۹۰۱۳۴۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

توضیح شاه‌کرمی درباره انتصابش در کمیته استیناف

مدیرکل اداره ورزش وزارت نفت راجع به انتصابش در کمیته استیناف صدور مجوز‌ها توضیح داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل اداره ورزش وزارت نفت راجع به انتصابش در کمیته استیناف صدور مجوزها توضیح داد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اخیرا در حکمی غلام‌رضا شاه‌کرمی، مدیرکل اداره ورزش وزارت نفت را به عضویت کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای درآورده است. این انتصاب با توجه به سمت شاه‌کرمی در وزارت نفت این سوال را به وجود آورد که آیا حضور او در کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با قوانین مربوط به اعضای این کمیته منافات دارد یا نه؟ (طبق قانون اعضای این کمیته نباید در باشگاه‌های فوتبال ذی‌نفع باشند.)

در همین راستا، غلام‌رضا شاه‌کرمی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتصابش بیان کرد: وظیفه ما در وزارت نفت سیاست‌گذاری و نظارت بر حدود ۱۷۰ تیم ورزشی در رشته‌های مختلف است. به طور کلی می‌توان گفت که وظیفه ما نظارت بر عملکرد ورزش قهرمانی در شرکت‌های اصلی نفت، گاز و پتروشیمی است ولی در مباحث اجرایی آن‌ها ورود نمی‌کنیم.

او افزود: باید این نکته مدنظر قرار داده شود که وزارت نفت طبق قوانین برنامه ششم توسعه، نمی‌تواند در ورزش حرفه‌ای حضور داشته باشد و هیچ وجهی به هر نحوی در ورزش حرفه‌ای نباید هزینه کند.

مدیرکل اداره ورزش وزارت نفت همچنین تاکید کرد: تاکنون حکمی درباره حضور در کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای به بنده ابلاغ نشده است. البته حدود دو، سه ماه پیش صحبتی با فدراسیون فوتبال داشتم اما هنوز چیزی به صورت رسمی به بنده اعلام نشده است.

بر اساس صحبت‌های شاه‌کرمی، جایگاه او در وزارت نفت به عنوان سیاست‌گذار ورزش قهرمانی این وزارتخانه است و با توجه به قوانین برنامه ششم توسعه در ورزش حرفه‌ای دخالتی ندارد.

سیاست فدراسیون فوتبال در انتخاب اعضای دو کمیته مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای این‌طور است که افرادی را انتخاب کنند که بتوانند به باشگاه‌ها در حل و فصل مشکلات مالی‌شان کمک کنند. برای مثال فردی مانند داریوش مصطفوی در حل پرونده‌های پرسپولیس و کاظم اولیایی در حل پرونده‌های استقلال به این دو باشگاه کمک کنند. با این اوصاف با توجه به سابقه ۱۰ ساله شاه‌کرمی در ورزش وزارت نفت، او می‌تواند به باشگاه‌های صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی در این زمینه کمک کنند. البته این کمک در غالب پا در میانی و مذاکره با طلبکاران است و آن‌ها نمی‌توانند به باشگاه‌ها کمک مالی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این روزها تاج هرچه دلش میخواد انجام میده چون اعضاء هست مدیره فدارسیون فوتبال عرضه ندارن تا جلوی تاج را بگیرن یا ایشان را برکنار کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج