی هیچ مسئله ای را مهم تر از امنیت کشور ندانست و افزود : با توجه به شرایط غرب آسیا درک فرمایش پیامبر اکرم (ص ) در اهمیت سلامت و امنیت اکنون در اوج بحران ، ایران اسلامی کانون ثبات و امنیت است.

جهانگیری: اقتصاد در برابر تکانه‌ها مستحکم شود

جهانگیری با بیان این که پیش نیاز همه فعالیت ها وجود امنیت است،گفت: باید برای رسیدن امنیت از هیچ اقدامی مضایقه نکنیم و تأمین آن را هدف اصلی خود برای ارتقاء همه بخش های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بدانیم تا در سایه آن به آزادی و مشارکت خوب آحاد جامعه دست یابیم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: امروز تعریف امنیت با دهه‌های گذشته تفاوت و تغییرات جدی پیدا کرده است و اکنون احساس امنیت جامعه، از امنیت مهم تر است و زیربنای ایجاد این احساس دستیابی به اطلاعات است و به طور قانونی و عقلانی وزارت اطلاعات مسئول جمع آوری و تولید اطلاعات برای ایجاد امنیت هوشمند است و نقش کلیدی و تعیین کننده دارد.

وی گفت: اکنون گزارشات وزارت اطلاعات از پیش بینی‌ها، تحلیل‌ها و شناخت راهبردهای فرصتی و تهدیدی از پشتوانه تحقیقی و متکی بر یافته‌های علمی برخوردار است و به اقدامات تخصصی و حرفه ای مشهورند.

جهانگیری با اشاره به اقدامات مناسب وزارت اطلاعات در یاری‌رسانی دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف از مسئولان وزارت به خصوص وزیر اطلاعات قدردانی کرد و افزود: دولت برای اداره کشور به فرآورده‌های اطلاعات و تحلیل های راهبردی وزارت اطلاعات نیازمند است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و تلاش‌های دولت در زمینه مسائل اقتصادی گفت : اقتصاد مقاومتی باید به حدی برسد که کشور در برابر تکانه‌های خارجی مستحکم بماند و خودکفایی در تولید بنزین داخلی و تکمیل طرح‌های بنیانی نمونه‌ای از اقدامات هوشمندانه در برابر توطئه‌های دشمنان است.

جهانگیری در پایان ستاد مقابله با تحریم را اتاق جنگ اقتصادی علیه اقدامات دشمنان دانست.

توصیه های رئیس مجلس به وزارت اطلاعات

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در همایش سازمان اطلاعات خارجی وزارت اطلاعات گفت: از تلاشهای وزارت اطلاعات قدردانی می‌کنم و معتقدم در این دوره خیلی حرفه ای، منظم و با جهت گیری درست نظام اقدام می کند و با حساسیت، متانت و تدبیر لازم کارها را پیگیری می کند.

لاریجانی افزود: وزارت اطلاعات در فراز و فرود های کشور شرایط متفاوتی را تجربه کرده است و امروز کارهایش از پختگی لازم برخوردار است و تسلط خوبی در این وزارت مشاهده می شود که دستاورد مهمی است. حرکت وزارت مورد تکیه مسئولان نظام است و گزارشات سازمان اطلاعات خارجی از نظر شکل و صورت و نیز محتوا خوب است.

وی اظهار داشت: امروز تمرکز بر مسائل اقتصاد مقاومتی، ایجاد انگیزه و امنیت اقتصادی برای کارآفرینان و همچنین وفاق میان مسئولان نیاز کشور است.

رئیس مجلس با اشاره به ضرورت خنثی سازی توطئه ها و اقدامات دشمن بر افزایش تبادل اطلاعات و همکاری ها با کشورهای دوست تأکید کرد.

لاریجانی همچنین بر حضور عناصر اطلاعاتی انقلابی و مومن در مقابله با مفاسد تأکید کرد.

وی همچنین به بهره گیری دشمنان از منافقین و داعش اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات باید بر این دو موضوع و کسب اطلاعات و رفتارشناسی آنان همچنان توجه داشته باشد. دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت های نظام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شود؟!!!!

      این اقتصاد که اصلا کار شما نیست!
      وظیفه ی ما مردم بوده! و ما گند زدیم! حالا منتظر شما بودیم
      که دستور بفرمایید بشود!!!!

      ما مردم از وعده های توخالی موقع انتخابات شرمنده ایم!
      ما سر شما شیره مالیدیم! و به شعور شما توهین کردیم!

    • بدون نام

      خنده داره

    • غلامحسین

      نفرمائید تکانه ها عزیزم بفرمائید دزدی ها و غارتها

    • ناخدا

      عجب کشف جالبی چرا تاحالا بهش فکر نکردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این فرد اضافی کیست

    • بدون نام

      شما و امثال شما بار خودتون را بستید که با زلزله چند ریشتری هم کوچکترین تکونی نمی‌خورد ..

    • بدون نام

      بازم این مسخره حرف زد! خوب مسئول اقتصاد مملکت کیه ؟ مش قربون نیست که، شمایید. خوب پس خجالت بکش

    • بدون نام

      ببند بابا خدا تکانت دهد بری آن دنیا

    • ناشناس

      خدایی هر کی جای جهانگیری بود تا حالا هزار دفه استعفا داده و بود و گم شده بود..... آخه تو چه رویی داری.. اصلا چه کاره ای تو این مملکت. فقط ی مترسکی
      البته منافع مالی آدمارو پوست کلفت میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج