۹۰۱۶۶۰
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

احتمال تجدیدنظر در اجرای طرح کاهش آلودگی هوا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: پس از بازگشایی مدارس طرح جدید کاهش آلودگی هوای شهر تهران مورد بررسی قرار می گیرد و اگر دستاوردی نداشته باشد در اجرای آن تجدید نظر می کنیم.

خبرگزاری فارس: محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره طرح کاهش آلودگی هوای شهر تهران اظهار داشت: این طرح در شهرداری تهران در حال بررسی است و با توجه به اینکه این طرح با سفرهای تابستانی و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها همراه بوده است بنابراین نمی‌توان در حال حاضر درخصوص این طرح نتیجه‌گیری کرد.

وی ادامه داد: ما سه ماه را برای بررسی طرح جدید آلودگی شهر تهران در نظر گرفته‌ا‌یم و می‌توان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها این طرح را ارزیابی کردو پس از گذشت یکماه از آغاز سال تحصیلی درباره این طرح اظهارنظر کرد.

معاون امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: اگر این طرح پس از بررسی‌ها به کاهش آلایندگی‌ها منجر شد ادامه خواهد داشت و در غیر این صورت اگر به آن اهداف مورد نظر نرسیم در اجرای این طرح تجدیدنظر خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زود تر غیر فعال کنید که مردم به زن گی شون برسن ۰۰۰ این کارها دردی رو درمان نمیکنه ۰ آمو

    • بدون نام

      این طرح باعث شد که در تابستان هم الودگی هوا داشته باشیم و ترافیک هم بدتر شد که بهتر نشد.این طرح بجز ناراضی کردن مردم و ایجاد بدبینی نتیجه دیگری ندارد.

    • بدون نام

      واقع مسخره س!!!!

    • بدون نام

      اقا جان بیاید یکبار امتحان کنید فقط در روزهای تعطیل خودروی شخصی ازاد باشد وبس،میگی نمیشه من میگم میشه اتوبوسهای خالی،تاکسی های خطی فاقد مسافر در کنار همه تقاطع ها،مترو،سایر مسافرکشهای رسمی،میتوانند سیل حرکت خودروهای تک سرنشین تمامی شهرهای بزرگ را جواب دهند

    • بدون نام

      از الان معلوم است این طرح شکسته خورده است از اول مهر ترافیک شدیدتر میشود این طرح را شهرداری فقط،به درآمد زایی اجرا کرد پورسعید یک آدم بی لیاقت است که مردم را مانند اسکناس میبیند خدا از،این افراد نگذرد و لعنت کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج