۹۰۱۳۴۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مهمان ویژه تنیس اپن آمریکا را به وجد آورد

کوکو گاف با جبران شکست در دور نخست تنیس اپن آمریکا دوباره با نمایش فوق العاده‌اش همه را به تحسین واداشت.

خبرگزاری ایسنا: کوکو گاف با جبران شکست در دور نخست تنیس اپن آمریکا دوباره با نمایش فوق العاده‌اش همه را به تحسین واداشت.

کوکو گاف پس از درخشش در تنیس ویمبلدون و راه یابی به مرحله یک هشتم نهایی در تنیس اپن آمریکا هم شرکت کرد تا آخرین گرند اسلم سال را تجربه کند. حضور تنیسور آمریکایی در این رقابت‌ها با جنجال و اعتراض برخی روبرو شد. گاف تنها ۱۵ سال دارد و نمی‌تواند با این سن در همه رقابت‌های بزرگ شرکت کند. به همین دلیل به عنوان مهمان ویژه در کشورش به رقابت پرداخت.

تنیسور ۱۵ ساله در شروع اپن آمریکا همه را به وجد آورد. او با کفش‌های خاص خود با پیام "مرا کوکو صدا کنید" در پیست لوئیز آمستردانگ حاضر شد و برابر آناستازیا پوتاپووا قرار گرفت. حریف ۱۸ ساله‌اش در ست نخست ۶ بر ۳ پیروز شد اما او توانست جبران کند و در ست دوم و سوم با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴ پیروز شود تا همه ورزشگاه یک صدا "کوکو، کوکو، کوکو! شوند. این برد تنیسور آمریکایی را به تیمی بابوس رساند. اکنون گاف برای رسیدن به هدفش یعنی قرار گرفتن در میان ۱۰۰ تنیسور برتر می‌تواند یک گام رو به جلو دیگر بردارد.

به نقل از ال پائیس، او پس از پایان بازی رو به تماشاگران گفت: شما باورنکردنی بودید. اهمیتی ندارد که در کدام قسمت ورزشگاه بودید، من می‌توانستم صدای هر کسی که از من حمایت می‌کرد را بشنوم و به همین خاطر از شما واقعا سپاسگذاری می‌کنم. صحبت‌های گاف در نشست خبری هم قابل توجه بود. او گفت: یک دیوانگی بود. این جا خانه من است و به همین خاطر می‌خواهم خوب ظاهر شوم. هواداران به من خیلی کمک کردند. استرس کمی روی من تاثیر گذاشت اما آن اتفاقی عادی است چون برای نخستین بار است که در این رقابت‌ها و دومین ورزشگاه بزرگ حاضر می‌شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج