۹۰۱۳۷۳
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

شهرداری تهران: ۲۰درصد طبقه متوسط فقیر شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری می‌بایست برای دستفروشان مترو یا فروشندگان کم سرمایه فضاهایی را ایجاد کند.

ایسنا نوشت: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری می‌بایست برای دستفروشان مترو یا فروشندگان کم سرمایه فضاهایی را ایجاد کند.

محمدرضا جوادی یگانه صبح امروز در نشست مدیران شهری با دستفروشان مترو در ایستگاه امام خمینی (ره) با بیان اینکه در این جلسه نوبخت، مدیرعامل مترو و تعدادی دیگر از مسئولان شهرداری تهران حضور دارند، گفت: موضوع دستفروشی در مترو سه جانبه است و در یک سو مردم که اصل ماجرا هستند، قرار دارند و از سویی دیگر شهرداری که وظیفه ایجاد تسهیل عبور و مرور و امنیت مردم را دارد و از سوی دیگر دستفروشان یا افراد کم سرمایه هستند که باید این سه ضلع را بتوانیم متوازن کنیم.

وی با بیان اینکه باور کنید که دستفروشی در مترو موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است، اظهارکرد: می‌توانستیم پشت درهای بسته و با استناد به موارد قانونی و مقررات تصمیم بگیریم اما می‌خواهیم حرف شما را بشنویم و نظرات شما را نیز دخیل کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ما می‌دانیم وضعیت اقتصادی کشور مناسب نیست و ۲۰ درصد مردم از طبقه متوسط به فقیر رفته‌اند، گفت: خیلی‌ها مایل نیستند که دستفروشی کنند و مشکلات اقتصادی کاملا بدیهی است اما مردم در نظرسنجی‌ها و تماس‌هایشان اعلام کردند که از وضعیت دستفروشی ناراضی هستند و باید به راه حل مشترک برسیم تا هم مردم راضی شوند و هم فرصتی برای دستفروشان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه شهرداری می‌بایست برای دستفروشان یا فروشندگان کم سرمایه فضاهایی را ایجاد کند، اظهارکرد:‌ قرار نیست در این جلسه تصمیمی بگیریم اما حرف دستفروشان را می‌شنویم تا بتوانیم پیشنهادات شما را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنیم.

در این جلسه صحبت‌های دستفروشان شنیده شد اما با اینکه تعدادی از مسافران خواهان بیان نکته نظرات خود بودند به آن‌ها به دلیل آنکه فقط دست‌فروشان می‌توانند صحبت کنند اجازه صحبت ندادند.

از ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه تا ۱۱ و ۴۵ دقیقه جلسه با حضور دوربین‌های خبری ثبت می‌شد اما بنا به درخواست دستفروشان در مورد دغدغه انتشار تصاویرشان اجازه فیلمبرداری به رسانه‌های تصویری داده نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      اقای شهردار چرا فکری برای کیسه زباله های پر نمیکنید که شبانه توسط عده ای باز میشود تا اشیای فلزی وپلاستیکی را خارج میکنند ولی متاسفانه مجددا در پلاستیک زباله را نمیبندن.چرابرای بعضی مسایل سفیر داریم ولی برای این مسله ازبین هنرمندان سفیر ندارید.مثلا دریک روز معین ازچند هنرمند دعوت کنید .....

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAAA

        با ورود حنا چی به شهرداری ۲۰ درصد فقرا به ۷۰ درصد رسیده ...

    • مینا

      شهرداری باید جلوی طرح اتش زدن خاموش دشمن رابگیرد قشنگ مشخص است که یواشکی جنگلها رابه اتش میکشن .درخت موجودزنده است وبالاخره اه درخت دامن شان راخواهد گرفت.

    • مینا

      شهرداری باید جلوی طرح اتش زدن خاموش دشمن رابگیرد قشنگ مشخص است که یواشکی جنگلها رابه اتش میکشن .درخت موجودزنده است وبالاخره اه درخت دامن شان راخواهد گرفت.

    • م

      این چشم بسته غیب گفتن شما مارو کشته

    • بدون نام

      همه دربه در شدند

    • بدون نام

      بنفع شما که چاقتر شدید بگو ماشالله

    • بدون نام

      بله سرمسئولین سلامت...

    • بسیجی مخلص

      چشم مسولیت روشن

    • بدون نام

      خیر ۷۰ درصد طبقه متوسط فقیر شده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج