۹۰۱۳۵۹
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

فلاحت‌پیشه: مذاکره ایران و آمریکا بعید است

حشمت الله فلاحت پیشه در مورد امکان مذاکره ایران و آمریکا در آینده نزدیک گفت: معتقدم مذاکره در شرایط کنونی امتیازی برای دولت جمهوری اسلامی ایران محسوب نمی شود ولی امتیازی که تا الان سیاست خارجی دولت توانسته است کسب کند این است که دیپلماسی رسمی عملا توانسته است بخشی ازفشارها را به روی آمریکا وارد کند ولی این به معنای نشستن پای میز مذاکره نیست.

عصر ایران: حشمت الله فلاحت پیشه در مورد امکان مذاکره ایران و آمریکا در آینده نزدیک گفت: معتقدم مذاکره در شرایط کنونی امتیازی برای دولت جمهوری اسلامی ایران محسوب نمی شود ولی امتیازی که تا الان سیاست خارجی دولت توانسته است کسب کند این است که دیپلماسی رسمی عملا توانسته است بخشی ازفشارها را به روی آمریکا وارد کند ولی این به معنای نشستن پای میز مذاکره نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امکان مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی را ضعیف می دانم، ادامه داد: موضعی که آقای ترامپ دارد گشایش یکسری نقاط اختلافی است که اتفاقا بر ۱۸ نقطه اختلافی با ایران تاکید کرد.

ترامپ هنوز به دنبال یک حریف ضعیف شده است و الگوی او کره شمالی است و تا زمانی که ترامپ ایران را به عنوان کشوری همانند کره شمالی تلقی می کند ایران با آنها مذاکره نخواهد کرد.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو( کرمانشاه) خاطر نشان کرد: ایرانی‌ها هیچگاه در طول تاریخ اینگونه با کسی مذاکره نکرده‌اند ضمن اینکه زمان مرگ مذاکره با کره شمالی هم برای آمریکا فرارسیده است.

فلاحت پیشه درمورد اینکه آیا ترامپ برای پیروزی در انتخابات آینده آمریکا ممکن است با شرایط ایران کناربیاید و با برداشتن شروطش با ایرانی ها پای میز مذاکره بنشیند گفت: واقعیت این است که موضوع ایران به یک موضوع جدی در انتخابات آمریکا تبدیل خواهد شد و آقای ترامپ مجبوراست بخش عمده ای از انرژی خودش را صرف این موضوع کند و حتی ممکن است شرایط به گونه ای شکل بگیرد که ترامپ مجبور باشد از بخشی از مواضع و بلوف های سیاسی خودش عدول کند تا بتواند در مقابل ایران به گونه ای عمل کند که ایران به نقطه ضعف انتخاباتی اش تبدیل نشود.

وی تصریح کرد: ترامپ کسی است که به عنوان پدر عمل گرایان سیاسی امروز در آمریکا خودش را نشان داده است وآن چیزی که برایش مهم است اهداف انتخاباتی‌اش است هرچه به هدف انتخاباتی اش نزدیک می شود مجبور است موضوع ایران را به حل نزدیک کند کما اینکه معلوم نیست تا آن زمان ایرانی ها وارد چنین فضایی شوند چون روز به روز اعتماد به ترامپ ازبین می رود به گونه ای که دیگراعتمادی به وی نیست.

این نماینده مجلس درمورد این تحلیل که ممکن است به دلیل فشارهای اقتصادی که در حال حاضر در ایران جود دارد حکومت مجبور به مذاکره با آمریکا شود ، خاطر نشان کرد: به رغم اینکه بیش از یکسال ار تحریم های جدی آمریکا علیه ایران می گذرد اما آمریکای ها نتوانستند به اهداف و نتایجی که می خواستند برسند، ایرانی‌ها توانستند یک بودجه را بگذارند و برای همه مشخص است که الان عمده مشکلات ناشی از ضعف مدیریتی است و نه مشکلات ناشی از تحریم‌ها .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      بیشترین فشار را ما مردم عادی تحمل میکنیم درحالیکه شما مسئولین مرفهین بیدرد هستید و چیزی از بدبختی های ما نمی فهمید

    • بی نام

      مرگ بر امریکا.تا زنده ایم رزمنده ایم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا

    • بدون نام

      بدون نوبخت گرفتاریهای اقتصادی مردم حل خواهدشد

    • بدون نام

      چرا بعیده . با وجود اینهمه نخبه سیاسی و اقتصادی که داریم باید مذاکره کرد و امتیاز هم گرفت . بزرگترین خیانت را امریکا به ژاپن کرد با انداختن بمب اتمی اما ژاپنیها با سیاست دوستی پدر امریکا را در آوردن

    • آزاد

      بعید نیست،چرا که در حال گرم کردن هستید

    • بدون نام

      تا موقعی که افرادی مانند تو سرکار باشند بله بعید است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج