جاباما
۹۰۱۳۱۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هیأت‌ها برای دریافت بن ارزاق به امامزاده‌ها بروند

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران با اشاره به اجرای طرح شمیم حسینی برای اولین‌بار گفت: هیأت‌های مذهبی در این طرح می‌توانند علاوه بر دریافت بن خرید ارزاق، از تخفیف ویژه خرید اقلام نمایشگاه نیز بهره‌مند شوند.

خبرگزاری فارس: مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران با اشاره به اجرای طرح شمیم حسینی برای اولین‌بار اظهارداشت: با توجه به اینکه آمار قابل توجهی از موقوفات در استان و کشور با نیت اطعام و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) وجود دارد تا پیش از این طرح بصیرت عاشورایی توسط سازمان اوقاف در امامزادگان برگزار می‌شد که طی آن برنامه‌هایی چون «لبیک یا حسین(ع)»، «شیرخوارگان حسینی»، «احلی من العسل»، ویژه‌برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی و رهروان زینبی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود که این برنامه‌ها با قوت امسال هم اجرا می‌شود و از سال آتی این نمایشگاه بصورت سالیانه درکنار سایر برنامه ها در این ایام برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال طرح شمیم حسینی به‌عنوان طرح جدید سازمان اوقاف به صورت ملی در سراسر کشور با ۳ سرفصل روضه‌خوانی، اطعام و تعزیه‌داری موقوفاتی که قید مکان ندارند برگزار می شود که در ۱۸ امامزاده استان تهران نیز برگزار می‌شود، این برنامه در قالب نمایشگاه‌های عرضه اقلام مورد نیاز هیأت خواهد بود.

عبداللهی تصریح کرد: نمایشگاه «طرح شمیم حسینی» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد به منظور ارائه خدمات مورد نیاز هیأت‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها و با هدف اجرای نیات واقفین خیراندیش شامل مواد غذایی جهت پخت نذری، پرچم‌، کتیبه و بیرق، لباس مشکی، محصولات فرهنگی و ... در بقاع شاخص استان تهران برپا خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران اضافه کرد: این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۶ تا ۱۱ شهریورماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ در بقاع متبرکه شاخص استان تهران برپا می شود و تمامی خدمات مورد نیاز هیأت مذهبی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی گفت: هیأت‌های مذهبی مستمر که توسط سازمان تبلیغات استان تهران به اداره کل اوقاف و امورخیریه معرفی می‌شوند با شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر دریافت بن خرید ارزاق، از تخفیفات ویژه خرید اقلام مورد نیاز هیئت‌ها در نمایشگاه نیز بهره‌مند شوند.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های طرح شمیم حسینی بقعه شیخ صدوق (ره)، آستان مقدس امامزاده زید (علیه السلام)، آستان مقدس امامزاده پنج تن (علیهم السلام)، آستان مقدس امامزاده حسن (علیه السلام)، آستان مقدس امامزاده سید جعفر و حمیده خاتون (علیهما السلام)، آستان مقدس امامزاده ابراهیم (علیه السلام) ملارد، امامزاده حضرتین (علیهم السلام) شهر قدس، امامزاده اسماعیل (علیه السلام) شهریار، امامزاده سید لطیف ( علیه السلام) نسیم شهر، امامزاده عمادالدین (علیه السلام) رباط کریم، امامزاده عقیل (علیه السلام) اسلامشهر، امامزاده جعفر (علیه السلام) پیشوا،‌ امامزادگان طاهر و مطهر (علیهما السلام) ورامین، امامزاده طالب (علیه السلام) پاکدشت،‌ امامزاده عبدالله جائیج (علیه السلام) لواسان، مهدیه بومهن، امامزاده سلطان محمد جیلارد (علیه السلام) دماوند و امامزاده اسماعیل (ع) فیروزکوه برپا خواهد بود که ساعت پذیرش از ساعت ۹ تا ۱۷ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج