۹۰۲۱۵۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازدید ایمنی آتش‌نشانی از هیات‌ها و تکایا

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انجام بازدید‌های ایمنی از هیات‌ها و تکایا توسط کارشناسان این سازمان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سید جلال ملکی درضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان درباره بازدید سازمان آتش‌نشانی از هیات‌ها و تکایا اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچون سال‌های گذشته از چندین روز پیش از آغاز فعالیت های هیئت و تکایا اقدام به بازدید ایمنی از فضای داخلی هیئت‌ها و تکایا و همینطور امکانات و تجهیزات داخل آن‌ها کرده است.

بازدید ایمنی آتش‌نشانی از هیات‌ها و تکایا

وی با اشاره به اینکه این سازمان هرساله این بازدیدها را انجام داده است گفت: در این بازدید اگر مسائل ایمنی رعایت نمی‌شد یا کوتاهی و بی توجهی در این زمینه صورت می‌گرفت به مسئولان تکایا گوشزد شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این بازدیدها همچنان ادامه دارد و گفت: اگر هیئت یا تکیه ای به تازگی تاسیس شده که کارشناسان آتش نشانی تاکنون از آن بازدید نکردند درخواست ما از مسئولان آن‌ها این است که به نزدیک‌ترین ایستگاه آتش نشانی مراجعه کنند و در خواست بازدید ایمنی را ثبت کنند.

وی در پایان با اشاره به حوادثی که در سال‌های گذشته اتفاق افتاده است گفت: در مواردی ممکن است که نقص‌هایی در سیستم برق کشی یا گاز کشی به ویژه در آشپزخانه ها حادثه‌هایی را رقم بزند. خوشبختانه در حال حاضر در فصل گرما هستیم و نگرانی درباره گاز گرفتگی وسایل گرمایشی نداریم اما در مورد سیستم برق کشی، تجهیزات و سازه‌ها و نصب آن‌ها لازم است که مسئولان تکایا کنترل خود را افزایش دهند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج