۹۰۱۹۶۳
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

ساندویچ ۱۰هزار تومانی در ورزشگاه تبریز سوژه شد

ساندویچ های بی کیفیت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قیمت ۱۰ هزار تومانی به فروش می رسد و این موضوع باعث اعتراض هواداران شده است.

خبرگزاری مهر: ساندویچ های بی کیفیت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قیمت ۱۰ هزار تومانی به فروش می رسد و این موضوع باعث اعتراض هواداران شده است.

تیم فوتبال تراکتور ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف پرسپولیس می رود.

حاشیه های ریز و درشت زیادی در بیرون از ورزشگاه دیده می شود و هواداران تراکتور از شهرهای مختلف شمال غرب کشورمان خود را به تبریز رسانده اند تا این بازی را از نزدیک نظاره گر باشند.

با اینکه بیش از ۴ ساعت به آغاز بازی زمان باقی مانده است ولی بیش از ۱۵ هزار نفر از هواداران تراکتور در مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حاضر هستند.

ساندویچ های بی کیفیت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد و این موضوع باعث اعتراض هواداران شده است، نکته جالب اینکه هواداران از خرید این ساندویچ های گران و بی کیفیت خودداری کرده اند و به جای آن «سیب زمینی، تخم مرغ» که میان وعده نوستالژی و خوشمزه در تبریز است را خریداری می کنند.

هواداران از وضعیت ورزشگاه و سرویس های بهداشتی نیز رضایت خاطر دارند.

در هفته اول تیم قرمزپوش تهرانی یک بر صفر پارس جنوبی را شکست داد و تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان بدون گل متوقف شد.

خبر دیگر از این بازی اینکه دیدار حساس و تماشایی دو تیم قرار است از شبکه ۳ و شبکه استانی سهند آذربایجان‌شرقی به صورت زنده روی آنتن برود. همچنین گزارش این بازی از رادیو ورزش و رادیو تبریز نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ساندویچ رو میبینید
      خب،لیاقت پرسپولیسی ها ازاینم کمتره....

    • آریا

      چطور لیگ ایران ادعای حرفه ای بودن می‌کنه در عجبم!
      ورزشگاه ها سرویس بهداشتی کافی و بوفه درست و بزرگ ندارن که نیاز های اولیه تماشاگران برطرف بشه ، بعد فقط ادعاهای مدیران گوش آسمون رو کر کرده!
      این موضوع متاسفانه شامل کل ایران هم میشه بدون هیچ استثنایی

    • بدون نام

      برای هواداران لنگ رایگاته خخخ!

    • ایرج دهیار

      شما چرا ساندویچ و بستنی ۲۰ هزار تکمانی تهران رو نمیگین والا من خودم ۲۲ ساله تهرانم الان خود ساندویچی یه فلافل با نون اضافه شده ۷ هزار تومان فقط موندم شماها دنبال چی هستین چرا انقدر با ما ترکها دسمنی میکنین شما رسانه ها مختص دو تا تیم هستین ولی دیگه اسر دغیانوس تموم شد همه سهرستانها الان تیم سهر و وطن خودشونو میپرستن بخاطر همین چنان دارین میسوزین که یه داروخونه پمادم جوابتونو نمیده

    • ایرج دهیار

      در ضمن داداش گلم الان اشغالترین کالباس کیلویی ۴۰ هزار هستش خیار شور درجه ۲ کیلو ۱۸ هزار دیگه چه انتظاری داری یه نون باگت الان خود فانتزی پز ها دونه ای ۱۵۰۰ میفروشن بشینین حساب کنین بد حرف بزنین بدبختی ما اینه طرف با یک دونه بچه ماهی هیچی نباشه متوسط زندگی کنه ۳ تومان خرجشه ولی بدبختی حقوق یه کارگر ساده ماهی با اضافه کاری ۱۷۰۰ هستش انوقت بوجه کشور رو خرج سوریه و لبنان و فلسطین میکنیم بعضی وقت من یکی شک میکنم نکنه واقعا کشور ماله اوناست ما غصبش کردیم چونم چشم خودم دیدم کارگر ایرانی شهرداری ماهی ۱۸۰۰ میگیره کارگر افغانی شهرداری ماهی ۲۵۰۰ به خدا ادم دلش میخواد بمیره

    • علی

      دمشون گرم. خدا کنه حتی یک عدد از ساندویچ ها رو خریداری نکنند تا مفسدین مجازات بشن.
      اگر مردم خودشون با گران‌فروشی با نخریدن مقابله کنند قطعا مردم منتفع خواهند شد. اما امان از دست نابخردان که هرگاه کالایی گران می‌شود هجوم می‌آورند برای خرید بیشتر.که عامل گسترش ظلم به خودشون هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج