۹۰۲۱۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امیرمحمد یزدانی: طلای جهان را می‌خواهم

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران با تاکید بر این که در اولین حضورش در رقابت‌های قهرمانی جهان به دنبال کسب مدال طلاست، گفت: انگیزه زیادی برای کسب موفقیت دارم.

ایسنا: امیرمحمد یزدانی درباره کسب دو پیروزی پیاپی مقابل پیمان بیابانی در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که منجر به حضور او در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد شد، اظهار کرد: زمانی که به اردوی تیم ملی بازگشتم سرمربی تیم ملی من و پیمان بیابانی را کنار کشید و گفت "قصد دارم برای شما انتخابی بگذارم اما معلوم نیست یک مبارزه داشته باشید یا ۲ پیروزی از ۳ مبارزه باشد، قرار است پس از کشتی اول تصمیم‌گیری کنیم."

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی افزود: سرمربی تیم ملی در چند روز اخیر برای حضور هر چه بهتر در انتخابی، تمرینات ما را سبک‌تر کرد و من نیز با برنامه‌ای که از رضا یزدانی گرفتم به صورت اختصاصی برای این مبارزه آماده شدم و مربی‌ام آقای فرشاد قبادی نیز نقش زیادی در کسب این نتیجه داشت.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر در بهترین شرایط روحی و بدنی قرار داشتم و انگیزه‌ زیادی داشتم تا به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی برسم. امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم و با دست پر به ایران بازگردم.

یزدانی درباره جسارت و میل به پیروزی او در این دو مبارزه که باعث برتری با اختلاف امتیاز بالا شد، گفت: این موضوع به آمادگی بدنی و روحی یک کشتی‌گیر برمی‌گردد که خوشبختانه من در بهترین شرایط بودم و انگیزه زیادی داشتم. در اردوهای تیم ملی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم با ادامه این روند بتوانم در رقابت‌های پیش رو نیز موفق باشم.

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، درباره اولین حضورش در رقابت‌های قهرمانی جهان و کار سختی که در حضور بزرگان جهان پیش رو دارد، خاطرنشان کرد: در این وزن چهره‌های بسیار خوبی از سراسر جهان حضور دارند که امسال هم برای کسب مدال و هم برای کسب سهمیه با حداکثر توان مبارزه خواهند کرد، من نیز روی تشک قهرمانی جهان کم نمی‌گذارم تا به خوش‌رنگ‌ترین مدال برسم. می‌دانم کار بسیار سخت و بزرگی است اما هدفم کسب مدال طلای جهان و سپس گرفتن سهمیه المپیک است.

وی با بیان اینکه انگیزه زیادی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ دارد، گفت: هدف بزرگ من حضور در المپیک و کسب بهترین نتیجه ممکن است. راه سختی در پیش دارم و باید خیلی بیش از این‌ها تلاش کنم و اشتباهی نداشته باشم. اول باید سهمیه را بگیرم و سپس برای حضور در المپیک تلاش کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج