۹۰۱۶۲۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اپل از مشتریان خود عذرخواهی کرد

اپل به دلیل اینکه اجازه داده پیمانکارانی خارج از شرکتش اطلاعات صوتی کاربران را بررسی کنند، از مشتریان خود عذرخواهی کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس: اپل به دلیل آنکه اجازه داده افرادی خارج از شرکت به محاورت ثبت شده مردم در دستیار هوشمندش (سیری) گوش کنند، عذرخواهی کرده است.

اپل علاوه برعذرخواهی، دوباره تاکید کرده بدون اجازه مشتریان ثبت محاورات آنها را متوقف می کند.

چنانچه مشتری به اپل اجازه دهد صوت او ثبت شود، فقط کارمندان اپل اجازه دارند برای ارتقای این سرویس اطلاعات ثبت شده را بررسی کند. این در حالی است که قبلا این شرکت پیمانکارانی را استخدام کرده بود تا به برخی اطلاعات ثبت شده، گوش دهند.

در بیانیه اپل آمده است: متوجه شده ایم که درعمل به ایده آل های خود کوتاهی کرده ایم و عذرخواهی می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیر ایران خودرو باید بره اپل , تا هم عذرخواهی فراموش بشه و هم کیفیت از ان ور. , پیش فروش و....باب شود

    • بدون نام

      سایپا ایراخودرو هم از مردم عذر خواهی کردن که یک بار فقط یک بار وسیلها یشان اشکال نه انچنای هم نبود خیلی ممنون سایپا ایرانخودرو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج