جاباما
۹۰۱۳۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کی‌روش: امیدوارم خامس بتواند در رئال بازی کند

کارلوس کی‌روش فهرست ۲۴ نفره تیم ملی کلمبیا برای بازی‌های دوستانه این تیم مقابل برزیل و ونزوئلا در ماه آینده میلادی را اعلام کرد.

ورزش سه: کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا فهرست ۲۴ نفره تیم ملی این کشور برای بازی‌های دوستانه این تیم مقابل برزیل و ونزوئلا در ماه آینده میلادی را اعلام کرده و سپس در توییتی اعلام کرد برای یک مربی ناراحت‌کننده است که نتواند از همه بازیکنانی که می‌تواند در اختیار بگیرد استفاده کند. کی‌روش سپس خطاب به بازیکنانی که جایشان در این فهرست خالی است گفت امیدوار است آنها هر چه زودتر به تیم ملی بازگردند.

کی‌روش سپس در یک کنفرانس خبری شرکت کرده و درباره فهرست تیم ملی که از سوی او اعلام شده بود به خبرنگاران توضیح داد.

کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش در دو مسابقه دوستانه در ایالات متحده به مصاف برزیل و ونزوئلا خواهد رفت. مهمترین نکات فهرست اعلام شده کی‌روش عدم حضور خامس رودریگز و فالکائو در این لیست است. خامس به دلیل مصدومیت عضلاتی به تیم ملی کلمبیا دعوت نشده است.

کی‌روش در باره این دو گفت:" خامس و فالکائو دو شخصیتی هستند که تجربه زیادی دارند. آنها بچه نیستند و با توجه به شخصیت و تجربه‌ای که دارند می‌دانند چه می‌خواهند. من همیشه به آنها گفته‌ام که فراموش نکنید که باید خوشحال باشید. هر تصمیمی که می‌گیرید این را در نظر داشته باشید که باید در هر جا حضور دارید از حضور و فعالیت‌تان راضی و خوشحال باشید".

کی‌روش در مصاحبه خود اعلام کرد امیدوار است خامس رودریگز ستاره تیمش در رئال مادرید راضی و خوشحال باشد و بتواند در این تیم بازی کند. او در این باره گفت:" من معتقدم خامس می‌تواند به رفع مشکلات رئال مادرید کمک کند و امیدوارم او در آن تیم خوشحال باشد و بتواند بازی کند چون برای یک فوتبالیست بازی کردن از هر چیزی مهمتر است و نیمکت‌نشینی برای او به معنای از دست رفتن زندگی‌اش است".

کی‌روش در ادامه گفت:" یک فوتبالیست برای بازی کردن به دنیا می‌آید همانطور که یک خواننده برای خواندن. یک خواننده اگر آواز نخواند فرصتهای خود را از دست خواهد داد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج