جاباما
۹۰۱۵۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: آقای رئیس! به وظیفه‌ات عمل کن

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، توضیحاتی درخصوص اتفاقات نخستین جلسه تمرینی تیمش در شهرستان جم ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: فراز کمالوند در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره اعتراضش در تمرین روز چهارشنبه به خط‌کشی نشدن زمین و عدم نصب تور روی دروازه‌های ورزشگاه تختی جم اظهار داشت: باید از هواداران پارس جنوبی که زحمت کشیدند و برای استقبال از ما به ورزشگاه آمدند، تشکر کنم.

این هواداران سرمایه‌های تیم پارس جنوبی هستند و دست شان را می‌بوسم. همیشه احترام آنها را بر خود واجب دانستم و اگر ترک چند دقیقه‌ای زمین توسط من باعث ناراحتی برخی عزیزان شده، عذرخواهی می‌کنم.

کمالوند: آقای رئیس! به وظیفه‌ات عمل کن

وی ادامه داد: منطق می‌گوید رئیس هیئت فوتبال که کوچکترین وظیفه‌اش را فراموش کرده نیز بابت این قصور عذرخواهی کند. عجیب آنکه رئیس هیئت فوتبال جم مصاحبه می‌کند و می‌گوید من به هواداران بی احترامی کردم‌. آقای مسئول! شما به جای این فرافکنی ها به وظیفه‌ات عمل کن.

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: آقایی که اسم خودت را رئیس هیات فوتبال گذاشتی؛ اتفاق نادر آن است که شما حتی وظایف ساده‌ات را در آماده‌سازی زمین مسابقه نمی‌دانی. کجای دنیا زمین مسابقه خط کشی ندارد و روی دروازه‌ها تور نصب نمی‌شود؟ آیا شما یک تیم دیگر در دنیا سراغ دارید که در زمین بدون خط‌کشی و تور دروازه بتواند تمرین کند؟

وی در بخش دیگری از حرفهای‌ش بیان کرد: توجه داشته باشید بچه‌های تیم پارس جنوبی آنجایی به هواداران فهیم تیم احترام گذاشتند که بدون یک ریال دریافتی و با کمبودهای فراوان، تیم را به بهترین شکل آماده حضور در مسابقات کردند.

شک ندارم هواداران پارس به قدری درک دارند که بدانند چه کسی برای تیم آنها زحمت می‌کشد و چه کسی از وظایفش طفره می‌رود. قطعاً در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن، بیشتر درباره رئیس هیئت فوتبال جم حرف می‌زنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج