۹۰۲۰۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آتش‌بس در ادلب از روز شنبه آغاز می‌شود

مرکز روسی آشتی در سوریه روز جمعه از شروع اجرای آتش بس در مناطق کاهش تنش در ادلب از سوی ارتش سوریه از روز ۳۱ اوت (۹ شهریور ماه) خبر داد.

ایرنا: مرکز روسی آشتی در سوریه روز جمعه از شروع اجرای آتش بس در مناطق کاهش تنش در ادلب از سوی ارتش سوریه از روز ۳۱ اوت (۹ شهریور ماه) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک؛ این مرکز در بیاینه ای افزود: ارتش سوریه از ۶ بامداد ۳۱ اوت ۲۰۱۹ به آتش بس در مناطق کاهش تنش پایبند خواهد بود و از گروه های مسلح خواست تا از اقدامات تحریک آمیز دست برداشته و به عملیات مسالمت آمیز آشتی ملی در مناطق تحت تسلط خود بپیوندند.

آتش‌بس در ادلب از روز شنبه آغاز می‌شود

بر اساس توافق آستانه و سوچی بین آنکارا و مسکو، قرار بود ترکیه از مهر ماه سال ۱۳۹۷ با استقرار ۱۲ برج دیدبانی بر برقراری آتش بس و تحویل سلاح های سنگین و نیمه سنگین عناصر مسلح تکفیری و تروریستی در این مناطق نظارت داشته باشد، ولی عملا تروریست ها با نادیده گرفتن توافق مزبور از تحویل سلاح هایشان، خودداری کردند.

استان ادلب با ۱۱ درصد از مساحت ۱۸۵ هزار و ۱۸۰ کیلومتر مربعی سوریه، در شمال غربی ترین منطقه این کشور و در کنار استان های حلب از شرق، حماه و لاذقیه از جنوب و غرب قرار دارد و از پنج شهرستان شامل ادلب، معره نعمان، اریحا، جسرالشغور و حارم تشکیل می شود.

از زمان لغو آتش ‌بس (۱۴ مرداد ماه) در دو استان حماه و ادلب به دلیل اقدامات تروریست‌ها و گروه‌های مورد حمایت ترکیه، تا کنون ارتش سوریه موفق شده تا ۳۰ نقطه را با عملیات نظامی، آزاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج