۹۰۱۱۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ائتلاف احزاب مخالف علیه طرح برگزیت جانسون

احزاب مخالف انگلیس روز سه شنبه اعلام کردند که به ائتلافی برای جلوگیری از طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) بدون توافق دست پیدا کرده اند.

ایرنا: احزاب مخالف انگلیس روز سه شنبه اعلام کردند که به ائتلافی برای جلوگیری از طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) بدون توافق دست پیدا کرده اند.

به گزارش روزنامه گاردین، پارلمان انگلیس هفته آینده از تعطیلات تابستانی خود باز می گردد و در حال آماده سازی برای مقابله با بوریس جانسون نخست وزیر جدید است که قول داده در اواخر ماه اکتبر با یا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

ائتلاف احزاب مخالف علیه طرح برگزیت جانسون

احزاب مخالفت دولت جانسون در صدد آن هستند تا با تشکیل ائتلاف و از طریق تصویب قانون یا برگزاری رأی عدم اعتماد به دولت به مخالفت طرح برگزیت دولت اقدام کنند.

در همین زمینه جرمی کوربن رهبر کارگر روز سه‌شنبه میزبان گفت و گو با حزب ملی اسکاتلند، لیبرال دموکراتها، حزب سبز و گروه مستقل برای تغییر در مورد تاکتیکها برای جلوگیری از خروج بدون توافق بود.

حزب کارگر انگلیس بعد از پایان این دیدار طی بیانیه ای اعلام کرد، شرکت کنندگان در مورد ضرورت اقدام به همکاری با یکدیگر برای یافتن راههای عملی در جلوگیری از طرح خروج بدون توافق، از جمله احتمال تصویب قانون و رأی عدم اعتماد توافق کردند.

پاریس هفته گذشته و در آستانه دیدار رئیس جمهوری فرانسه و نخست وزیر انگلیس، تاکید کرد که محتمل ترین سناریو برای خروج لندن از اتحادیه اروپا، «برگزیت بدون توافق» است.

فرانسه ضمن تاکید بر پافشاری اتحادیه اروپا بر اصول خود از جمله پشتوانه مرزی ایرلند (بک استاپ) هرگونه مذاکره در این باره را منتفی دانست.

فرانسه در حالی از پشتوانه مرزی ایرلند حمایت کرده است که نخست وزیر انگلیس هفته گذشته از اتحادیه اروپا خواسته بود ضمن پذیرش مذاکره مجدد بر سر توافق برگزیت، در موضع خود در مورد پشتوانه مرزی جمهوری ایرلند تجدیدنظر کند.

دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا نیز بعد از انتخاب بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر انگلیس، از خروج لندن از اتحادیه اروپا بدون توافق حمایت کرده است.

اتحادیه اروپا تا ۳۱ اکتبر (۹ آبان) به انگلیس فرصت داده تا درباره چگونگی خروج از این اتحادیه به توافق برسد؛ اما نخست وزیر جدید انگلیس بصراحت اعلام کرده که اگر نتواند تا پیش از این مهلت توافق کند، در موعد تعیین شده اتحادیه اروپا را ترک خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج