جاباما
۹۰۱۳۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هشدار مجموعه آزادی برای خریداران بلیت دربی

هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تهیه بلیت الکترونیکی بازی‌های این دو تیم فقط به سایت مورد تایید مجموعه ورزشی آزادی مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، صبح روز پنجشنبه هفته گذشته که سامانه بلیت فروشی الکترونیکی برای هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تهیه بلیت رقابت های لیگ برتر فوتبال آغاز به کار کرده بود متاسفانه یک عده سودجو با معرفی سایت های متفرقه اقدام به ثبت نام و فروش بلیت های الکترونیکی کرده که سبب مشکلاتی برای هواداران فوتبال شده بود.

به همین خاطر روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی به تمام هواداران این دو باشگاه پرطرفدار کشور هشدار می دهد تنها سایت معتبر برای ثبت نام و تهیه بلیت الکترونیکی سایت Pin۹۰.ir است و هواداران فوتبال برای تهیه بلیت‌های بازی لیگ برتر فوتبال از مراجعه به سایر سایت‌ها پرهیز کنند. تماشاگران پس از ثبت نام و دریافت پرینت بلیط خود به ورزشگاه مراجعه کنند. در صورت عدم ارائه پرینت بلیت از ورود به ورزشگاه جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است بلیت فروشی فقط بر مبنای کارت ملی و شماره ملی است و از تماشاگران خواهش می کنیم رعایت کنند و سر جای خود بنشینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج