جاباما
۹۰۱۷۳۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کلاهبرداری مامور قلابی به بهانه مجوز موسیقی زنده

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری مامور قلابی که اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از صاحبان صنوف در شمال تهران کرده بود، خبر داد.

ایسنا: رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری مامور قلابی که اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از صاحبان صنوف در شمال تهران کرده بود، خبر داد.

سردار علی ذوالقدری درباره جزئیات این پرونده گفت: دو هفته قبل خبری مبنی بر اخاذی از واحدهای صنفی شمال پایتخت توسط مأموران قلابی به پلیس امنیت تهران بزرگ واصل و در بررسی بیشتر توسط مأموران پایگاه یکم پلیس امنیت تهران بزرگ مشخص شد افرادی تحت عنوان مأمور انتظامی، اماکن و سایر ارگان‌ها با مراجعه به واحدهای صنفی مدعی می‌شوند که قادر به صدور مجوز برای برگزاری موسیقی زنده در اماکن عمومی از جمله سفره‌خانه‌ها هستند و به این ترتیب از صاحبان واحدهای صنفی در شمال تهران از جمله دربند، درکه، فرحزاد، نیاوران، تجریش اخاذی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بررسی دقیق توسط پلیس امنیت، قلابی بودن این مأمورها محرز شد،اظهارکرد: در ادامه ماموران با شناسایی متهمان پرونده، متهم اصلی را در عملیاتی در محدوده منطقه سعادت‌آباد بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به کشف مقادیری مهر و سربرگ اداره‌جات مختلف و سلاح سرد از مخفیگاه متهم گفت: متهم برای رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.

ذوالقدری با اشاره به تلاش پلیس امنیت برای بازداشت سایر متهمان این پرونده خاطرنشان کرد: متهم اصلی پرونده پیش از نیز سابقه کیفری در همین زمینه داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج