۹۰۱۳۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

در پمپ بنزین انعام دهید نه پول زور!

بر اساس گفته‌های سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، متصدیان جایگاه که برای افراد بنزین می‌زنند طبق قانون نباید مبلغی را مطالبه کنند اما افراد می‌توانند بابت دریافت این خدمت به‌ آن‌ها انعام دهند.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس گفته‌های سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، متصدیان جایگاه که برای افراد بنزین می‌زنند طبق قانون نباید مبلغی را مطالبه کنند اما افراد می‌توانند بابت دریافت این خدمت به‌ آن‌ها انعام دهند.

فاطمه کاهی در خصوص قوانین موجود درباره پرداختی به متصدیان جایگاه‌ها، اظهار کرد: اگر مشتری رضایت داشته باشد می‌تواند هر مبلغی را که خودش تمایل دارد به متصدیان جایگاه‌ها بدهد در غیر این صورت هیچ اجباری برای انجام این کار نیست.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، متصدیان جایگاه نباید مبلغی را مطالبه کنند مگر اینکه خدمات دیگری را ارائه دهند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به روند پیگیری شکایات و اعتراضات افراد معترض در این باره، گفت: افراد می‌توانند با شماره‌گیری ۰۹۶۲۷ شکایات خود را مطرح کنند و مطمئن باشند که در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متأسفانه انعام زوری در برخی شغلها رایج شده و بجای اینکه یک عمل زشت محسوب شود یک کلاس محسوب می شود مثل کارواش ماشین درحالیکه پول شستوی ماشین را دریافت می کنند در آخر نیز مطالبه انعام زوری می کنند که فرد باید آنرا پرداخت کند حتی مبلغ آنرا پرداخت کننده نمی تواند تعیین کند و دریافت کننده آنرا تعیین می کند که کار بسیار زشتی است ولی بصور عادت درآمده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا همینطوره. همین دیروز ماسیمو بردم کارواش برای شستشوی موتور و بدنه، هشتاد هزار تومان هزینه اش شد، به اضافه اینکه شش هفت نفر بچه ریخته بودند روش و دستمال میکشیدند و آخرش هر کدوم هم نفری ده هزار انعام میخواستند

    • بدون نام

      قبح انعام زروی ریخته و آنرا بعنوان یک حق مطالبه میکنند که حرام است

    • بدون نام

      درسته اسمش انعامه
      ولی پول زور میگیرن
      اسمش شیرینی ه ولی رشوه میگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول زور ندین.

    • خرمشهر

      کاشکی پیگیر حقوق این قشر کارگرای جایگاه هم بودید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیگیری حقوق تمام کارگرن خیلی خوبه ولی انعام زوری خیلی بده

    • بی نام

      این پمپ های بنزین سبار بنام پیدو دیگر چه صیغه ای است که در مناطق شمالی تهران پارک می کنند و بابت بنزین بهر مقدار مبلغی بیش از 110,000 ریال دریافت می کنند اگر قصد کمک به اتومبیلهایی که بلحاظ نداشتن بنزین در راه ماندن بهتر است در مواقع پر ترافیک جاده ها در آن مسیر ها خور داشته باشند نه در فاصله کمتر از هزار متری پمپ بنزین متوقف باشند و متعلق به چه شخص یا کدام سازمان است این هم بمثابه رانت است

    • کریم کچل

      فکری بحال جایگاه های گاز بکنید
      شلغم فروش دوره گرد هم دستگاه پوز داره ولی اکثر پمپ گازها نه ، که بقیه ی پول را پس ندهند

    • بدون نام

      یادگار برام بنزین زذ پول دادم دوهزار برای خودش کم کرد وقتی استارت زدم که حرکت کنم گفتند باکت سوراخه داره میریزه از پمپ خارج شدم که چه خاکی بسرم کنم بعد از مسافتی که همش چشمم تو ارنه و عقب را نگاه میکردم که چقدر داره میریزه ایستادم باک را باز دیدم در باک را نبسته

    • بدون نام

      انعام یعنی اگر کسی برای کاری که برایش انجام شده رضایت بیش از حد داشته باشد به دلخواه خود مبلغی را به انجام دهنده کار بدهد بدون اجبار. ولی این الان چنین چیزی وجود نداره و انعام زروری است که خیلی ها شروع به دادنش می کنند و به مرور بعنوان حق مسلم برای فردی که مزدش را گرفته در می آید و اگر کسی ندهد پیش دیگران شرمنده اش می کنند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انعام یعنی چه او حقوق میگیره شما با این کارتان انها را وادار میکنید که پول زور بگیرند به عنوان انعام چطور شده از بین این همه شغل فقط کارگران پمپ چی انعام دارن ایران که خوب نمی شود بخاطر همین کارها است خودتان زیرکانه به انها یاد میدهید که دزدی کنن لااقل طریق مملکت داری را از کشورهای دیگر یاد بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج