جاباما
۹۰۱۶۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توتی: رم می‌تواند برای کسب جایگاه چهارمی بجنگد

اسطوره باشگاه رم امیدی ندارد که جالوروسی این فصل مدعی قهرمانی باشد و در بهترین حالت این تیم را در جایگاه چهارم جدول سری A در پایان فصل جاری می‌تواند ببیند.

خبرگزاری تسنیم: فرانچسکو توتی که اواخر خرداد ماه سال جاری پس از رد پیشنهاد باشگاه رم مبنی بر قبول سمت مدیرفنی باشگاه، از سمت دستیار مدیر ورزشی تیم رم استعفا و به همکاری‌اش با این باشگاه پایان داد، در گفت‌وگو با «رادیو دایو» ایتالیا درباره هم‌تیمی پیشین خود که در این تابستان به بوکاجونیورز پیوست، گفت: برای انجام کارهایی به آرژانتین می‌روم و در آنجا با دانیله دروسی ملاقات خواهم کرد.

وی همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش اظهار داشت: از اینکه درهای تیم ملی فوتبال ایتالیا برای همکاری به رویم باز شد، خیلی خوشحالم. حتی با روبرتو مانچینی و گابریله گراوینا صحبت هم کردم اما در این مقطع زمانی من پروژه‌های دیگری دارم و می‌خواهم روی آنها تمرکز کنم.

وی ادامه داد: در آن کنفرانس خبری بعد از استعفایم هم گفتم که سه، چهار پیشنهاد همکاری در ایتالیا و اروپا دارم اما نیازبه زمان دارم تا آنها را مورد بررسی قرار دهم. حالا پس از بررسی تمامی جوانب، مسیر جدیدی را انتخاب خواهم کرد که کسی تصورش را هم نمی‌کند. هنوز هم در دنیای فوتبال هستم.

اسطوره باشگاه رم همچنین در خصوص تقابل یکشنبه شب این تیم با لاتزیو در دربی دلاکاپیتاله یادآور شد: ممکن است به ورزشگاه المپیکو بروم و دربی رم را از نزدیک ببینم، اما هنوز قطعی نیست، هرچند تمایل به رفتن به ورزشگاه قوی‌تر از تمایل به نرفتن است. حتی اگر رم روی کاغذ قوی‌تر باشد، باید از لاتزیو ترسید. سیمونه اینزاگی تیم خیلی خوبی درست کرده است.

توتی ادامه داد: این فصلی کاملاً متفاوت برای من است که بازی‌های رم را از پای تلویزیون تماشا می‌کنم. این تصمیمی است که گرفته‌ام و پای تصمیمم هم می‌مانم، اما به عنوان یک هوادار امیدوارم در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی، باشگاه کاری کند که رم حداقل بتواند برای کسب سهمیه رقابت کند.

وی در تکمیل صحبت‌هایش در خصوص وضعیت تیم رم خاطرنشان کرد: امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما وقتی ۳۰ سال در فوتبال بوده باشید، شما دید خوبی دارید. فکر می‌کنم خیلی هواداران مانند من می‌خواهند رمی بزرگ را ببینند که بتواند به لیگ قهرمانان اروپا بازگردد و امیدوارم باشگاه در این راه تلاش کند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا درباره رقابت برای قهرمانی در فصل جاری سری A ایتالیا گفت: من هنوز یوونتوس را شانس اول قهرمانی در این فصل می‌دانم، چون آنها هم باشگاه و هم تیمی قدرتمند دارند اما امسال اینتر و ناپولی هم خودشان را تقویت کرده‌اند و من مسابقاتی متفاوت را می‌بینم.

توتی ادامه داد: به اعتقاد من سه جایگاه بالای جدول تقریباً مشخص است، مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد. متأسفانه رم تنها می‌تواند برای کسب جایگاه چهارمی سری A بجنگد. این واقعیتِ شرایط موجود و اتفاقاتی که در پیش‌فصل افتاد، است.

اسطوره رمی‌ها در پایان تأکید کرد: ناپولی و اینتر می‌توانند یووه را به دردسر بیندازند اما همه ما به این موضوع واقف هستیم که یوونتوس می‌داند چه زمانی باید پایش را روی گاز بگذارد. یووه این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج