۹۰۱۱۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عالمیان: باید زودتر به اروپا می‌رفتم

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: ما برای کسب سهمیه المپیک به مسابقات بیشتری احتیاج داریم که با رفتن به فرانسه کار راحت تر می شود و من و برادرم می توانیم در مسابقات بیشتری شرکت کنیم.

خبرگزاری ایسنا: ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: ما برای کسب سهمیه المپیک به مسابقات بیشتری احتیاج داریم که با رفتن به فرانسه کار راحت تر می شود و من و برادرم می توانیم در مسابقات بیشتری شرکت کنیم.

نوشاد عالمیان در گفت و گویی درباره اینکه گفته می‌شود نرفتن چندماهه به مسابقات تاثیر خودش را روی بازی او و برادرش در تورهای جهانی چک و بلغارستان نشان داد، بیان کرد: درست است.

عالمیان: باید زودتر به اروپا می‌رفتم

خیلی وقت بود در مسابقات شرکت نکرده بودیم و این تورها هم همیشه برگزار می شود. حریفان ما هم در اروپا هستند و از لحاظ مسافت و هزینه راحت‌تر می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

اما ما بعداز قهرمانی جهان مسابقه‌ای نرفتیم که وضعیت اقتصادی در آن بی‌تاثیر نبود چون هزینه ها بالا رفته است. با این حال در دونفره توانستیم مقام بیاوریم که برای اولین مرتبه بود که در تورجهانی چنین مقامی به دست می آمد.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کند برای کسب سهمیه المپیک باید حضوردر مسابقات خارجی تداوم داشته باشد، تاکید کرد: ۱۰۰درصد. برای کسب سهمیه به مسابقات بیشتری احتیاج داریم. فکر می کنم فدراسیون هم برنامه‌ریزی لازم را برای حضور در مسابقات را کرده است.

*اولین هدفمان رسیدن به سهمیه تیمی المپیک است

نفر سوم بازی های آسیایی جاکارتا در مورد اینکه او و برادرش در کدام مسابقات به دنبال گرفتن سهمیه المپیک هستند، تصریح کرد: اولین هدفمان این است در مسابقات جهانی سهیمه تیمی را بگیریم که اگر این اتفاق بیفتد برای نخستین بار در تاریخ ما روی می‌دهد.

چند مسابقه هم هست که سهمیه انفرادی را بگیریم و تلاش می کنیم اگر در تیمی سهمیه نگرفتیم در آن مسابقات به سهمیه انفرادی برسیم.

عالمیان درباره اینکه شاید برخی ها فکر کنند گرفتن سهمیه تیمی المپیک رویایی باشد، تصریح کرد: کار خیلی سختی است. البته ما زمانی که می گفتیم می خواهیم به دسته یک جهان بیاییم همه فکر می کردند رویا است و هر چند سخت بود اما موفق به انجام آن شدیم. الان هم تیم خوبی داریم و تمام تلاشمان بر این است که سهمیه تیمی را بگیریم.

*سعی می کنیم هر دو برادر سهمیه المپیک بگیریم

نوشاد نسبت به تغییر سیستم کسب سهمیه المپیک واکنش مثبتی داشت و گفت:به نظرم این سیستم کسب سهمیه المپیک بهتر است و شانس گرفتن دو سهمیه را داریم اما در مسابقات منطقه ای یک سهمیه می توانستیم بگیریم. سعی می کنیم این اتفاق بیفتد که هر دو برادر همانند المپیک ریو سهمیه بگیریم.

* باید زودتر به اروپا می رفتم اما شرایطش نبود

ملی پوش تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کند لژیونر شدن او باید زودتر از این اتفاق می افتاد، تاکید کرد: بلی باید زودتر از این می رفتم اما شرایطش نبود الان هم دیر نیست و قرارداد بستم و سعی می کنم بیشترین استفاده را از حضور در اروپا ببرم و من و نیما در کمپ های تمرینی خوب شرکت کنیم و راحت تر به مسابقات برویم.

فکر می کنم حضور در اروپا می تواند برای من و نیما خیلی خوب باشد. تیمم هم تیم خوبی است. یک بازیکن برزیلی و یک فرانسوی و من را دارد و سعی می کنیم نتایج خوبی بگیریم.

او در مورد اینکه یکی از دغدغه هایش این بود همسرش هم بتواند همراه او به اروپا برود و این شرایط فراهم شده است یا خیر، گفت: من زودتر می روم تا شرایط را فراهم کنم و به احتمال زیاد بعد از آن همسرم هم می آید و از اول هم چنین فکری داشتیم.

*نیما به فرانسه رفت مجبور بودم با پدرم تمرین کنم

عالمیان در باره مشکلات تمرینی‌اش بعد از رفتن نیما به اروپا بیان کرد: نیما حریف تمرینی من بود و وقتی من به فرانسه رفت کسی نبود با او تمرین خوبی کنم و مجبور بودم با پدرم بازی کنم. اما الان در فرانسه با هم در یک کمپ تمرین می کنیم.

*توجه بیشتر شود در تیمی می‌توانیم مقام جهانی بیاوریم

او در پاسخ به این پرسش که بعد از مدال برنز بازی‌های آسیایی این انتظار را دارد توجه به تنیس روی میز بیشتر شود ؟ تاکید کرد: تنیس روی میز نسبت به رشته‌های راکتی دیگر رنکینگ بالاتری دارد و جزو ۲۴ تیم اول دنیا است. تنیس روی میز خیلی پیشرفت کرده و تیم قوی داریم. به نظرم بیشتر توجه شود و بودجه بدهند، حتی می توانیم در تیمی مقام جهانی بگیریم.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز در پارکینگ منزل پدرش تمرین می کند، گفت: بابل سالن دارد اما چون عمومی است من و نیما نمی توانیم آنجا زیاد تمرین کنیم.

*افت رنکینگ بخاطر نرفتن به مسابقات بود که قابل جبران هست

ملی پوش تنیس روی میز ایران در مورد افت رنکینگ جهانی او و نیما تاکید کرد: چون ۳-۴ ماه مسابقه نرفتیم همین کار را خود را کرد. ما داشتیم در رنکنیگ جهانی خیلی خوب جلو می رفتیم اما مشلات اقتصادی وجود دارد و دست ما هم نیست و فدراسیون هم نتوانست ما را به مسابقات فرستد البته قابل جبران هست چون و من نیما می رویم فرانسه کارراحت تر است می توان مسابقات بیشتری شرکت کنیم.

*انتظار تکرار مدال جاکارتا در قهرمانی آسیا، انتطار بالایی است

او در مورد توقع تکرار مدال برنز بازی های اسیایی در قهرمانی آسیا نیز گفت:خیلی سخت است اما احتمالش هست . البته اینکه انتظار داشته باشند مدال برنز بازی‌های آسیایی تکرار شود به نظرم انتظار بالایی است اما تلاشم را می کنم نتیجه خوبی را در قهرمانی آسیا بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج