جاباما
۹۰۱۷۱۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت سکه و طلا در آخرین روز هفته

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

خبرآنلاین: در پایان معاملات هفتگی در بازار طلا و سکه تهران، امروز پنج شنبه ۷ شهریور ۹۸، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۸۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت سکه و طلا در آخرین روز هفته

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیر در آخرین روز کاری بازارها ۴۰۹ هزار و ۸۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز ۵۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ثبت رسید.

این در حالی است که در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا یک هزار و ۵۳۵ دلار و ۸۴ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۰ هزار و ۴۵۱ تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تراقران بداد جوانها برسید میگید چرا جوانها ازدواج نمیکنن خوب بخواهند هم ازدواج کنن دست کمش یک حلقه هم بخوان براهمدیگه بخرند سبک سبکش چقدر در میاددو سه میلیون خوب یک جوان از کجا بیارد تراخدا نکنید همچین این دنیا زود گذره فکر اخرت باشید نگذارید جوانهامون دست ب خود کشی بزنن برای اینکه دستشون خالیه وسنی ازشون گذشته و نمیتونن ازدواج کنن تراخدا خدایی باشید ن پول پرسرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج