۹۰۱۵۶۵
۳۶ نظر
۵۰۰۲
۳۶ نظر
۵۰۰۲
پ

استراماچونی نامه اخراج می‌خواهد

غیبت استراماچونی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان و به راه انداختن حواشی دوباره در حقیقت نشانه‌هایی تازه از اختلاف‌ها یا بی‌میلی این مربی برای ادامه کار در باشگاه استقلال است.

ایران ورزشی: غیبت استراماچونی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان و به راه انداختن حواشی دوباره در حقیقت نشانه‌هایی تازه از اختلاف‌ها یا بی‌میلی این مربی برای ادامه کار در باشگاه استقلال است. سرمربی در واقع تعمداً مرتکب تخلفی شده تا باشگاهش با سازمان لیگ وارد چالشی تازه شود. حال شاید با پرداخت جریمه مالی موضوع حل شود اما بدون شک ماجرای غیبت استراماچونی و بی‌توجهی او به قوانین فوتبال ایران مشکل‌ساز خواهد شد و باشگاه استقلال را در مقابل سازمان لیگ قرار خواهد داد.

استراماچونی در شرایطی از حضور در نشست خبری امتناع کرده که باشگاه استقلال پیش از برگزاری نشست به وی اطلاع داده بود دقیقاً در چه زمانی به سازمان لیگ مراجعه کند اما سرمربی استقلال در اقدامی کاملاً خودخواسته (بخوانید خودسرانه) از حضور در نشست خبری امتناع کرد تا صدای خبرنگاران و عکاسانی که برای پوشش اظهارات او به ساختمان سازمان لیگ در خیابان سئول مراجعه کرده بودند، دربیاید و دیواری کوتاه‌تر از مدیررسانه‌ای این باشگاه پیدا نکنند.

نوری‌فر هم که ظاهراً می‌دانست با چه شرایطی مواجه خواهد شد، کوشید تا حدی خبرنگاران را بابت اتفاق پیش آمده آرام کند و وعده حضور استراماچونی در بازی با فولاد را بدهد تا این ذهنیت ایجاد نشود که سرمربی استقلال احتمالاً با باشگاه دچار اختلاف‌هایی شده است.

اما واقعیت این است که با وجود تلاش‌های باشگاه استقلال برای آرام کردن اوضاع، مشکلات عدیده‌ای وجود دارد و استراماچونی حتی قصد ندارد در نشست بعد از بازی با فولاد هم شرکت کند و در همین راستا تهدید‌هایی هم داشته، مگر آنکه سرمربی ایتالیایی تحت تأثیر صحبت‌های تازه مدیران باشگاه قرار بگیرد و به جهت احترام به قوانین در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان نیز شرکت کند.

در واقع تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال در تلاشند مواضع تند استراماچونی را تعدیل کرده و شرایطی فراهم کنند که از تنش‌ها کاسته شود اما آقای ماچونی سیگنال‌های مثبتی از خود صادر نمی‌کند و بر مداری حرکت می‌کند که در نهایت به تنش‌های بیشتر و جدایی ختم شود.

در تأیید خواسته پنهان استراماچونی برای جدایی از استقلال می‌توان به موضوع لغو سفر همسرش به ایران اشاره کرد. چندی قبل استراماچونی همسر خود را برای انجام برخی کارهای شخصی به ایتالیا فرستاد و قرار بود طبق برنامه به ایران بازگردد اما سرمربی استقلال از بازگشت همسرش به ایران جلوگیری کرده در حالی که باشگاه استقلال برای همسر او بلیت بازگشت تهیه کرده بود.

این رفتار خود تأییدی است بر آنچه میان باشگاه استقلال و استراماچونی می‌گذرد و فارغ از اینکه استقلال چه نتیجه‌ای مقابل فولاد بگیرد - برنده باشد یا بازنده - هیچ بعید نیست که استراماچونی کار را به نقطه‌ای برساند که باشگاه استقلال نیز برای جدایی پیشنهادی به‌ این مربی بدهد و قطع همکاری با کمترین هزینه مالی ممکن میان دو طرف حاصل شود.

استراماچونی و استقلال در فضایی کاملاً ابهام‌آمیز پیش می‌روند و مشخص نیست آینده آنها چه خواهد شد و آیا سرمربی استقلال را در هفته‌های آتی روی نیمکت آبی‌ها خواهیم دید یا خیر؟!

وضعیت موجود و اختلاف‌هایی که میان استراماچونی و باشگاه استقلال به وجود آمده بی‌ارتباط با جدایی علی خطیر نیست. ظاهراً امیرحسین فتحی از ارتباط‌هایی که همچنان میان استرا و خطیر وجود دارد، به ستوه آمده و توقع دارد سرمربی ایتالیایی تحت نظر او و باشگاه کار کند اما استراماچونی امتناع می‌کند و حتی دوست دارد با مترجمی همکاری داشته باشد که دوست علی خطیر است که باشگاه این شرایط را نمی‌پذیرد.

به هر حال خیلی بعید است که باشگاه استقلال با این همه اختلاف ریز و درشتی که با سرمربی ایتالیایی‌اش دارد، به نقطه روشنی برسد و هیچ بعید نیست که به زودی خبری درباره جدایی استراماچونی از مجموعه استقلال به گوش‌مان برسد و تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال نیز در نهایت به این نتیجه برسند که این مربی برای‌شان مربی بشو نیست.

استراماچونی سلسله رفتارهایی انجام می‌دهد که باشگاه به ستوه بیاید و نامه اخراجش را منتشر کند اما از سویی باشگاه‌نشین‌ها هم می‌دانند که صدور چنین نامه‌ای تبعات مالی سنگینی برای‌شان خواهد داشت.

عذرخواهی رسمی استقلال: تشخیص خودش بود

بیانیه‌ای که باشگاه استقلال در سایت خود قرار داد در حقیقت زوایای تازه‌ای از این اختلاف‌ها را به نمایش گذاشت. باشگاه استقلال بابت غیبت استراماچونی عذرخواهی کرده و اینچنین نوشته: «آندره‌آ استراماچونی در کنفرانس خبری پیش از بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ نوزدهم حاضر نشد. باید تأکید کنیم که با وجود قوانین لیگ برتر درباره این موضوع، سرمربی تیم استقلال با تشخیص خود در این نشست خبری شرکت نکرد. باشگاه استقلال، از اصحاب رسانه و خبرنگاران و تصویربردارانی که امروز به کنفرانس خبری آمده بودند، پوزش می‌طلبد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبرنهار بی شرف
      فقط دنبال حاشیه این

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه هم که خودش غده حاشیه س خخخخخخخخخخخخخ

      • ₩€#£@&!

        مثل لنگ که پروستات حاشیه اس

    • بدون نام

      اب بریزانجاکه داری مبیسوزید اخه بیاد بایه مشت خبرنگار که بخاطرپول مطلب مینوسند

    • بدون نام

      خفه ش ونویسنده لنگی چقدحاشیه بسته دیگه شمابریدیه فکری براسپاهان وسوراختورکنید

    • اوسیراک

      از روز اولم این ادم بیمار روحی بدرد استقلال نخورد باید سریعا ی مربی خوب جانشین این پر مدعای بی کارنامه بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مربی اینتر میلان بوده بی سواد سطح فوتبالیت درحد فوتسالم نیست

    • رضا

      این کیروش ۲ هست

    • الیاس

      شما رو چه به مربی خارجی. رفتن دلال اوردن. همون منصور کچل براتون خوب بود یه سومی هم براتون کسب میکرد

      پاسخ ها

      • بینام

        فهمیده کیسه کشهای عقده ای آرزوی دوم سومی دارند کلاس میزاره جرات داره بیاد تیم پرسپولیس ازاین غلطها بکنه هرچی هست زیر سر خطیره البته پول مفت زیاد دارید یک مربی خارجی دیگه

      • ₩€#£@&!

        نه اینکه برانکو مربی بود
        دیدید لنگیها تو عربستان چه آبرو ریزی کرده
        چون اونجا مهندسی برد وجود نداره و تیمها باید تلاش کنن

    • بینام تو

      این که مشخصه مافیای داخل فوتبال ما با ایجنتهای دلال که اصلا از فوتبال هیچ نمی فهمند گرفته تا آنانکه مسئولیت ورزشی گرفتند و اصلا ورزشکار نبوده و علم آکادامیک ورزشی ندارند و استراماچونی آنقدر زود متوجه اوضاع بد ورزشی ما شده که عیب کار از کجا تا به کجا متصله و کل وزارت ورزش تا فدراسیون و رسانه های ورزشی نیز چالشی مافیای دارند که مردم هم میدانند و مجبورند دم نزنند و حالا این بنده خدا زودتر فهمیده و میدونه هیچ نتیجه ای در پیشرفت آنچه در ذهن دارد نیست و نخواهد یافت، پس زودتر تصمیم به ناسازگاری گذاشته تا قبل اینکه چندین ماه بگذره و با ناسزا و فحش بره و نامهربانی مسئولین یقه اش را بگیرد اقدام کرده که حقا کار خوبی کرده و خواهشا خبری برترینها این مطلب را تایید کن و به اشتراک بگذار با اینکه میدانیم هر چه به نفع شما هست تایید می کنید ولی پیشرفت هر مردمی در هر حیطه که باشه علی الخصوص ورزش دست خودمان با وجدان بیدار خودمان هست و تا لابی گری و مافیا بازی وجود داشته باشه همین مشکلات هست و ارتباطی به تعویض افراد ندارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه حوصله ای داشتی این همه تایپ کردی

    • بدون نام

      از اخر فامیلیش مشخص است که انسان مقیدی است وبرای خبرنگاران ارزش قایل است .

    • ساسان

      کیسه ها رفتن مربی اینترمیلان و آوردن سالی 1 و نیم میلیون دلار باهاش قرارداد بستن فردا که نتیجه نگیرن میگن استراماچونی پرسپولیسیه

      پاسخ ها

      • ₩€#£@&!

        لنگ هم اشتباه کرد باید تیم رو میدادن دست داداش برانکو

        که امسال تیم رو قهرمان کنه

        چون واسه لنگ مربی که مهم نیست اصل چیزهای دیگه ای که پشت پرده فعالیت میکنن و لنگ رو قهرمان میکنن

    • علی علوی

      بره به درک لعنت به مدیریت دست نشانده وزارت لنگی اخه احمقا گم شید همه با هم برید دست از سر استقلال بردارید بذاذید حاج فتل بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که همه چیزش با دروغ و جعل همراه به هیچ دردی نمیخوره و آخرش به جایی نمیرسه
        فتل همه چیزش جعلیه از دکترا و مدرک شوالیه اش بگیر تا ...

    • لنگی

      الیاس کچل از همه بهتر بود لنگی

    • بدون نام

      کلا تو این شرایطی که فوتبال و البته مملکتمون داره بهتره از مربیان داخلی استفاده کنیم که همه چیزمان به همه چیزمان بیاید

    • پارساطولابی

      من خودم استقلالیم ولی این مربی هرچندبادانش روز بدرداستقلال نمیخوره نمیدونم مدیران پولی استقلال این مرییها وبازیکنان روازکجا پیدا میکنن امسال هم استقلال جام نداره سالی که نکوست ازبهارش پیداست خداکنه سرمربی کاری نکنه که ازلیگ برترسقوط کنیم بخدا شفر از این بهتربود کاش به فرهاد مجیدی مهلت میدادن امسال تیم روبرای قهرمانی فصل بعد اماده کنه پارسال هیچ امسال هم بنظر هیچ سالی دیگه هم بازیکن جدید میاد میگن هماهنگ نیستن خدا حق ما هواداران وطرفداران استقلال که درسرمای زیرصفر ازشهرستان با این گرانی هزینه میکنیم که تیم روتشویق کنیم ازمدیران ومقصران استقلال بگیره زنده باد فرهاد مجیدی وفتح الله زاده

      پاسخ ها

      • ایموند زائد

        جناب پارسا برادر عزیز متاسفانه تیم خوبی برا دوست داشتن انتخاب نکردی تیمی که پیشینه مردمی نداره کاش اینو قبول میکردی این باشگاه از قدیم درباری بوده

    • فوتبالی

      استقلال برای قهرنانی نیاز به آرامش داره. اینجوری فعلا نمیشه کار کرد.

      پاسخ ها

      • shoja

        دقیقا کیسع کشابجای هوچیگری وگشتن دنبال مقصربرای خودخواهی های بازیکناشون ولقب پرسپولیسی دادن ب وزیر باهم متحدمیشدن برای قهرمانی تیمشون موفق میشدن اماازاونجایی ک شماهامشنگین ب هوچیگری خودتون ادامه میدین

    • شی می

      شرفت رو چقدر فروختی خبر ناهار؟
      راستی از دوپینگ بازیکنای لجن پلیس چخبر؟

      پاسخ ها

      • shoja

        بیسوادخبرنگار
        بعدشم اون دوپینگی بازیکن شماس ماهنوباهاش قرارنبستیم کیسع

    • بدون نام

      به قول مرحوم ناصر خان حجازی کجای مملکت پاکه که فوتبالمان پاک باشه استقلال هم که کلا از اول به خاطر پیشینه ش باهاش مشکل داشتن دیگه این دولت که اومده اوضاع خیلی بدتر شده فعلا همه چیز در خدمت لنگه آرامش و فساد و جعل سند و پارتی برای لنگ از اونور حاشیه و ...برا ی تاج ما مردم که براشون مهم نیستیم فعلا همه درخدمت لنگ .لنگ برای همه

    • بدون نام

      حداقل اگر بخواهد برود زود برود به تیم ضربه نخورد ! سه میلیون دلار طبق قرارداد هم باید بدهد!؟

    • بدون نام

      با توجه به اخراج احتمالی منصوریان از ذوب آهن، احتمال اینکه عد ه ای ابله به دنبال وی ویا مجیدی بی تجربه باشند با این مدیریت ضعیف بعید نیست، که اگر چنین شود باید باز منتظر شیش تا شیش تا خوردن باشیم.

      پاسخ ها

      • shoja

        شماهرکی مربیت باشه بازم عروس عرباین

    • بدون نام

      اره فقط پول میخواد فقط

    • مجتبی

      مشکل اینا فقط یه چیزه"چرااسترامثل"برانکوبه"ما نهارنمیده

    • بدون نام

      زمس گرم کون خبرنگارابسوزه

    • بدون نام

      مربی کرواسی واروپای شرقی بهتره

    • حمید رضا راشدی

      یه بچه ده ساله میدونست مربی که در سطح اول فوتبال با امکانات بی نظیر کار کرده نمیتونه با امکانات در پیت ایران کنار بیاد

    • موسوی

      سرهنگ علیفر مدرک مربی گری داره بکنن مربی استقلال خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج