۹۰۲۳۳۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تولید زین منعطف دوچرخه با چاپگر سه بعدی

زین‌های دوچرخه معمولا با فوم تولید می‌شوند، اما به اندازه کافی نرم و منطعف نیستند. یک فناوری جدید تولید مدل‌های بهتر این زین‌ها را با چاپگر سه بعدی ممکن می‌کند.

خبرگزاری مهر: به نقل از نیواطلس، شرکتی به نام کربن با کمک گرفتن از متخصصان فناوری در سیلیکون ولی موفق به تولید زین دوچرخه با چاپگر سه بعدی شده که بسیار نرم تر و در عین حال مستحکم تر و منعطف تر از زین های عادی است.

تولید زین منعطف دوچرخه با چاپگر سه بعدی

این زین با نام رسمی S-Works Power، با استفاده از فرایندی موسوم به سنتز نور دیجیتال تولید شده که قبلا توسط شرکت آدیداس هم برای تولید کفش با استفاده از چاپگر سه بعدی به کار گرفته شده بود. در این روش نور ماوراء بنفش با گذر از یک مجرای تحت نفوذ اکسیژن بر روی یک سطح آغشته به نوعی صمغ مایع تابانده می شود. در نتیجه این صمغ می تواند حالت برنامه ریزی شده را به خود بگیرد.

این فناوری تولید زین دوچرخه را با سرعت بالا و با انعطاف مطلوب تر ممکن می کند. علاوه بر این، می توان لایه های متنوعی را به این نوع زین ها اضافه کرد. محصول نهایی این فرایند زینی یکپارچه است که لایه های مختلف آن به مرور زمان از هم باز نمی شوند. ساختار شبکه پیچیده ای این زین متشکل از ۱۴۰۰۰ قطعه کوچک و ۷،۷۹۹ گره بین آنهاست.

قرار است زین یادشده در ابتدای سال ۲۰۲۰ روانه بازار شود. البته قیمت این محصول اعلام نشده، اما دو مدل از آن با پهنای ۱۴۳ و ۱۵۵ میلیمتر در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. وزن مدل کوچک تر ۱۸۹ گرم اعلام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج