جاباما
۹۰۱۳۵۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

استعفای رئیس کمیته المپیک ژاپن به اتهام فساد

رئیس کمیته المپیک ژاپن اعلام کرد بعد از پایان دوره فعلی از از سمتش کناره گیری خواهد کرد.

رئیس کمیته المپیک ژاپن اعلام کرد بعد از پایان دوره فعلی از از سمتش کناره گیری خواهد کرد.به نقل از واشنگتن پست، شونزاکو تاکدا، رئیس کمیته المپیک ژاپن اعلام کرد برای انتخابات ماه ژوئن شرکت نخواهد کرد. این در حالی است که او مدتی بود به دلیل اتهام فساد زیر ذره‌بین قرار داشت.

دادستان‌های فرانسوی تاکدا را در ماه دسامبر به این ظن که وی رشوه‌ای برای کمک به تضمین پیشنهاد توکیو برای برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی سال آینده پرداخته است تحت تحقیقات رسمی قرار دادند.

وی در یک کنفرانس خبری گفت: "من از ایجاد مشکل برای عموم بسیار متاسفم. برای آینده JOC ، مناسب است که من این پست را ترک کنم و بتوانم از این طریق راه را برای دوره جدید هموار کنم. من اعتقاد ندارم که کاری غیرقانونی انجام داده‌ام. این اخبار البته دردسرهایی برای من ایجاد کرده است اما من معتقدم مسئولیت خدمت به بقیه مدت بر عهده من است."

مقامات فرانسوی سال‌ها تحقیق درباره فساد در ورزش و همچنین روند مناقصه و رای‌گیری پیرامون بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ در ریودوژانیرو و بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ را مورد بررسی خود قرار دادند.

آنها از تاکدا در پاریس برای پرداخت ۲۳۰ میلیون ین (۲.۱ میلیون دلار) به Black Tidings، یک شرکت سنگاپور، سوال کرده‌اند که گمان می‌کنند این بخشی از تلاش برای جلب حمایت کشورهای آفریقایی برای پیشنهاد توکیو بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      اینجا از این خبرها نیست دزدی اختلاس قوم خویش بازی رانت مربی پنج سال محروم می شه تجدبد نظر می بخشه رئبس جمهور گندکاری های تیم حکومتی را لاپوشانی می کنه قراردادبستن باچهارباشگاه سال قبل جرم نیست امسال با دوباشگاه جرم تو دولت و ورزش خر تو خری است که نپرس!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج