۹۰۱۵۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سید بندی قرعه‌کشی لیگ قهرمانان مشخص شد

بعد برگزاری آخرین بازی‌های باقی‌مانده از رقابت‌های پلی‌آف و مشخص شدن تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سیدبندی قرعه‌کشی این رقابتها مشخص شد.

ورزش سه: دیشب با برگزاری آخرین رقابتهای پلی‌آف برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان، تکلیف تیمهای حاضر در مرحله گروهی فصل پیش روی این رقابتها مشخص شد. به این ترتیب در قرعه‌کشی این مرحله که امشب در موناکو برگزار خواهد شد سیدبندی قرعه‌کشی مشخص شده است.

رقابت‌های مرحله گروهی در تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ سپتامبر، ۱ و ۲ اکتبر، ۲۲ و ۲۳ اکتبر، ۵ و ۶ نوامبر، ۲۶ و ۲۷ نوامبر و ۱۰ و ۱۱ دسامبر برگزار خواهد شد.

سید اول رقابتها شاهد حضور سه تیم انگلیسی لیورپول، چلسی و منچسترسیتی خواهد بود. از اسپانیا بارسلونا در این سید قرار دارد. یوونتوس هم نماینده ایتالیا در سید یک خواهد بود. بایرن مونیخ آلمان، پاری سن ژرمن و زنیت سنت‌پترزبورگ هم دیگر تیمهای سید اول خواهند بود.

اما در سید دوم شاهد حضور دو تیم اسپانیایی خواهیم بود. دو تیم شهر مادرید رئال و اتلتیکو در این سید حضور دارند. بوروسیا دورتموند هم نماینده آلمان در این سید خواهد بود. ناپولی ایتالیا، تاتنهام از انگلیس، شاختار از اوکراین، بنفیکا از پرتغال و آژاکس از هلند هم دیگر باشگاه‌های حاضر در این سید هستند.

اما در سید سوم لیون به عنوان نماینده فرانسه حضور خواهد داشت. بایر لورکوزن و سالزبورگ اتریشس، المپیاکوس یونان، والنسیای اسپانیا، کلوب بروخه از بلژیک، اینترمیلان ایتالیا و دیناموزاگرب دیگر تیمهای حاضر در این سید هستند.

اما در سید چهارم هم شاهد حضور لوکوموتیو مسکو، خنک بلژیک، گالاتاسارای ترکیه، لایپزیش آلمان، اسلاویا پراگ از جمهوری چک، ستاره سرخ بلگراد، آتالانتای ایتالیا و لیل فرانسه خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج