۹۰۱۱۸۲
۱۵۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵۵ نظر
۵۰۰۳
پ

صادقی: ۸ میلیارد می‌گیرند، چون وزارتخانه پرسپولیسی است!

کاپیتان اسبق استقلال گفت: حالم از فوتبالی به‌هم می‌خورد که دفاع تیم ملی اش را فراموش می‌کند.

خبرورزشی: امیرحسین صادقی نظرش را درباره اتفاقات تبریز پس از شکست استقلال برابر ماشین‌سازی و ماجرای مترجم استراماچونی با ما در میان گذاشت.

او همچنین از جمله جالب بیرانوند و ارزشگذاری روی بازیکنان پرسپولیس و مراسم برترین‌های فصل قبل هم صحبت کرد، اما بغض او زمانی ترکید که تصمیم گرفت برای اولین بار در خبرورزشی بگوید چرا چندی قبل گفته بود حالش از این فوتبال به‌هم می‌خورد.

صادقی: ۸ میلیارد می‌گیرند، چون وزارتخانه پرسپولیسی است!

دیدید استراماچونی در نشست خبری آخر بازی چقدر عصبانی بود؟

حق دارد. او برای تیمش دو ماه زحمت کشیده و با همه کمبود‌ها کار کرده تا نتیجه بگیرد و دوست ندارد به خاطر یک کوتاهی زحماتش به هدر برود. او به تیمش ایمان دارد و اتفاقاً این عصبانیتش نشانه خوبی برای خود من بود.

از چه نظر؟

اینکه او دلسوز تیمش است و دوست دارد استقلال نتیجه بگیرد. او به استقلال تعصب دارد و حاضر نیست ببیند به خاطر یک اشتباه مدیریتی یا از طرف فدراسیون کارهایش به‌هم بریزد.

بازی استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

طبیعی بود که استقلال نتواند مانند هفته‌های پایانی فصل قبل روان و هماهنگ بازی کند. تیم تغییرات گسترده‌ای در جمع نفراتش داشته ولی قطعاً هفته به هفته این شرایط تغییر می‌کند.

تعویض‌های تیم درست بود؟ بهتر نبود وقتی دیاباته به میدان می‌رفت فرشید اسماعیلی در ترکیب می‌ماند تا مانند زوجی که با تیام ساخته بودند برایش موقعیت ایجاد می‌کرد؟

این مسائل به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. باید دید در آن لحظه چه تفکری در ذهن استراماچونی وجود داشته است.

با این همه من هم فکر می‌کنم فرشید اسماعیلی و دیاباته می‌توانند زوج موفقی در فاز تهاجمی استقلال ایجاد کنند. قطعاً وقتی استقلال ترکیب ثابت خودش را بشناسد دیگر این نوع تغییرات هم تکرار نمی‌شود. باید به تیم فرصت داد.

با بودن یک مربی ایرانی مانند بیژن طاهری یا مانند او، باز هم چنین تعویضی صورت می‌گرفت؟ در این بازی کمبود مربی داخلی حس نشد؟

ه نظر من استقلال در این شرایط بیشتر از هر چیز به یک روانشناس نیاز دارد. تیمی که سه، چهار فصل است لیگ را بد شروع کرده و در لیگ برتر موفق نبوده به خودی خود دچار بحران روحی است گرچه بودن یک مربی ایرانی صددرصد می‌تواند به استقلال کمک کند که نتایج بهتری بگیرد.

بازی با فولاد در پیش است. این دیدار خانگی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

مهم‌ترین دیدار‌های هر فصل مسابقات هفته‌های اول است. تیم‌هایی شخصیت قهرمانی‌شان را پیدا می‌کنند که درست همان هفته‌هایی که تیم‌ها هنوز ترکیب خودشان را نشناخته‌اند و ضعف‌هایی دارند امتیازات را جمع کنند. چون در نیم‌فصل دوم همه از هم شناخت دارند و آنالیز‌ها کار را برای رقبا سخت‌تر می‌کند. استقلال باید از یک امتیاز دیدار با فولاد هم نگذرد.

در اخبار داشتیم بیرانوند ادعا کرده اگر به پرسپولیسی‌ها ۸ میلیارد هم بدهند حقشان است، چون چند قهرمانی پشت‌سر هم دارند. این طرز تفکر درست است؟

این‌ها همه از تبعیض‌هایی نشأت می‌گیرد که وزیر ورزش یا حالا معاونان و کارمندان زیردستی اش بین پرسپولیس و استقلال قائل می‌شوند. وقتی بیرانوند چنین ادعایی می‌کند متوجه می‌شویم که چطور یک باشگاه می‌تواند به راحتی برای تیمش از این خرج‌ها بکند ولی یک تیم دیگر مثل استقلال چنین اجازه‌ای ندارد. تا این تبعیض‌های علنی هست فوتبال جوانمردانه‌ای در ایران نمی‌بینیم.

از انتخابات برترین‌های فوتبال خبر دارید؟

این انتخابات هم مثل تبعیض‌های دیگر بود. جالب است تیمی که بهترین خط دفاع و کمترین گل خورده را دارد نه دفاع برتر دارد نه دروازه‌بان فصل! این یعنی چه؟ اگر ملاک برای انتخاب برترین‌های لیگ، «لیگ» است باید به لیگ نگاه کنند ولی اگر ملاک تیم ملی و بازی‌های کلی در طول سال است پس اسم این مراسم را انتخابات برترین‌های لیگ نگذارند. حالا که بحث به اینجا رسید دوست دارم درباره موضوعی که مدت‌هاست وعده اش را می‌دهم ولی جایی نگفته‌ام با خبرورزشی حرف بزنم.

اینکه گفته بودید حالتان از فوتبال به‌هم می‌خورد؟

دقیقاً! برایم جالب است که در هیچ مراسمی مرا دعوت نمی‌کنند. انگار نه انگار دو دوره جام جهانی با تیم ملی بوده‌ام. در جام ملت‌ها بازیکن تیم ملی بوده‌ام. کاپیتان یکی از دو تیم بزرگ کشور بوده‌ام. بله! حالم از این فوتبال به‌هم می‌خورد که، چون لابی ندارم، دلال و مدیربرنامه ندارم کسی برایم تره خرد نمی‌کند. ظاهراً مسئولان فدراسیون یادشان رفته بازیکنی به نام امیرحسین صادقی در فوتبال این مملکت بوده است.

نمی‌دانید دلیلش چیست؟

ضعف خودم! ضعفی که به آن می‌بالم. من آویزان کسی نبوده‌ام. نه بابای پولدار داشتم تا فوتبالیست شوم، نه این و آن سفارشم را کردند و نه فلان آقازاده و نماینده مجلس پشتم ایستاده و شبانه سفارشم را کرده است. ا

ین ضعف امیرحسین صادقی است. مدیران فدراسیون یادشان رفته تیم ملی در سه بازی آخر که باید بدون باخت فقط برد می‌آورد تا به جام جهانی ۲۰۱۴ می‌رفت کی‌روش، امیر حسین صادقی را در ترکیب دفاعی تیم ملی به میدان فرستاد و بدون گل خورده بالا رفتیم و شخصاً یکی از مؤثرترین بازیکنان خط دفاع تیم ملی بودم. هرگز در فوتبال منت احدی را نکشیده‌ام و از این پس هم نمی‌کشم. اگر این شدم به خاطر زحمات خودم بوده است. زندگی سالم داشتن این تبعات را دارد. همه یادشان هست به خاطر استقلال رودرروی فدراسیون هم ایستاده‌ام ولی از همان باشگاه استقلال هم بیرونم کردند!

به نظر می‌رسد خیلی ناراحت هستید؟

چرا نباشم؟! دلم شکسته است. عصبانی هستم. از آدم‌هایی که هیچ جایگاهی در فوتبال نداشتند ولی الان در رأس فوتبال هستند و ما فوتبالی‌ها را نمی‌بینند. به خدا اگر دهانم را باز کنم و حرف بزنم فوتبال که چه عرض کنم، باید از کشور ایران بروند. دلم شکسته که محمد نوری و علی شوری به عنوان پیشکسوت به من تلفن می‌کنند! بابا! به خدا امیرحسین صادقی هنوز سرپاست و حتی برای فوتبال بازی کردن آرزو‌هایی در سرش دارد ولی، چون ۲۰ سال در فوتبال بودم فکر می‌کنند من پیشکسوت شده‌ام.

هیچ‌کس در فوتبال کمکتان نکرد؟

فقط در برهه‌ای امیر قلعه‌نویی و صمد مرفاوی. آقایان! کثافت‌کاری بس است. شما سَمّ این فوتبال هستید. چرا همیشه باید حجازی‌ها و پورحیدری‌ها بیرون باشند تا بمیرند؟ الان که زنده‌ها هستند چرا از آن‌ها در بدنه اصلی فوتبال کشور استفاده نمی‌شود؟ پسر وزیر ورزش پرسپولیسی است و آن یکی برگشته به امیر قلعه‌نویی گفته من تو را سرمربی تیم ملی کردم! به خدا از دم در فدراسیون تا آن بالا که می‌روید یک نفر فوتبالی نمی‌بینید. این‌ها از کجا آمده‌اند؟ باز هم خدا را شکر که ابراهیم شکوری آمد! گرچه از او باصلاحیت‌تر هم هست.

شنیده اید که مهدی تاج گفته اگر خبرنگار فوتبالی سؤال غیرمرتبط بپرسد ۴ سال از حضور در میادین فوتبالی محروم می‌شود؟

اتفاقاً درست گفته، چون این‌ها فوتبالی نیستند برای اینکه به سؤالات جواب ندهند راحت‌ترین راه را انتخاب و صورت مسئله را پاک می‌کنند. گرچه برخی خبرنگاران هم حاشیه‌ساز هستند ولی نتیجه این قانون جدید فدراسیون بی‌پاسخ ماندن بسیاری از خرابکاری‌هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رو که رو نیست

      پاسخ ها

      • ایرانی اصل.

        به سنگ پای قزوین گفته زکی.

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        قهرمانی اسیاک با یکی دوبازی اونم باتیمهای درجه سه اسیا و در امجدیه بدست بیاد مال خودتون جنس بد بیخ ریش صاحبش
        مال شمممااا خخخخ

    • ارتش سرخ آسیا

      خدایا این استفراقیا چقدر سوزش دارن .
      به قول احمدی نژاد ، آب رو بریز همون جایی که میسوزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجیب نیست همه نظرات لنگیه

      • علی

        سوزش برا شما شما لنگی های کثافته.
        قهرمانی آسیا حسرت همه لنگیا قهرمانی بماند حتی گل هم تو فینال نزدین.

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        قهرمانی اسیاک با یکی دوبازی اونم باتیمهای درجه سه اسیا و در امجدیه بدست بیاد مال خودتون جنس بد بیخ ریش صاحبش
        مال شمممااا خخخخ

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        قهرمانی اسیاک با یکی دوبازی اونم باتیمهای درجه سه اسیا و در امجدیه بدست بیاد مال خودتون جنس بد بیخ ریش صاحبش
        مال شمممااا خخخخ

      • بدون نام

        قهرمانی اسیاک با یکی دوبازی اونم باتیمهای درجه سه اسیا و در امجدیه بدست بیاد مال خودتون جنس بد بیخ ریش صاحبش
        مال شمممااا خخخخ

    • 66×44

      الهی بد میسوزه بگم سید جلال شجاع اب بریزن همونجای میسوزه ...تو اصلا فوتبالیست نبودی فقط ب درد سبک بازی امیر مافیا کی روش دلال میخوردی اخه ببین دیگه کی از تو استفاده میکرد همه جا اویزون مافیا بودی میبردت اینور اونور مث هاشم بیک زاده زندگی سالم امثال سیدجلال حسینی و خسرو حیدری ها دارن ن شماها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سید جلال دوپینکی رو با صادقی سیم خاردر مقایسه نکن دوست عزیز داورها نبودن الان تو دسته دو بودین

      • بدون نام

        وقتی اینو رضا حسن‌زاده تو زمین بودن کلکسیونی از اشتباهات توی دربیها ثبت میشد و خیال ما راحت بود که راحت گل میزنیم. برید بازیهای اینو ببینید تا یادتون بیاد. توی دربیها خیلی اشتباه داشت، کاری به بازیهای دیگش ندارم.

    • مالد

      دمت گرم اقای.صادقی باتعصب همیشه درقلب.منی حرف حق زدیدولی.چه فایده.واقعافوتبال ایران سمه فدراسیون.یه فوتبالی نیست بریدبزاریداهلش بیادسرکار

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      حالا فهمیدم چرا داره میسوزه
      چونکه تو مراسم ها دعوتش نمی کنن که بیاد جایزه بده دست این و اون
      ااااخییییی طفلک دلم سوخت براش
      اقاااا دعوتش کنید خووو
      خخخخخخخ

    • س

      خزعبلات

    • ایموند زائد

      آقای صادقی تو هم واقعا حالت خوب نیست امیدوارم خداوند شفای عاجل عنایت کنه

    • بدون نام

      آقای امیرحسین صادقی دعوت نمیشی چون به راحتی اتهام میزنی، ادبیات درستی هم نداری...نمیدونم شمادوستان استقلالی تاکی میخایدنتیجه نگرفتن تیمتون به پرسپولیس ربط بدید!به جای این حرفهابهتره به موفقیتهای رقیباتون احترام بذارید.تاوقتی اینطورمغرضانه حرف به ناحق بزنیدتیمتون نتایج دلخواهتون نخواهدگرفت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا شما درست می گوید. حرف های شما خیلی معدب هست چون پرسپولیسی هستید

    • بدون نام

      با اینجور حرف زدن ماهیت و شخصیت خودت را نشون دادی و مشخص شد که ادم کم ظرفیت و حقیری هستی و درونت پر از عقده است . کلی از خودت تعریف و تمجید کردی . کارشناسان و از همه مهمتر هواداران واقعی فوتبال باید از تعریف کنن . مطمئنا اگر یک درصد هم خوب بودی و لیاقت داشتی ازت تمجید میشد

    • بدون نام

      اولا مقایسه تو و علی کریمی کلا اشتباهه اما سوال اینجاست که ایا علی کریمی پدر پولدار داشت که نماینده و وزیر وزرا و وکلا ازش حمایت کردن . هرگز . شخصیت دوست داشتنی و انسانیت و تلاش و کوشش خودش باعث شد که اینقدر معروف و محبوب بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالت خیلی بده کی وکجاخودشوباعلی کریمی مقایسه کرداصلاًکجااسمیازعلی کریمی آورده پس الکی نمیگن پرسپولیسی بودن بیماریه جرم نیست درضمن آقای بیمارعلی کریمی اگه بویی ازانسانیت برده بوددرموردهدایتی سکوت نمیکرداماازاونجاکه انسانیت حالیش نیست وپول زیرمیزی حاج حسین بهش مزه داده خفه خون گرفته

      • علی

        احمق تراز لنگی دیدین به من هم بگین.

      • بدون نام

        اره دیدیم اونم تو و امثال تو هستن

    • بدون نام

      اگر دین نداری حداقل آزاده باش. چرا اینقدر دروغ میگی و بین مردم تفرقه میندازی . آخر ابله بیشعور عالم و ادم میدونن که پرسولیس دو فصل محروم بود ولی تیم کیسه در طی سه فصل اخیر 50تا60 نفر بازیکن خریده و صدها نیایارد پول خرید بازیکن داده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه شما لونگی ها چقدر عوامانه حرف میزنین حرف صادقی هم همینه .وقتی بقول خودت استقلال 50-60تا بازیکن گرفته حتما همین تعداد بازیکن هم ازدست داده تازه ورودیها خیلی هم ازخروجیها ضعیف ترهستند همین بحث عدم ثبات هست که دادهمه دلسوزان استقلال رو دراورده .اگه اییه نقطه قوت هست پس شماهم هرسال بیرانوند و جلال وبقیه روبفروشین وبقیه بازیکنان لیگ روبگیرین.مگه تمدیدقرارداد ازجذب بازیکن اونهم درسطح پایینتر کمترهزینه داره؟پس چرا از رفتن برانکو وجذب یه مربی معروفتر وگرانتر ناراحت شدین؟تا این وزیر منحوس ورزش وصداوسیمای لونگی و نماینده های بی شرف هستند استقلتل بهتره ازلیگ کنار بکشه وتاریخ مرافتخارش رو دراختیار یه مشت عقده ای نامرد وبی وجدان قرارنده گرجه ریشه های استقلال محکمترازاون هست که به دستهای لرزان خائنینی چون سلطانیفر بلرزه

      • بدون نام

        قرارداد کالدرون ۸۰۰ هزار دلاره که اصلا زیاد نیست. رنج قیمت همینه نه یک میلیون و ششصد هزار یورو. شما بازیکناتونو خودتون باید حفظ کنید نه وزیر و نه هیچکس دیگه. هیچ دستی تو کار نیست جز دست فتحی بی‌عرضه و هیئت مدیره تعطیلتون

    • بدون نام

      بی عقل کودن همین فصل تیم کیسه چند تا بازیکن خرید در صورتی که پرسپولیس هزینه زیادی صرف نکرد . یا نمیفهمی یا خودت را به نفهمی زدی

    • ععلللیی

      بهتره تو یکی خفه شی آشغال بی صفت
      داری میسوزی از حسادت

    • بدون نام

      وقتی ی ابله مثل تو طدفدار کیسه باشه نمیشه از تیم کیسه توقع قهرمانی داشت . هواداران پرسپولیس همیشه و همه جا از تیمشون حمایت کردن حتی وقتی میبازه اما هواداران کیسه با ی باخت همه چیز را فراموش میکنن مثل باخت دربی که رحمتی و فرشید اساعیلی را میخواستت تکه تکه کنن و کاری کردید که رحمتی که کاپیتان تیم بود فراری شد

    • بدون نام

      ی کاربر هست که اسمش را امید مینویسه . امید کیسه کش اگر این مطلب را میخونی در جواب یکی از نظراتت میگم که احمق و نفهمی و جوابی که میدی از روی عقده و حقارت و نفهمی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاًمثل تو

    • بدون نام

      کسی مثل بیرانوند که سه سال متوالی دروازبان تیم قهرمانان یران بوده باید هم بالای هشت میلیارد بگیرد . ومعلوم است تیمی چون کیسه کشا که همیشه در رده پایین قرار دارد ، حق ندارد خود را با او مقایسه کند .

    • بدون نام

      سه قهرمانی پزسپولیس خاریست در چشم کیسه کش ها .

    • بدون نام

      آخِییییی حیوونکی ، آبو بریز همونجا که میسوزه
      تا هم کمتر زر بزنی و هم یکم فکر کنی
      تا کی میخوای به این سوختن ادامه بدی و زر مفت بزنی بس کن سنی ازت گذشته هم سن و سالای تو الان بابا بزرگ شدن

    • بدون نام

      آقای صادقی مگر چند بار درتیم ملی بازی کرده که انتظار داری باید تو را در تمام مجامع ورزشی ایران شرکت بدهند!!!؟؟؟

    • عشقپولیس قهرمان دوستت دارم خیلی زیاد

      حرف مفت نزن

    • بدون نام

      جالب است که ، کیسه کشا خود را با هوچیگری میخواهند با پرسپولیس کبیر مقایسه کنند!!

    • بدون نام

      حالا تو از قهرمانی های پرسپولیس ناراحتی یا از ضعف و زبونی تبم کیسه کشا داری این قد میسوزی ؟

    • بدون نام

      صادقی ترا حتی کیسه کشا هم تحویل نمی گیرن

    • بدون نام

      بنازم قدرت پرسپولیس قهرمان را که حرص همه کیسه کشا را در آورده هاها......ها

    • بدون نام

      این شعار : وزیر پرسپولیسیه دیگه خیلی کلیشه ای شده ، برید یه فکری به حال ضعف تیمتون بکنید و یه مربی خوب برا تیمتون بگیرید .

    • بدون نام

      آخه باخت به تیم ماشین سازی چه ربطی به وزیر داره ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      همه تشکیلات ورزش ایران باید بهم بریزد چونکه کیسه کشا نتوستن از پس ماشین سازی بر بیایند ، چون آقای چونی ناراحت شد !

    • بدون نام

      ارزش بیرانوند خیلی خیلی بالاتر از این حرفهاست .بیرانوند کسی بود که پنالتی رونالدو مهار کرد ! چطوری صادقی !

    • شاهینی

      اشغالای کیسه کش ازاول فصل حاشیه سازی راشروع کردند .اقاتوی زمین حرف بزنیدباتهمت وهوچی گری که جام بهتون نمیدن .تمرین کنیدفقط تمرین ....عجبا

    • بدون نام

      ارزش بیرانوند بالای ( هشت میلیون یورو) است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه احمق بیرانوند که بتلای بیست ملیارد میگیره وگرنه پیشنهاد آروپایی وژاپنی رو ول نمیکرد بقیه بازیکنا مثل گلر ذخیره وبقیه اینقدر میگیرن درود به شرف امیرحسین صادقی که حرف دلشون تن لونگیهای وابسته به حکومت رو میلرزونه...

      • بدون نام

        بیرانوند خودش چند شب پیش گفت چون باید ۷۰۰ هزار دلار بابت فسخ قراردادش به پرسپولیس بده سعی کرده تا یه قرارداد خوب و دندونگیر بهش پیشنهاد نشه توی تیم بمونه.

    • وحید

      برو بابا شما استقلالی ها به مربی وبازیکنان خارجی تون خدا ملیارد خرج کردید باز وزیر مقصره شما باختید چه ربطی به وزیر داره پول برانکو رو ندادن

    • بدون نام

      آقای صادقی ، نکنه وزیر ورزش آلمان هم بایرمونیخیه که هر سال بایرمونیخ قهرمان آلمان میشه !!؟

    • بدون نام

      بابا این بچه را دعوت کنین تو این مراسم ورزشی . داره دق میکنه .

    • بدون نام

      خودتی ؟

    • بدون نام

      خودتی. اون زبون بسته داره ادای تورو در میاره

    • 6 ۶ ۶ ۶ ۶ ۶

      عقده پست و مقام و البته شتر در خواب بیند ...

    • بدون نام

      کاپیتان حقیر

    • ssss

      گمشو

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      عالم و آدم میدونن بین لنگ و بقیه تیممهای لیگ تبعیض علنی قائل میشن.‌این تبعیض درنوع داوریها و احکام کمینه عنضباطی و ساپورت شدن لنگ و ازاینور باداوری واحکام کمیته عنضباطی بقیه تیمهارو کوبیدن.‌ رسانه هاهم ک دربست درخدمت لنگن بزرگترین حاشیه های لنگو ک اعم از دزدیای هدایتی و سکه وپاداشهای هدایتی و بازیکن گرفتن هداینی و بودجه دادن هدایتی ب لنگ حکومتی رو رسانه ای نمیکنن بدیشونونمیگن ک مبادا کثافتکاریای لنگ و جامهای ‌کثیفش تواذعان مردم زیرسوال بره بعد کوچکترین اخبار استقلالو روزی سه بار تیترمیکنن. جریان جعل لنگ و طارمی ک رییس جمهور و وزارت امور خارجه و وزیرورزش افتادن پی حل مشگل لنگ ک یادتونه؟ اینا نشونه چیه ؟ نشونه تبعیض و حکومتی بودنه. بعد ی مشت لنگی هیز و چش دریده و بی حیا میان کامنت میزارن حاشامیکنن ی زن دوبار ک کار زشت کرد دیگ براش عادی میشه و بی حیامیشه لنگیا عادت کردن ب مفت بری . نویسنده ثابت کن شرف داری و چاپ کن چاپ نکنی تا میتونم توهمه سایتها تخریبتون میکنم و اخبار داغ رو تخریب میکنم.چاپ کن ثابت کن مردی و نون حلال میخوری

    • پوریانی

      ببنداون گاله رو

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      شفافسازی قراردادها فقط واس بقیه تیمهاس. خودشونم میدونن چ تیم گرانی بستن واس لنگ ب امید اینکه توآسیا جام بیارن ب حسرت شصت سالشون پایان بدن.‌میدونن اگ جزییات قرارداداشون رسانه ای بشه رسوای عالم میشن کل ایران وکل تیمها برعلیه شون اعتراض میکننن. گندکاریای لنگ خیلیاش رو شده منتها تیم خودشونه تیم قانونه کسی نیس بازخاستش کنه. بعدها گندکاریای اصلی هم رومیشه.‌بخاطر لنگ ب گند کشیدن فوتبال ایرانو.‌اونم علنی ازهیشکی ابایی ندارن

    • مهدی سرخ دل

      بابا اینو باتیپ پا ازکیسه بیرون انداختن البته میخواد بااین مصاحبه ها اسطوله جدیدشون مبشه درضمن ازطرف کل پرسپولیسا میگم ببند دردهنت را

    • بی نام

      اینم که داره میسوزه .

    • بدون نام

      خداوکیلی ببین عمق حسادت .خودرگیری. حقارت کیسه ها تا کجاست ..خدایا شکرت که استقلالی نیستم .وصد شکر که پرسپولیسی ام ...

    • بدون نام

      اینواستقلال بهش اهمیت نمیده داره میسوزه

    • اوسیراک

      خخخخخح ی عقده ای بدبخت بیش نیستی

    • بدون نام

      واقعا اینها دیگه آخر وقاحت رو گذروندند پرسپولیس اگر پول داشت برانکو رو نگه می داشت ، کیسه در این دوسال چند بازیکن و مربی میلیون دلاری آورده ؟؟؟ پولش رو از کجا آورده ؟؟؟؟ بیش از ۲۰ بازیکن امسال جذب کرد از کجا آورده ؟؟؟ کیسه یعنی وقاحت و پررویی

    • مهدی

      خریدای پرسپولیس توی دو فصل اخیر : احمد زاده- امیری- رفیعی- شیری- ترابی-ااحمد زاده - کنعانی
      خریدای استقلال : دیاباته- منشا- ایسما- کرارجاسم-تیام- نیومایر-تیام.. اینا فقط خارجی هایی بوده که استقلال خریده ، پولی که همینا واسه چهار بازی گرفتن اندازه همه خریدای پرسپولیسه، حالا ده پونزده خرید دیگه استقلال به کنار!
      .
      .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خروجیها روبگم سرت گیج میره لونگی

    • بدون نام

      بشین سر جات بابا

      تیم کیسه برای سرمربی خود 3 میلیون یورو فقط داده یعنی 45 میلیلرد

      برای بقیه بازیکنان خودتان حساب کنید حتما با یک شاخه نبات و گل رز اومدن و همه از همان دوران جنینی طرفدار کیسه بودن

    • بينام

      اخه اسگل فكر نكردى كه واسه همين مربى ايتاليايي تون چقد پول دادن يا واسه دياباته يا واسه خريد هاى حتى داخلى ديگه الان ميلياردى پول ميدن ،رئيس هييت مديره استقلال كه تازه استعفا داده معاون وزير ورزشه ، تو با اين همه خرفت و كودن چهطورى فوتبال بازي ميكردى ؟ هر چند همون موقع هم مالى نبودى هر دوتا بازى يه پنالتى ميدادى ،فقط ياد گرفتى بگى تيم دولتى ،مگه استقلا ل تيم عمته ،اونم دولتيه ديگه ،هنوز نفهميدى ؟

    • ایرانی

      خف بابا ، اینقدر چرت نگو!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اخه تورا کی داخل ادم حساب میکنه نظر بدی شما کبسه کشا که چندبرابر ریخت وپاش کردید
      والا خیلی رو دارید به سنگ پا میگید زکی.....

    • بدون نام

      صادقی پولی که استفراغتون میگیره از کجاست؟

    • لنگ کثیف

      لنگ کثیف

    • علی

      استقلال تو سه فصل 40 تا بازیکن خریده و 200 میلیارد هزینه خرید بازیکن کرده، حالا آقایون دم از تبعیض میزنند

      خداروشکر دروغگو کم حافظه هم هست چون طبق مصوبه مجلس، دولت حق یک ریال هزینه برای سرخابیها رو نداره

      خدا جای حق نشسته، زمان احمدی نژاد که همیشه بودجه استقلال سه برابر پرسپولیس بود چرا دم از تبعیض نمی زدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زمان احموی نژاد که سعیدلودییس هیئت مدیره لونگ بود ورویانیان کل پول ستاد سوخت رو واسه لونگ خرج میکرد.دانشگاه وشرکت ماجرای خلعتبری وژوزه.....ولی استقلتل یک ابرمرد پاک سالم و متعصب داشت که به هیچ جا وصل نبود وکوچکترین پرونده ای نداشت وسالی دوسه بازیکن درست وحسابی وبفول خودش بمب میگرفت وتیم رو درسطح بالا نگه میداشت اگرچه بعضی وقتها نتیجه هم نمیگرفت ولی هواداردلش خوش بود که یه نفر داره براشون کارمیکنه.اوخارچشم لونگیها بود بنام دکتر فتح اله زاده که امیر رضا خادم این پهلوان پنبه دروغین ازعقره وحسادت وبرای پاچه خواری وزیر پسرخاله اش روجایگزینش کرد به این بهانه که بدهی داشت درحالیکه بقول خود لونگیها بعدیها هزینه بیشتری کردند ولی هیچکس توبیخشون نکرد.چون بدستور وخواست لونگیهای وزارت ورسانها پروسه نابودی استقلال رو خوب اجرامیکردند وگرنه این پرسپولیسی که چهارساله با استپ براشون جام میبرن هرده سال یه بار قهرمان نمیشد ننگ به این دولت ورسانه های مزدور و درود به شرف هواداران مظلوم وصبور استقلال...خدا روزی انتقام این مظلومان رواز قداره بندهای لونگی دوران خواهد گرفت....

    • بدون نام

      بی عرضه گریها یتان را تقصیر وزیرو پسرشان نیاندازید. دریک کلام استفراغ از داخل ضربه مبخورد نه وزیر نه پرسپولیس .شهامت داشته باشید

    • latifmor

      سلام این اقای صادقی بجز چند بازی ملی چی داره اینقدر مفت حرف میزنه کم اوردین چرامیگین زمین کجه کدوم تبعيض .ها ۸میلیارد کی گرفته بیرانوند.نوش جونش یکم حساب وکتاب کن ببین تیمت چند بازی کنه خارجی درپیتی اورد ومربی سالمندان وغیره چرا نمیگین تیم نیستیم وزارت ورزش پرسپولیه به توچه بجای اینکه دهنتون روبه اسمان بازکنید یکم همت کنید نون بازو بخورید همش گریه زاری ی خبر خوش براتون دارم قرار ی مسابقه محلاتی ۱۴تیمی تشکیل بشه بریدشرکت کنید شاید قهرمان بشید اخه داور وبازیکنان حریف رشو میگیرن ضمنا ماشین سازی رو قبول نکردن راحت قهرمانید

    • Morteza

      باتمام احترامی که بهش قائلم اما دلیل نتیجه نگرفتن استقلال مشکلات داخلی استقلال هست،استقلالیها تواین چندسال اخیربهترینها روجذب کردند اما به نتیجه ای نرسیدن.همیشه به تیمهای موفق اتهاماتی زده میشه،عوض این کارها بایدتحسینشون کرد ودرمواقعی ازشون الگو گرفت.

    • الیاس

      واقعت حیفه همچون ستاره ای دعوت نشه. ادرس بده

    • پیمان

      تف به شرف نداشته تون کیسه کشهای آشغال که هرچی تو حلقوم کقیفتون میریزن بازم سیر نمیشید .توهم وزیر پرسپولیسی و... خاک بر سر بی عرضه تون

    • بینام

      سیکتیر بابا بچه خوشگل میخای تورو بزارن رئیس فدراسیون تیم کثیف کیسه را بکنن قهرمان کیسه چهارساله دوبرابر پرسپولیس هزینه کرده تقصیر وزیر چیه بی ارزه هستند

    • هموطن

      بو سوز میاد اب بذم خدمتتان.ببااین حرفها میخوای برا خودت جاباز کنی

    • بدون نام

      واقعا شماها دیگه خیلی رو دارید. وزارت ورزش اینهمه برای شما هزینه کرده از مربی گرانقیمت گرفته تا بازیکنان گرانقیمت و پرداخت بدهی های میلیاردی شما. بازهم طلبکار هستید. آخه چرا یه مقدار منصفانه نگاه نمی‌کنید.

    • امیر

      برو جنستو بگیر بابا ساقیت اومد وقتی 9 میلیارو وریا غفوری میگیره وزیر پرسپولیسی نیست

    • بدون نام

      استقلالی=بیشعوری و زبون نفهمی

    • rira

      خفه بمیر باوووو
      زر مفت چرا میزنی
      الان فقط قرارداد دیاباته 1،5 میلیون دلاره
      زر میزنی چرا
      مگه دروغ گفته؟
      هر وقت تیم لگنت نایب قهرمان شد بیا زر زر کن

    • موسوی

      هر وقت نام و نام خانوادگی تون را بدون غلط نوشتی فدراسیون دعوتت میکنه.در ضمن اگر به خاطر سه بار قهرمان شدن سرورتون (پرسپولیس)تبعیض در فوتبال هستش،پس در ایتالیا(یوونتوس)و در المان (بایرن مونیخ) چندین ساله تبعیض در فدراسیونش بیداد میکنه!!!! متاسفم از استدلالت.

    • بدون نام

      ببند در گاله رو بیسواد خوبه خودت میگی تعغیرات زیاد...... این تعغیرات کل بودجه 3سال گذشته پرسبولیس بود که شما یکساله هدر دادین

    • بدون نام

      این کاملا طبیعیه چون بالای ۹۰ درصد مردم ایران پرسپولیسی هستن
      شما فعلا بسوز تا پماد برسه برات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میزنی داداش سی درصدمردم ایران اصلاًفوتبالی نیستن ازهفتاددرصدباقیمانده اگرپانزده درصدتراکتوری بیست درصدسپاهانی وبیست وپنج درصداستقلالی باشن میشه شصت درصدبالای نوددرصدروازکجات درآوردی

    • بدون نام

      چقدر زر میزنی بابا تو اصلا عددی نبودی .شیشتقلالی حکومتی .توقع داری تیمی که خوب نتیجه میگیره هرسال و تو اسیا پرچمداری میکنه تا فینال بدون بازیکن و حامی میره .بهش بیشتر از شی شیشتقلال هرسال اویزن نرسن ؟ کجای دنیا بین قهرمان و چهارم پنجم لیگ فرق نمیزارن که ایران نزارن ؟ بچه پررو عقده ای .تو چون کسی نبودی دعوتت نمیکنن. کبی مربی و با سواد داریم بجا اونا بیان تورو دعوت کنتد که چی بشه ؟ امثال تو زیادن

    • بدون نام

      ای کیسه کش بدبخت دوباره به اسم پرسپولیس برای خودت اعتبار کسب نکن

    • شیش تایی ها

      بسووووز کیسه کش خخخخخخ

    • بدون نام

      البته فوتبال هم از افرادی مثل تو حالش بهم میخوره پاچه خوار کیسه نشان.

    • بدون نام

      زرت پررت ممنون

    • حسین

      خدایی زیاد جفنگ میگی

    • علی

      آخ چقدر سوزش داره

    • بدون نام

      آقای صادقی عزیز هشت میلیارد برای سه سال اونم یک بازیکن ملی پوش که مبلغی نیست. خیلی از بازیکنان درجه چندم توی استقلال بیشتر ازاین پول گرفتن. یا بازیکنان تراکتورسازي برای یک فصل چند میلیارد گرفتن. پس خواهشمندم مظلوم نمایی نکنید و ببینید بازیکنان تیم خودتون و تراکتورسازی و سپاهان چندبرابر بیشتر گرفتن.

    • بدون نام

      درباره انتخاب بهترین نظر دادید. این انتخابات توسط مربیان و کاپیتان های تیم های مختلف انجام شده واصلا شخصی در اینکار دخالت نداشته. این نظر مربیان و کاپیتان ها بوده. اما بازهم میخوای مظلوم نمایی کنید وبه مردم القا کنید که وزارت ورزش با استقلال مشکل داره. درحالیکه درعمل بیشتر ازهمه ازاستقلال حمایت میکنه.

    • امید

      اخه تو را چه به این حرفا تو خودت مادر حاشیه ها بودی...مگه صیادمنش چند تا بازی کرد که پدیده انتخاب شد..مگه کیانی چکار کرد که بازیکن برتر (هافبک ) انتخاب شد.خدایی بازیکن پدیده یا باید نادری میشد یا بلبلی.
      بهترین هافبک هم باید نورالهی انتخاب میشد چون لیاقتش را داشت..

      در ضمن استقلال این هم بازیکن الکی گرفت با چند میلیارد تومان ..اون موقع لال شدین.وهیچ استفاده ای هم نکرد...اقای صادق فقط بگو در داخل استقلا همه دلال شدند

    • حسین

      وزیر پرسپولیسی دولت پرسپولیسی اگر امسال قهرمان بشيم خدا هم پرسپولیسن از توهمات خسته نشدید

    • حامد

      با تمام تبعیض ها تیم کیسه پنج تا پنج تا بازیکن خارجی میگیره و احکام فوتبالی رو به نفعش صادر میکنند و مربی یک میلیون و ششصد یورویی میگیره و قوانین فدراسیون رو برا جذب یه بازیکن تغییر میده و دو حکم کسر امتیاز شش سال تو کشو فدراسیون خاک میخوره و وزیر پرسپولیسی تا مالزی میره که کیسه تو آسیا بمونه و من دیگه اشکام نمیذاره چیزی بنویسم . ای ننه ات بمیره برات کیسه دو ستاره ...

    • بدون نام

      گنده تر از دهن حرف مفت می زنید. تو که تیم خودت کیسه هم قبولت ندارند پس چرا اینقدر واق واق میکنید. آدم به چابلوسی تو حقیر ندیدم. هیچ کس قبولت ندارد دلم بحالتان میسوزد بدبخت. واقعاً آدم بیخودی هستید وبرای دیده شدن مصاحبه میکنید. بدبخت بیچاره فلک زده مفلس هیس پری.

    • بدون نام

      استرا ، خارجی های استقلال ،وریا ، حسینی با ذکر یک صلوات به استقلال پیوستند. استقلالی جماعت همیشه هو چی گر بوده

    • بدون نام

      آقای صادقی، واسه اینکه یادشون بیاد توهم هستی راه های دیگه هم هست، الکی بیای وبگی وزیر پرسپولیسی وچهارنفرازت حرف بزن
      آخه آدم حسابی، استقلال کم خرج کرده چراانقدر بی انصافی

    • سعید خدابنده

      تورو هم بازی بدن دلت درست میشه داداش.شماها چشم ندارید یه تیم موفق باشه همش انگ میزنید که فدراسیون پشت پرسپولیسه یه بار نگفتید که چجوری این تیم تا فینال آسیا رفت آیا کنفدراسیون آسیا هم پشت پرسپولیس بود.برید بمیرید بابا

    • کامی

      دیاباته وهرچیرخارجی خریده تبعیض نیست اونم بینتیجه تولیگ
      مزخرفتر ازخودش خودشه

    • مهدی

      بدبخت راست میگه
      اگه وزارت خونه پرسپولیسی نبود
      استقلال هر نیم فصلی 15 بازیکن عوض نمیکرد (15 تا میگیره 15 تا رد میکنه ) اینها همه شون پولشون رو از وزارت خونه پرسپولیسی میگیرن

    • علی

      من یک سوال دارم از سردبیر این سایت به چه دلیل به همچین شخصی که ماهیت خودش هم واسه خودش مشخص نیست اجازه می دهید این همه چرت وپرت بگه من می تونم این مسئله رو قبول کنم که قسمت دید گاه ها رو اجازه میدید چون یه حالت کری خوانیه ولی مصاحبه رو قبول ندارم چون فکر میکنم خط گرفته از جاییه

    • علی

      مرد نا حسابی تو اگر ادم بودی ومغز داشتی که همین کیسه ای که داری واسش پاچه خواری میکنی با تیپا نمی انداختت بیرون پس بشین برو سیگاریتو بکش معتاد کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره داداش توراست میگی صادقی معتاده
        اماعجیبه که چراصادقی موادمصرف میکنه هادی نوروزی اوردوس میکنه

    • بدون نام

      تمام ادم عالم میدوند لنگ کثیف در این چند سال اخیر چه قسم قهرمان شد کثیف ترین لیگ برتر تاریخ ایران داریم بخدا رسما از تیم لنگ حمایت می کنند پرونده ترابی مقایسه کنید با پرونده بلبلی همه چیز گویا است

    • بدون نام

      استقلال درین چهار سال مظلوم واقع شده از زمان وزارت ورزش به سلطانی فر رسید شاهید فوتبال کثیف مهندیسی شده هستم و استقلال نابود کرد اللهم به حق پنج تن سلطانی فر خیر نبی ند

    • بدون نام

      سلطانی فر دشمن استقلال است از زمان وزارت ورزش شد نابودی استقلال کلید خورد

    • بدون نام

      لنگ کثیف قهرمانی در خواب نمیدید در سال ریاست سلطانی فر ۳ جام فرمایشی کثیف برای لنگ هدیه داد

    • بدون نام

      چه وزارتخانه پرسپولیسی خوبی داریم که بدهی های میلیاردی استقلال را پرداخت میکنه

    • من یک کیسه کش بی اصالتم

      بحث کردن باکیسه کشامثل اینکه روی اهن سردپتک بزنی ،،،جفت پوچ

    • بدون نام

      کیسه سالی 18 میلیارد به چونی میده
      تیموریان رحمتی حیدری و .... روزگاری نه چندان دور گرانترین بازیکنان ایران بود

    • بدون نام

      8 میلیارد که سهله 80 میلیارد هم به پرسپولیسی ها بدن بازم کمه
      چون بزرگترین و پرهواردارترین تیم ایرانن

    • بدون نام

      کیسه کشا هم اگه عرضه دارن برن جایی که به جای 8 میلیارد 80 میلیارد بگیرن

    • کامران

      لعنت به این دولت پول تیام زیاد بود شاگرد کارواش باید این مبلغ بگیره!؟

    • بدون نام

      خفه شو کیسه کش بدبخت

    • رضا

      در 5 سال اخیر هزینه های استقلال بیشتر از پرسپولیس بوده ولی درآمدزایی پرسپولیس 5 برابر استقلال بوده!!لطفا فقط سکوت کنید

    • رضا

      در 5 سال اخیر هزینه های استقلال بیشتر از پرسپولیس بوده ولی درآمدزایی پرسپولیس 5 برابر استقلال بوده!!لطفا فقط سکوت کنید

    • رضا

      در 5 سال اخیر هزینه های استقلال بیشتر از پرسپولیس بوده ولی درآمدزایی پرسپولیس 5 برابر استقلال بوده!!لطفا فقط سکوت کنید

    • رضا

      در 5 سال اخیر هزینه های استقلال بیشتر از پرسپولیس بوده ولی درآمدزایی پرسپولیس 5 برابر استقلال بوده!!لطفا فقط سکوت کنید

    • مهدی عطا

      چرامکتب استقلال پرشده ازحقارت امیرحسین صادقی چقدر حقیر خوارهستی

    • دلیری از دیار کورد

      تو بازیکن بودی هیچ ... نبودی الانم نیستی.
      دم عشقپولیس گرم ک خیلیا رو ناجور سوزونده

    • رضا حسن زاده

      تاکور شود هرانکس که نتواند ببیند کیسه سولاخخخخخ

    • بدون نام

      وقتی هرسگی مثل تو میکروفن میبینیه خودشوگم میکنه اخه عوضی تفاوت راست میگی فقط توی همین دوسال نزدیک به پنجاه واندی بازیکن ششقلال خرید حساب کن بعدپارس کن

    • ...

      همون گاوی که بودی هستی .

    • بدون نام

      اتیشنشانی الووو الووووو اتیش گرفته

    • بدون نام

      باز هم از پرسپولیس خوردی مدیران شما عرضه ندارن . تو این ۵ سال ۱۰۰تا بازیکن عوض کردیدن .پولشو از کجا آوردین

    • نیما

      دهنت ببند مردک کجا وزیر پرسپولیسیه؟؟؟؟

    • بدون نام

      100 میلیارد می گیرند چون ورزارتخانه کیسه کش است

    • فردوسی

      بابا پائولومالدینی بابا پویول بابا راموس بابا ماتراتزی. خفه شو اوسکل جام جهانی رفتنت هم کار اون کی‌روش دلال بود فک نکن اش دهن سوزی هستی

    • س ن

      اقای صادقی کبسه بدبحت شما زمان که بازیکن هم بودی به گرد پای ضعیف تریت بازیکن پرسپولیس نمیرسیدی

    • bah

      ببند دهنتووووو

    • بدون نام

      تو که آخر جوانمردی و ایثار هستی.تو که سالاری. تو هیچ چشمداشتی نداری فقط وقتی از استقلال رفتی کاش مصاحبه هاتو دوباره یه نگاهی بندازی تمام عالم وآدم باهات چپ بودن از سید تا خسرو واز پژمان تا وحید همه میخواستن زیرآب تو رو بزنن آخه تو اسطوره ای .تو تاریخ زنده استقلالی تواصلأ خود استقلالی.
      ما هم که طرفدار آبی و استقلالیم یه مشت گاگولیم که نه فوتبال حالیمونه ونه پیگیر خبرها هستیم درست وزیر پرسپولیسیه ولی به هیچ عنوان تو استقلالی نیستی و نامردی تو رو فقط پیروز باید تعریف کنه که چه دوبهم زنی و نامردی هایی که در حق قربانی بد بخت نکردی .فقط دهنت رو ببند و از حالمون و احساسمون سوء استفاده نکن

    • مهدی با افتخار تاجی

      تیم کثیف لنگ تا سال۱۴۰۰، قهرمانی اش،تضمینه،تیم مکتب علی عبده با دزدیهای هدایتی،و پول بیت المال،همه تیم ها و مردم ایران میدونن،چرا دوره احمدی نژاد میخواستن برن دسته دو،وبازی اخر سجده شکر به جا اوردن،کیروش را به خاطر لنگ کثیف بیرون کردن ،چرا؟چون حقیقت را گفت،لنگ با پرواز اختصاصی وچارتر باید بره ژاپن بعد تیم ملی با پنج پرواز باید بره کره جنوبی،خودشون میدونستن برانگوه هیچ کاری نکرده،و خود وزیر وپسرش و فدراسون لنگ را قهرمان کردن،نمونه اش ماجرای ترابی قوزی با ماجرای بلبلی،که دو حکم متفاوت دادن،چطور پول اخر فصل برای لنگ هست که با بازیکناش تمدید کنه ،برای استقلال نیست ،به خدا قسم اینا همش سیاسته،پول اخر فصل به استقلال نمیدن تا بهترین بازیکناش برن،بعد که تیم را نابود کردن،پول میدن میگن بازیکن بخرید،که به مردم بگن ما به استقلال هم پول دادیم ،وتبعیض قایل نشدیم،به امام حسین قسم اینا همش نقشه است،یه مدیر بی لیاقت هم میذارن بالای سرتیم که بله،قربان گوی اقایان باشه،چشمی ومنتظری را به خاطر مصاحبه هاشون بعد از دربی،که به حق گفتن یک هفته زمین تمرین نداشتیم،ازتیم کنار گذاشتن،اون وقت لنگ قبل دربی تو بهترین زمین تمرین کرد،ثابت کردن این ادعا خیلی راحته،برید از منشا که تو دو تا تیم بازی کرده بپرسید که گفت امکانات لنگ کثیف با استقلال قابل مقایسه نیست،چرا یک مدیر استقلالی مثل فتح الله زاده یا اولیایی را نمیذارید بالای سر تیم،چون اینا همش از قبل مهندسی شده است،به خدا قسم همه مردم سر کارند،یه نگاه به بازیکنایی که این دوسال از استقلال جدا شده اند بیاندازید همه چیز دستگیرتان میشود،امید ابراهیمی،پژمان منتظری،تیام،جباروف،مجید حسینی،امید نورافکن،روزبه چشمی،ایاندا پاتوسی،ایسما،مهدی رحمتی،کاوه رضایی،الهیار صیادمنش و ...بعد تابیان تیم را هماهنگ کنن،نیم فصل تمام شده ولنگ باحمایت وزیر ورزش کثیف ،فدراسیون و کمیته داوران و انضباطی امتیازها را جمع کرده،کاری به استقلال نداریم ،چطور این فصل که هفته اولش بود،محرومیت سیاوش یزدانی،قلعه نویی،منصوریان و... بخشیده نشد،اما محرومیت لنگ از بازی بدون تماشگر بخشیده شد،به خدا قسم اینا همش یک سناریو از پیش طراحی شده است،پیشکسوتان را هم ترسانده اند و ازادی بیان را از انها گرفته اند،خدا ازت نگذره ،اگه چاپ نکنی،اگه چاپ نکردی معلومه یک لنگی ... هستی،اگه چاپ نکردی دیگه برترینها را نمیخوانم،بدترینها نثارت اگه چاپ نکنی.

    • بدون نام

      از اولش هیچی نبودی الانم هیچ.......نیستی کیسه کش..

    • مهدی

      عجب پررویی هست این صادقی، هزینه هایی که برای سوگلی وزارت یعنی ششتقلال می شه اگر برای تیم دیگه ای می شد تو جام باشگاه های جهان مقام می آورد.اینها همه فرار رو به جلوست .کیسه مدیریت نداره،پیشکسوتاش همه به جون هم افتادند و همه اشون از این تیم سهم می خواند.شایدم صادقی هم دنبال سهمش می گرده.

    • بدون نام

      از آقای مهندس انصاری فر خواهش میکنم از امثال صادقی به مراجع زی صلاح شکایت کنند و تا آخر پیگیر موضوع باشند تا هم حق و حقوق باشگاه و طرفداران ضایع نشود و هم امثال این بی شخصیت پاسخگو اراجیف و هتاکی و افترا هایی که جنبه توهین به همه ما هواداران و تیم محبوب و مظلوم پرسپولیس را دارد باشند واقعا دیگه قابل تحمل نیستند و من مطمعنم اگر جلوی این افراد گرفته نشود هواداران در کوی و برزن جواب این افراد را با عواقب خطرناک خواهند داد

    • محمد

      گنده تر از تو پررو تر ازتو رو مجتبی محرمی لپشو کشید حالا تو شاخ شدی راجع به سرورت اینجوری حرف میزنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این باید گیر مجتبی محرمی می‌افتاد تا مثل قلعه‌نوعی بزنه دماغشو پر خون بکنه. قلعه‌نوعی انصافا یه چیزایی حالیشه ولی این خدای سوتی بود.

    • بدون نام

      دقیقه 94ماشین سازی با یک بغل پایه ساده گذاشت تو کیسه تیمت چون وزارتخانه پرسپولیسی ببند توکتو

    • بدون نام

      برای امثال صادقی واژه ای بهتر از این نیست ......

    • بدون نام

      خفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برید بالا بیایید پایین بی ارزش ترین تیم ایران هستید

    • ع

      تیمی که باعث شرمندگی باشگاهای ایران تو اسیا هس و سپردن دست یه دلال ایتالیایی بهترین پولها و امکانات داره خرج میکنه یکی هم جرعت نداره چیزی بهش بگه

    • بدون نام

      این چقدر بی فرهنگ بوده نمیدونستیم

    • AMiR

      دمت گرم امیر حسین...این پیشکسوتا استقلال همه سکوت کردن.....هیچکسم...جلوی اینا وای نمیسه.......لعنت به این وزیر لونگی......

    • بدون نام

      میگن حرفو بذارزمین...صاحبش برش میداره...حالا فهمیدم چرا هر وقت حرف از دزدی و فساد و نا داوری و بی اخلاقی و کثافت کاری در فوتبال هست لنگیا حمله میکنن...!!!

    • بدون نام

      لنگ کثیف

    • بدون نام

      دیگه هیچی که نمیدونن بگن توش موندن میرن سراغ قهرمانی اسیا وگل زدن تو فینال خخخخخخخ ادم خندش میگیره ...شما ۵۰ سال پیش قهرمان اسیا شدین انم تاج حکومتی شاهنشاهی ...بعد چرا از ان به بعد تو اسیا وایران حرفی برای گفتن ندارید تا تقی به توقی میخوره میرید ساغ ۵۰ سال پیش .....واقعا خنده دار است.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج