۹۰۱۵۸۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ادامه مذاکرات بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن بر سر نیمار

دو باشگاه بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن امروز در خصوص انتقال نیمار به نوکمپ مذاکرات خود را ادامه خواهند داد.

خبرگزاری تسنیم: دو باشگاه بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن که هنوز برسر انتقال نیمار به نوکمپ به راه‌حلی مناسب دست نیافته‌اند، مذاکرات خود را امروز (پنجشنبه) ادامه خواهند داد. بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، نمایندگان دو باشگاه که قرار است امروز در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در شبه‌جزیره موناکو شرکت کنند، در حاشیه این مراسم با یکدیگر ملاقات خواهند کرد تا شاید بتوانند بر ماجرای این انتقال نقطه پایانی بگذارند.

باشگاه بارسلونا روز سه‌شنبه در آخرین تلاش خود به منظور بازگرداندن نیمار به نوکمپ، تیمی سه نفره متشکل از اسکار گرائو مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا به همراه اریک آبیدال مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا و خاویر بورداس عضو هیئت‌ مدیره این باشگاه را راهی پاریس کرد تا ملاقاتی با لئوناردو مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و دیگر نمایندگان این باشگاه فرانسوی داشته باشند.

خاویر بورداس عضو هیئت مدیره این باشگاه پس از مذاکرات روز گذشته (سه‌شنبه) با نمایندگان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در خصوص پیشرفت مذاکرات برسر جذب این ستاره برزیلی در بازگشت به شهر بارسلونا به خبرنگاران گفت: هنوز توافقی صورت نگرفته است. ما همچنان در حال مذاکره هستیم و من فکر می‌کنم ما به انجام این انتقال نزدیک‌تر شده‌ایم.

برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند بارسلونا با قرارداد قرضی یک ساله به ارزش ۳۰ تا ۴۰ میلیون یورو نیمار را جذب خواهد کرد و مبلغ ۱۷۰ میلیون یورویی را هم بابت قطعی کردن قرارداد ستاره بزریلی پاری‌سن‌ژرمن در دو قسط پرداخت می‌پردازد.

رایزنی‌ها اما همچنان ادامه دارد و برخی از رسانه‌های دیگر بر این باورند که ممکن است در این معامله ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله هم مورد استفاده قرار بگیرند و به علاوه ۱۲۵ میلیون یورو با نیمار معاوضه شوند، هرچند شایعاتی هم مطرح است که دمبله نمی‌خواهد نوکمپ را ترک کند.

نیمار ۲۷ سال که در کنار بارسلونا، مشتریان دیگری همچون رئال مادرید و یوونتوس دارد، تابستان ۲۰۱۷ پس از چهار فصل حضور در بارسلونا در ازای پرداخته شدن رقم فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش توسط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، نوکمپ را به مقصد پارک‌دوپرنس ترک کرد.

این ستاره برزیلی که در دو فصل اخیر با وجود دو مصدومیت جدی در ۵۸ بازی ۵۱ گل برای پاریسی‌ها به ثمر رساند، گفته می‌شود تمایل زیادی دارد تا به جمع آبی‌واناری‌ها بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اومده بارسا از همین حالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج