جاباما
۹۰۲۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

حمله شدید نماینده عراقی به وزیر خارجه بحرین

 یکی از رهبران جنبش «عصائب اهل الحق» عراق تأکید کرد که دست مسئولان رژیم آل خلیفه به خون افراد بی‌گناه ملت‌های بحرین، سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین آلوده شده و نباید از اظهارات آنان، تعجب کرد.

العالم: یکی از اعضای جنبش «عصائب اهل الحق» عراق پاسخ ادعاهای وزیر خارجه رژیم آل خلیفه در بحرین درباره حملات رژیم صهیونیستی را داد.«حسن سالم» از رهبران عصائب در صفحه توئیتر خود خطاب به «خالد بن احمد» وزیر خارجه بحرین گفت که بن احمد هیچ کرامتی ندارد و وابسته به رژیم صهیونیستی است.

سالم تصریح کرد که خالد بن احمد باید سکوت کند و نباید علیه آزادگان یاوه‌گویی کند.وی در ادامه گفت: «اظهارات وزیر خارجه بحرین که جنایت رژیم صهیونیستی را توجیه و آن را دفاع از خود اعلام کرد، اوج رذالت و مزدوری است».

این نماینده عراقی تصریح کرد که پس از «اقدامات پست آنان (مسئولان بحرینی) این اظهار نظرها عجیب هم نیست».سالم تأکید کرد که حکام رژیم آل خلیفه «فلسطین را فروختند و دستشان به خون افراد بی‌گناه ملت‌های بحرین، سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین آلوده شده است».وی اظهار داشت که مسئولان بحرینی علیه آزادگان «الحشد الشعبی، حزب الله، سپاه پاسداران و انصارالله یاوه‌سرایی می‌کنند؛ زیرا نمی‌توانند مانند انسان‌های آزاده زندگی کنند».

سالم در پایان خاطر نشان کرد که عادت مسئولان آل خلیفه، «دنباله‌روی، آرمیدن در آغوش صهیونیست‌ها به عنوان مزدور است و بهترین گواه نیز درخواست آنان برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است».

وزیر خارجه بحرین که سعی زیادی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دارد، از حملات اخیر تل‌آویو در عراق، سوریه و لبنان دفاع کرده بود.بن احمد با این ادعا که «ایران با گروه‌های تحت حمایت خود از جمله حزب‌الله لبنان، الحشد الشعبی عراق و حوثی‌های یمن، علیه ما اعلام جنگ کرده است»، درباره تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به عراق، سوریه و لبنان مدعی شد: «کسانی که این کشورها را هدف قرار می‌دهند و انبار مهمات آنها را منهدم می‌کنند، دفاع از خود است. بنابراین نباید مورد سرزنش واقع شوند».

رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه (سوم شهریور ماه) چند حمله هوایی به نقاطی در جنوب سوریه کرد و پدافند هوایی سوریه با این تهاجم مقابله کرد، اما ساعاتی بعد حزب‌الله از شهادت دو نیروی خود بر اثر این حمله خبر داد وسید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد که حزب‌الله پاسخ این اقدام رژیم صهیونیستی را خواهد داد.

وزارت خارجه عراق نیز به حمایت بحرین از حملات رژیم صهیونیستی در عراق واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این حمله آرام است

    • بدون نام

      این حمله آرام است

    • بدون نام

      این فرمانده خاین باید محاکمه وبه جزای اعمال خودبرسد تادرس عبرتی برای دیگران باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج