۹۰۲۲۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لوکاکو: به موفقیت سانچس در اینتر خوشبینم

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر به انتقادات ستاره سابق منچستریونایتد پاسخ داد و تأکید کرد که هیچکسی نمی‌تواند رویکرد حرفه‌ای او را زیر سؤال ببرد.

خبرگزاری تسنیم: روملو لوکاکو به گری نویل به خاطر زیر سؤال بردن حرفه‌ای‌گری او تاخت. لوکاکو تابستان امسال با قراردادی ۷۴ میلیون پوندی منچستریونایتد را به مقصد اینتر ترک کرد و به دوران دو ساله حضورش در اولدترافورد پایان داد.

او اما پس از خروجش از اولدترافورد با انتقاداتی مواجه شد که اکثر آنها متوجه اضافه وزن او بود و یکی از آنها هم از سوی گری نویل بود که به عنوان کارشناس شبکه اسکای اسپورتس فعالیت می‌کند. او در یک توئیت نوشت:« لوکاکو به داشتن اضافه وزن اعتراف کرده. او گل‌هایی خواهد زد و در اینتر هم عملکرد خوبی خواهد داشت اما غیرحرفه‌ای‌گری واگیردار است.»

لوکاکو که هفته گذشته در اولین بازی رسمی‌اش برای اینتر در هفته اول سری A یکی از ۴ گل نراتزوری را مقابل لچه به ثمر رساند، در پاسخ به توئیت نویل به شبکه بی‌بی‌سی اسپورت گفت: کسی نمی‌تواند حرفه‌ای بودن مرا زیر سؤال ببرد. من برای فوتبال زندگی می‌کنم. من همیشه در خانه‌ام هستم و هر کاری می‌کنم تا پیشرفت کنم. نویل می‌تواند چیزهای زیادی درباره وضعیت جسمانی من بگوید اما او هرگز حق ندارد چیزی درباره حرفه‌ای بودن من بگوید، چیزی مانند اینکه من به اندازه کافی تلاش و تمرین نمی‌کنم.

او اجازه ندارد چنین چیزی بگوید. تمام مربیانی که تا کنون زیر نظرشان کار کرده‌ام همگی به شما خواهند گفت که من چقدر در تمرینات تلاش می‌کنم. اولگنار سولسشایر درباره من زمانی که در زمین تمرینی بودم چه می‌گفت؟ او چه گفت؟ او همیشه می‌گفت که من سخت تلاش می‌کنم و همیشه با تمام توانم کار می‌کنم تا پیشرفت کنم. ژوزه مورینیو هم همین را می‌گفت، همینطور روبرتو مارتینس. اکنون آنتونیو کونته هم همین را به شما خواهد گرفت.

لوکاکو ادامه داد: پارسال برای من سال بدی بود. از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. شما فقط باید به فکر پیشرفت باشید. من نمی‌خواهم یک گوشه بنشینم و به شیوه‌ای منفی واکنش نشان دهم. ما مردان بالغ هستیم. نویل هم یک کارشناس است. او پول گرفته که از این جور چیزها بگوید. من هم پول گرفته‌ام که فوتبال بازی کنم. من فقط می‌خواهم بهترین بازی‌ام را برای اینتر انجام دهم.

لوکاکو در ادامه داشتن مشکلات جسماتی در اردوی پیش فصل منچستریونایتد - قبل از پیوستن به اینتر - را رد کرد و این موضوع که این مشکلات دلیل عدم حضور او در بازی‌های دوستانه پیش فصل شیاطین سرخ بوده را نادرست دانست.

او افزود: من در یکی دو هفته آخر حضورم در منچستریونایتد، تنهایی و زیر نظر یک مربی بدنساز تمرین می‌کردم. از سنگاپور تا زمانی که به اینتر آمدم، من عملاً فقط تمرینات انفرادی مانند دویدن و از این طور کارها انجام می‌دادم و تمرینی تاکتیکی انجام ندادم. زمانی که به اینتر آمدم از من پرسیده شد که چه تمریناتی انجام داده‌ام و من هم گفتم که هیچ تمرین گروهی و تاکتیکی انجام نداده‌ام و تا الان فقط دویده‌ام.

به همین دلیل من به تمرینات دویدنی‌ام ادامه دادم و کم‌کم به تمرینات گروهی وارد شدم و بعد هم در چند بازی دوستانه شرکت داده شدم و کل ماجرا همین بود. وقتی به اینتر آمدم ۴ روز اول را صرف آماده‌سازی خودم کردم تا برای اولین بازی به بهترین شکل ممکن آماده شوم و خودم را با آنچه کونته می‌خواهد کاملاً تطبیق دهم. شیوه بازی ما مبتنی بر پرسینگ زیاد و جایگیری در موقعیت‌های مناسب است. در این سبک بازی شما باید هوشیار و روی فرم باشید.

لوکاکو در پاسخ به این سؤال که آیا می‌دانست چرا یونایتد فکر می‌کرد او مشکل جسمانی دارد، اظهار داشت: خیر. نمی‌دانم در منچستریونایتد چرا آنطور که باید و شاید اوضاع بر وفق مراد پیش نرفت. الان هم تلاش نمی‌کنم که به گذشته برگردم تا ببینم که کجای کارم می‌لنگید.

برای من بازی در منچستریونایتد تجربه‌ای گرانبها بود که قدردان آن هستم، تجربه شیرینی نبود چون ما چیزی نبردیم و من می‌خواستم با این تیم جام ببرم اما آنها به من این فرصت را دادند. من توانستم بازی در یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا را تجربه کنم پس همیشه آنها برایم قابل احترام هستند. در نهایت اما من به این نتیجه رسیدم که برایم بهتر بود که از منچستریونایتد بروم و چیزهای متفاوتی را تجربه کنم. برای منچستریونایتد آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهاجم سابق اورتون، از ورود هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد الکسیس سانچس به اینتر استقبال کرد و در این باره هم گفت: این جابجایی برای سانچس بسیار خوب بود. او قبلاً هم در این لیگ بازی کرده است. مردم ایتالیا او را می‌شناسند. در لیگ برتر هم او زمانی که برای آرسنال بازی می‌کرد عملکرد خوبی داشت. سانچس در منچستریونایتد تجربه سختی داشت. به نظرم تصمیم او برای آمدن به اینتر تصمیم درستی بود.

اینتر رختکن خوبی دارد جایی که مربی می‌خواهد بازیکنانش قهرمانانی باشند که واقعاً به تیم کمک کنند. ورود سانچس سطح رقابت داخلی تیم را بالا می‌برد. حالا همه چیز به خودش بستگی دارد که توانایی‌هایش را ثابت کند. من اما واقعاً به موفقیت سانچس در اینتر خوشبین هستم. ما هم به او کمک خواهیم کرد. امیدوارم که ورود او به اینتر باعث ارتقای بازی ما شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج