۹۰۱۸۶۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه 8 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۸ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی خلاق، عملگرا، احساساتی، خونگرم و اجتماعی، طرفدار سادگی و سخاوتمند هستید. شما در محل کارتان مورد احترام همکاران خود قرار دارید و همه روی کمک و همفکری شما حساب می کنند. با این همه، شما درونگرا، خودخواه و گاهی حسود نیز هستید. امسال برای آنهایی که در زمینه ی تجاری ریسک کنند و سرمایه گذاری های جسورانه انجام دهند سود بسیاری را به همراه خواهد داشت. به ویژه، سرمایه گذاری در مسکن و یا بازار بورس چنان سودی برایتان خواهد داشت که خودتان هم باور نخواهید کرد. امسال برای خانم های شاغل و مخصوصا آنهایی که کسب و کار مستقلی دارند از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند زمینه ی پیشرفت و به دست آوردن درآمدی هنگفت را برای آنها فراهم کند. در آغاز روابط عاطفی جدید بهتر است با احتیاط بیشتری عمل کنید، زیرا هر چند در ابتدا این روابط خیلی رمانتیک و لذت بخش به نظر می رسند، احتمال اینکه عمری طولانی داشته باشند چندان زیاد به نظر نمی رسد. سفرهای تفریحی و زیارتی می توانند اثرات فوق العاده آرامش بخشی روی اعصاب و روان شما داشته باشند و به رهایی از فشار و استرسی که در محل کارتان به شما وارد می شود کمک قابل توجهی کنند. در نگهداری از اموال و وسایل قیمتی خود دقت و توجهی بیش از همیشه داشته باشید. آنهایی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند شانس بالایی برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های مطرح و شناخته شده خواهند داشت. ماه های شهریور، آبان، فروردین و تیر بهترین و مهم ترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز شما اراده ای همچون آهن در اختیار دارید و اگر عزمتان را جزم کنید که کاری را به انجام برسانید یا چیزی را به دست بیاورید هیچ کس و هیچ چیزی نخواهد توانست جلویتان را بگیرد. شاید گاهی دیگران شما را به تنبلی یا آسان طلبی متهم کنند، اما این بار داستان فرق می کند و شما خودتان را آماده ی حرکت احساس می کنید. شما در حال حاضر خیلی خوش بین هستید و افکار مثبت شما را نسبت به آینده امیدوار کرده اند. این موقعیت خیلی خوبی برای پیدا کردن انگیزه و تلاش بیشتر است، اما مواظب باشید دچار ساده انگار نشوید و هر از گاهی با جدیت بیشتری شرایط را بسنحید تا مبادا مشکلی برایتان به وجود بیاید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز سعی کنید تا جای ممکن خونسردی خود را حفظ کنید و مواظب باشید بدون داشتن مدارک و اطلاعات کافی کسی را به چیزی محکوم نکنید. خشم خود را تحت کنترل داشته باشید. اگر الان رفتار تندی نشان دهید، آن هم وقتی دلیل کافی برای این کار ندارید، این احتمال وجود دارد که احترام طرف مقابلتان را برای همیشه از دست بدهید. در روزهایی مثل امروز برای هیچ چیزی هیچ تضمینی وجود ندارد. اگر درگیری و مشکلی وجود دارد که باید حل کنید، سعی کنید حداقل آن را در خلوت خودتان حل نمایید و دیگران را درگیر آن نکنید. این کار هم به نفع خودتان است هم طرف مقابلتان و احترام هر دویتان هم حفظ می شود.

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز جنبه ی جنگجوی وجود شما از جنبه ی احساسیتان قویتر شده است. این موضوع شما را در وضعیتی قرار خواهد داد که مجبور به دست و پنجه نرم کردن با تنش ها و چالش های غیر منتظره ای خواهید شد. مواظب باشید با افرادی که تنها قصدشان کمک کردن به شماست طوری رفتار نکنید که باعث دلخوریشان شوید و بیش از اندازه حالت تهاجمی به خود نگیرید. اگر حواستان را خوب جمع نکنید درست همان هایی را از خود رنجیده خاطر خواهید کرد که برایتان از همه عزیزتر هستند. امروز حتما هر طور که شده یک فعالیت مفرح را در برنامه ی روزانه تان جای دهید تا شما را از این جو پرتنش دور کند و حال و هوایتان را تغییر دهد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز خواهید دید که یک نفر و یا یک چیزی که انتظارش را ندارید در جهت مخالف شما قرار گرفته است و درست برعکس آن چیزی عمل می کند که شما انتظار دارید. ناراحتی ناشی از این وضعیت به خاطر بیدار شدن جنگجویتان شدیدتر هم می شود و به هیچ وجه دوست ندارید در برابر این موضوع کوتاه بیایید و تسلیم شوید. به احتمال زیاد یک جای کار ایراد دارد و با کمی دقت می توانید آن را پیدا کرده و بدون درگیر شدن مشکل را حل کنید. گر قصد انجام کاری را دارید بهتر است به جای این که تمام تمرکز خود را روی جزئیات بگذارید تصویر کلی آن را در نظر داشته باشید و به اصل کار بپردازید، جزئیات خودبخود روبراه خواهند شد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز به بدنتان بیشتر رسیدگی کنید و هر گاه احساس خستگی کردید و بدنتان قادر به ادامه کار نبود، دست از کار کردن بکشید و استراحت کنید. افرادی سعی دارند به شیوه های مختلف شما را مجبور به انجام کارهایی کنند. شما باید نسبت به دیگران با ملاحظه برخورد کنید و آنها را از خودتان رنجور نکنید. توجه داشته باشید که مهمتر از دیگران خود شما هستید و اگر شما احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دهید ندارید، نباید خودتان را مجبور به انجام دادن آن کار کنید. سلامتی فیزیکی خود را به خاطر خوشی های زودگذر به خطر نیندازید. نتیجه این کارها بعد ها مشخص خواهد شد و ممکن است آن وقت دیگر فرصتی برای جبران اشتباهات خود نداشته باشید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

از نظر روحی و احساسی امروز وضعیت خوبی دارید. اما وقتی نوبت به تصمیم گرفتن برای انجام کارهایتان می رسد دو دل می شوید. همه ی گزینه های موجود برای شما جذاب به نظر می رسند و شما نمی خواهید هیچ کدام از این گزینه ها را از دست بدهید. به احتمال زیاد هیچ کدام از این گزینه ها را از دست نخواهید داد. برای شما بهتر است که هر کدام از این کارها را، هر چند هم که کم باشد، امتحان کنید. کار های مختلفی هستند که شما توانایی انجام دادن آنها را دارید. پس وقت خود را تلف نکنید و هر کدام از این کارها را یک بار امتحان کنید و ببینید که کدامیک از آنها را بهتر می توانید انجام دهید و به کدامیک علاقه بیشتری دارید. انتخاب خود را عاقلانه انجام دهید!

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز شما با اشتیاق و بی صبرانه در انتظار تماس شخصی هستید که دوستش دارید، اما هر چقدر منتظر می مانید بیشتر مطمئن می شوید که او قصد ندارد با شما تماس بگیرد. این موضوع احساس نگرانی و عدم امنیت عاطفی را در شما به وجود خواهد آورد و باعث می شود بدترین سناریوهای ممکن را در ذهن خود تصور کنید. با این حال، شخصی که منتظرش هستید در نهایت با شما تماس خواهد گرفت و شما را از تمام افکار بیهوده ای که در سر داشته اید رها خواهد کرد. به جای اینکه کام خودتان را تلخ کرده و زمینه را برای یک جر و بحث طولانی فراهم کنید، سعی داشته باشید خونسردی خود را حفظ کرده و به بهترین چیزهای ممکن فکر کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز مسائل کاری باعث ناراحتی و نگرانی یکی از اعضای خانواده تان شده اند. این شخص به خاطر اشتباهی که مرتکب نشده مورد مؤاخذه قرار گرفته و این موضوع باعث ناراحتی و افسردگی او شده است. از شما انتظار می رود به این شخص کمک کنید تا از این وضعیت نجات پیدا کند. خوشبختانه شما تنها نیستید و مهمان هایی که به خانه تان می آیند با خبرهای خوبی که با خود به همراه می آورند و خنده و شادی که بر فضای خانه حاکم می شود به بهتر شدن حال او کمک قابل توجهی خواهند کرد. اگر خبری از کسی نشد سعی کنید با هم از خانه بیرون بروید و از هوای خوب روزهای آخر تابستان لذت ببرید. مطمئن باشید این کار حال خودتان را هم خوب خواهد کرد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما برای مدتی طولانی در انتظار دریافت برخی مدارک، نامه ها و یا تماس های تلفنی بوده اید که همچنان هیچ خبری از آنها نیست، اما هیچ دلیلی برای اینکه خودتان را با فکر کردن به این موضوع دیوانه کنید وجود ندارد. این تأخیرها خارج از کنترل شما هستند و نمی توانید برای رهایی از آنها کاری بکنید. در چنین شرایطی بهترین کاری که از دستتان ساخته است سرگرم نگه داشتن خودتان با کارهای دیگری که برای انجام دادن دارید خواهد بود. چرا روز تعطیلتان را با فکر کردن به این موضوع خراب کنید؟ خیالتان راحت باشید که آنچه در انتظارش هستید گم نشده و دیر یا زود به دستتان خواهد رسید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما منتظر بعضی خبرها و یا بسته ها و چک های مرتبط با مسائل مالی هستید که هیچ خبری از آنها نیستید و انتظار برای به دست آوردن آنها شما را گیج و کلافه کرده است. اینکه هیچ کاری از دست شما در ارتباط با این موضوع ساخته نیست واقعا برایتان آزاردهنده است، اما نباید خودتان را با افکار بیهوده آزار دهید. خیالتان از این بابت که آنچه در انتظارش هستید بالاخره به دستتان خواهد رسید راحت باشد، فقط سعی کنید به آن فکر نکنید و سر خودتان را با کارهایی که دوست دارید گرم نگه دارید. خواندن یک کتاب خوب و یا کمی گردش و تفریح با دوستانتان می توانند گزینه های خیلی خوبی باشند. انتظار که ندارید کارهای اداریتان در یک روز تعطیل انجام شوند؟!

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸
تأخیرهایی که در رسیدن شما به اهدافی که برای خود تعیین کرده بودید پیش آمده اند باعث شده اند که امروز احساس ناراحتی و افسردگی کنید. شما در این فکر هستید که نکند کار اشتباهی انجام داده باشید، اما خوشبختانه احتمال اینکه خطایی از جانب شما سر زده باشد بسیار کم است. به احتمال زیاد تأخیرهای پیش آمده به دلیل نواقص موجود در ارتباطات هستند. خونسردی خود را حفظ کنید و ایمانی که به خودتان دارید را از دست ندهید و منتظر رسیدن به اهداف و خواسته هایتان بمانید. به احتمال زیاد تا نیمه های هفته ی آینده کارها روبراه خواهند شد و شما می توانید با خیال راحت اهدافتان را دنبال کنید.
فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز شما بی آنکه خودتان دلیلش را بدانید احساس می کنید که به شدت افسرده و بی انرژی شده اید. خوشبختانه زندگی شما دارد به خوبی پیش می رود و با هیچ مشکل خاصی مواجه نیستید، پس دلیلی برای اینکه چنین حسی داشته باشید وجود ندارد. به احتمال زیاد شما چیزی دیده اید یا شنیده اید که در ضمیر ناخودآگاهتان یاد چیز ناخوشایندی را زنده کرده است، اما خودتان از آن بیخبر هستید. سعی کنید راهی برای پی بردن به آنچه شما را آشفته کرده است پیدا کنید و سپس خودتان را از شر آن رها کنید. برای بهتر کردن حال خودتان به انجام کارهایی که دوست دارید پناه ببرید و از روز تعطیلتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج