۹۰۱۶۳۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پوگبا در رئال با زیدان به مشکل برمی‌خورد

استعدادیابی که مهمترین نقش را در کشف استعداد پل پوگبا داشته می‌گوید این ستاره فرانسوی در صورت انتقال به رئال مادرید با زیدان دچار مشکل خواهد شد.

ورزش سه: فرانک ساله، استعدادیابی که مهمترین نقش را در شروع دوران فوتبال حرفه‌ای پل پوگبا داشته، می‌گوید این ستاره فرانسوی در صورت انتقال به رئال مادرید با سرمربی این تیم زین‌الدین زیدان دچار مشکل خواهد شد.

درحالیکه شایعات درباره انتقال پوگبا به رئال در طول تابستان جاری همواره مطرح بوده و خود پوگبا هم در شروع تمرینهای تیم فعلی‌اش یونایتد در دوران پیش‌فصل این شایعات را تایید کرده بود، کاشف استعداد او فرانک ساله می‌گوید پوگبا همیشه با مربیان بزرگ که قصد دارند اراده خود را بر تیمهایشان حاکم کنند به مشکل برخواهد خورد. ساله به مشکلات پوگبا با سر الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو اشاره کرده و می‌گوید ستاره فرانسوی با زیدان هم درگیر خواهد شد.

فرانک ساله در این باره گفت:" پل پوگبا اگر با مربی‌ای کار کند که شخصیت قوی دارد حتما بعد از مدتی با او درگیر خواهد شد. وقتی پل چند سال پیش یونایتد را ترک کرد و راهی یوونتوس شد رابطه‌اش با سر الکس فرگوسن خیلی پرتنش بود. پوگبا شخصیت قوی‌ای دارد و هرگز تسلیم شدن را قبول نمی‌کند. برای همین وقتی می‌گوید من از این تیم می‌روم، حتما خواهد رفت".

کاشف استعداد پوگبا در ادامه صحبتهایش گفت:" اگر پل فردا به باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید ملحق شود بدون شک با زیدان دچار مشکل خواهد شد".

او در ادامه گفت:" پل پوگبا کسی است که باید به چالش کشیده شود. من معتقدم او در یونایتد بیش از حد راحت است و دچار یکنواختی شده است. بازی در یونایتد دیگر مثل چند سال پیش برای او سخت و چالش‌برانگیز نیست".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیاه داغون

      پاسخ ها

      • نبش

        سیاه و سفید اون الان خیلی از تو سرتره تعطیل

    • بدون نام

      نژادپرستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج